Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
kristianfredrik

Hjelp. Har glemt pw og skjønner ikke husker ikke contact e-mail

Recommended Posts

Har glemt pw til BF2142 ettersom jeg ikke har spilt det på en stund. Når jeg fikk lyst til å spille det igjen har jeg totalt glemt passordet, siden lillebroren min lagde accounten og han husker det heller ikke (d var ikke et av mine vanlige passord). Jeg har heller ingen anelse om hvilken e-post som er registrert på kontoen. Jeg kan jo ikke lage ny account siden cd-key'en allerede er registrert på en account

Sender du en epost til de som laget balleleif 2152 med f.eks scan av boksen og cdkey:)

Funker stort sett fint det, men ta først å se på hjemmesiden til dice eller hva de nå en het, så er det sikkert et kontaktnummer hvor man kan ringe de, event. sende epost.

Har du seriøst så mange epostadresser at du ikke husker alle? Husker du de(n) så kan du jo prøve (en etter en) sammen med 'glemt passord' på accounten.

Har du seriøst så mange epostadresser at du ikke husker alle? Husker du de(n) så kan du jo prøve (en etter en) sammen med 'glemt passord' på accounten.

Er bare 4 mulige, 2 er mine. Har prøvd alle en etter en, og absolut ingen funker..HVA FAEN?? jeg kan jo logge inn offline på kontoen med alle soliderene men kan ikke pw... ;)

Er lite å gjøre da så lenge du ikke husker passord eller får til 'glemt passord' via epost. Du kan jo prøve forslaget til AllFather over her, altså å ta bilde av cd/boks med key og sende det inn til EA hvor du forklarer din situasjon nøye og på en høflig måte.

jeg hadde @potmail.com og @hotmale.com adresser engang i tiden,lurte på hva som skjedde med de