Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Colin

Diablo 3

Recommended Posts

diablo 2 folket ble vel delt i 2. flagship som står bak hellgate og de som mekker mythos?

Mener å huske jeg leste at blizzard dreiv å hyra tilbake mange av disse folka fra d2 når d3 ryktene starta. aner ikke om det er sant men:P

diablo 2 folket ble vel delt i 2. flagship som står bak hellgate og de som mekker mythos?

Mener å huske jeg leste at blizzard dreiv å hyra tilbake mange av disse folka fra d2 når d3 ryktene starta. aner ikke om det er sant men:P

Nesten - de samlet seg og mekker begge spillene, bak Flagship Studios. ;)

Avean: Hellgate London var jo ikke akkurat noe å skryte av da ;)

Nei testet det igjen igår etter alle patchene, fortsatt memory leaks og bugs. Men selve grunnspillet likte jeg. Det var innovativt. Med litt teknisk hjelp fra Blizzard kunne det blitt råbra. Men stoler ikke helt på at Blizzard skal lage helvete når dem er for vant til fantasi alver.

ser jo bra ut, men stilen er kanskje litt for lik wow sin :/

ss9hireshq7.jpg

;)

Hvis det ser sånn ut når det kommer ut er det ingen sjans i Helvete for at jeg kjøper spillet, selv om jeg er fan av serien. Makan til barnslig og idiotisk grafisk... jeg brekker meg. Gir meg lyst til å danse naken med en blomst i ræven, noe som er rart for et såkalt Diablo-spill.

Er jo som å se WoW fra en annen vinkel...

Sykt unødvendig å copy paste grafikken fra et spill til et annet...

Håper virkelig de revurderer dette før slippen!

Kanskje de hører på alle de sinte fansene?

WoWScrnShot_090607_234720.jpgss9hireshq7.jpg

Ikke helt likt?

Ser jo ut som samme spillet jo! ;)

ser jo bra ut, men stilen er kanskje litt for lik wow sin :/

ss9hireshq7.jpg

;)

Gir meg lyst til å danse naken med en blomst i ræven, noe som er rart for et såkalt Diablo-spill.

:yahoo::yahoo::yahoo::yahoo:

haha søtt..

ganske latterlig hvordan folk dømmer spillet ene og andre veien alt nå.. som nevt tidligere, har blizzard noen gang ikke levert? de har aldri skuffet meg med et sluttprodukt hvertfall. (kanskje tbc.. det var storartet opp til 70 vaffal:P

De imponerte for 10-år siden ja med Diablo, 2 og Starcraft samt Warcraft men da hadde de ingen reele konkurrenter. Det har de nå i fleng.

få diablo kloner som har lykkes.. er vel typ sacred og titan quest som har slått litt gjennom.. Sacred 2 kommer jo til høsten, men trur nok det bare blir barnemat for d3.

finnes mye bra RTS spill om dagen, men få av samme kvalitet som sc1 eller wc3. Jeg er spent på å se hvordan SC2 blir tatt i mot!

Ja jeg er jo Starcraft fan og spilt det i alle de år men jeg må innrømme at RTS som BFME er faktisk fremtiden. Der er det så mye mer taktikk involvert kontra Starcraft. Man må microe mer med en og en unit og det er ikke fast bestemt at den og den uniten tar den og den, alt er situasjonelt.

BFME II i starten var noe av det kuleste innen RTS jeg har prøvd, helt til patchen kom og ødela oss Alver ;)

har hørt mye bra om BFME spillene. desverre fikk jeg aldri spilt de:o

nå går det i 1 quest i d2 eller noe med dama om dagen ' />

gleder meg til ferie, skal game no verre! p

haha søtt..

ganske latterlig hvordan folk dømmer spillet ene og andre veien alt nå.. som nevt tidligere, har blizzard noen gang ikke levert? de har aldri skuffet meg med et sluttprodukt hvertfall. (kanskje tbc.. det var storartet opp til 70 vaffal:P

Det er ikke kvaliteten som folk er skeptiske til, men utseendet og designet. Det har aldri vært aktuelt for meg å spille WoW pga. den heslige grafikkstilen, men det er jo greit. At de bruker den samme i et Diablo-spill er derimot IKKE greit på noe som helst måte.

Det blir sikkert et godt spill likevel innholdsmessig, men det vil være uaktuelt for mange gamle Diablo-spillere (meg inkludert) å kjøpe det pga. et design som ikke oppbevarer seriens sjel og stemning.

spørs hvordan man ser på det.

jeg er enig at det kanskje ser litt for wowish ut nå, men d2 og wc2 var ganske like i stilen. så om d3 hadde kommet tidligere så er det naturlig at de ville vært relativt likt wc3 i stilen. igjen da ikke rart at d3 som kommer nå mye senere ligner på wow.

må huske at designet er over 10 år gammelt og minte om en litt mørk tegneserie. over de 10 årene har det skjedd så utrolig mye innen grafikk og effekter i spill, slik at jeg trur det skal litt til å gjenskape seriens sjel. Stemningen vil nok være der mye pga gameplay og lyd. Dumt å lage spillet styggere og dårligere visuelt bare for å gi det et "gritty" preg.

edit: ser forresten også at starcraft 1 har gått fra å være litt slitent og mørkt til lysere og mer WC3 aktig. Virker som blizzard har funnet en stiltype de liker og bruker den i spillene sine.

Kommer helt an på hva du mener med "dårlig". Grafikken i D1 er teknisk sett 'dårligere' enn D2, men er allikevel bedre, fordi den skaper så mye mer stemning enn hva grafikken i D2 gjør. Grafikken i D3 er uten tvil 'bedre' rent teknisk sett enn Diablo1 (med god margin), men hvis grafikken ikke bidrar til å gjøre spillet skremmende og dystert, så oppnår jo ikke grafikken den effekten som den burde ha.

Hu ble forbanna på meg fordi jeg er loothore også hadde vi sex i stede. regner med vi tar noen timer i kveld ;)

lvl er dere?

@@======================)

Kommer helt an på hva du mener med "dårlig". Grafikken i D1 er teknisk sett 'dårligere' enn D2, men er allikevel bedre, fordi den skaper så mye mer stemning enn hva grafikken i D2 gjør. Grafikken i D3 er uten tvil 'bedre' rent teknisk sett enn Diablo1 (med god margin), men hvis grafikken ikke bidrar til å gjøre spillet skremmende og dystert, så oppnår jo ikke grafikken den effekten som den burde ha.

yesh, det er et godt poeng.

Jeg håper vi får se variert miljø. Det vi har sett fra en jungel eller whatnot ser veldig bra ut, jeg har ikke noe imot at det er lyst og mye farger der. men når jeg skal ned i en dungeon evt til hell så forventer kontraster

Det er jo ikke snakk om å revurdere hele grafikken til D3

Se bare her så lite som skal til for å få det fint igjen! ;)

makeluvnotwarcraftzs3.jpg

Diablo31.jpg

rent grafikk messig ser jo det underste bilde MYE bedre ut.

og det er vel 2 grupper med kvin.. de som vil ha spillet mørkere og de som synes grafikk stilen i seg selv er for wow aktig og vil ha det annerledes.

Det nederste bildet der ble faktisk littebitt for mørkt for min smak, men er jo bare en mock-up.

Er jo ganske mange som har reagert på at det er "lysere" utseendemessig, så man skal nok ikke se bort ifra at de tweaker det litt.

D2 var jo bare fantastisk på så utrolig mange plan, så serien har mange ben å stå på. Historien, voice-actinga, astronomisk mengde med loot og cut-scenes er jo gode eksempler