Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Lygre

BF2-oppdatering på vei

Recommended Posts

De fjerner vel jump og crouch i denne patchen tenker jeg, folk misbruker det jo uten skrupler!!

hmm, misbruk?`aldri hørt om:P

De fjerner vel jump og crouch i denne patchen tenker jeg, folk misbruker det jo uten skrupler!!

Du mener vel prone?

Det virker ikke som om Dice helt skjønner når de burde jobbe med spillene - selv om det er gledelig at de kommer med noe nå, så er det forgjeves. Og de samme gamle bugsa er nok der fortsatt, det virker som om Dice mener mye av det er en del av spillet. BF2 har vært dødt og begravet en evighet, det eneste som spilles er vel de samme gamle inf horene som lever av å granatspamme hverandre og så en og annen forvirret sniper. Den siste patchen til 2142 var jo også en (positiv) overraskelse, men også her lenge etter at spillet for lengst er dødt - og ikke engang NÅ fungerer f.eks lagringen av kit'ene - stadig får jeg random kits opp når man spawner, og må bare suse rundt med utstyr man ikke kan eller vil bruke. Men nye kart må man ha :yahoo:

Det jeg forsøker å si er vel at det er synd å bruke krefter på noe som allerede er dødt - og det som er enda mer synd er at de ikke gjorde det tidligere. Hvorvidt det fungerer som god promotion for BF3 gjenstår vel å se - jeg tviler vel på at det har den helt store effekten. Skulle de sparket litt liv i BF2, kunne de begynt med å "gi bort" EF og AF - det er faktisk en del morsomt innhold der, men de blir ikke spilt fordi for få har dem og serverne blir tomme. Jeg tviler på om noen flere kommer til å kjøpe EF og AF dersom de ikke har gjort det til nå.

Edit: Og en liten hurra til battlefield.no som faktisk gadd å skrive dette på forsida, selv om de måtte tipses. Ikke galt at dere fikk plass til det blant alle de spennende CS og console nyhetene deres ;)

Første jeg tenkte:

"It's too late to apologize, it's too late

I said it's too late to apologize, it's too late"

Får se hvordan det går, hadde jo vært moro om BF2 ble spillbart ;)

Du mener vel prone?

nei - you fail.

BF2 er ganske morro enda. Men dei tidene eg virkeleg savner er 1942 dagane med ordentlige dogfights i lufta og skip vs ubåter til havs. Nostalgi er så jævlig INN! *sukk*

Tenk om Dice plutselig hadde kommet ut med en ny patch til battlefield 1942 !! Da hadde fansen gått av skafte da ;)

-4 nye kart !!!

-fikse skutt bak veggen buggen.

-balansert flyene

-fjernet mulighetene til å pixle

er lov å drømme da....

Tenk om Dice plutselig hadde kommet ut med en ny patch til battlefield 1942 !! Da hadde fansen gått av skafte da ;)

-4 nye kart !!!

-fikse skutt bak veggen buggen.

-balansert flyene

-fjernet mulighetene til å pixle

er lov å drømme da....

Hva med:

-5 nye kart!

-fikse skutt i ryggen buggen

-skjev vektfordeling på flyene

-fjernet alle pixler

Hva med:

-5 nye kart!

-fikse skutt i ryggen buggen

-skjev vektfordeling på flyene

-fjernet alle pixler

...høres mere ut som Dice ja ;)

skulle ha ønska at dem tok bf2 tilbake til da det var på sitt beste. Med squadjumping, dolpindiveing, C4frisbee, osv ;):yahoo:

Enig med squadjumping, ble mye tregere gameplay uten.

Får vi beskjed på forumet når oppdateringen er kommet ut, eller må jeg holde meg oppdatert hver dag? :S

Battlefield.no vil komme med en nyhet når den nye oppdateringen er ute ;)

Hvis den skulle komme midt i ferien når folk er bortreist kan det hende at vi ikke får det med oss med én gang, men vi skal gjøre vårt beste for å holde bf.nos brukere oppdatert.

Får vi beskjed på forumet når oppdateringen er kommet ut, eller må jeg holde meg oppdatert hver dag? :S

Battlefield.no vil komme med en nyhet når den nye oppdateringen er ute :lol:

Hvis den skulle komme midt i ferien når folk er bortreist kan det hende at vi ikke får det med oss med én gang, men vi skal gjøre vårt beste for å holde bf.nos brukere oppdatert.

Hmm

de Kom Med Denne nyheten den 25 juni.Nå er Vi i midten av august og ingen oppdatering.dårlig av EA/Dice ;)

Hmm

de Kom Med Denne nyheten den 25 juni.Nå er Vi i midten av august og ingen oppdatering.dårlig av EA/Dice ;)

Ah, det er da ingenting når det gjelder dem. Det eneste de har gjort siden nyheten ble sluppet er å ha ferie. Jeg ville ikke giddet å håpe på noe før oktober - og er vi uheldige snakker vi desember. Planen er vel dog å release denne litt før BF3 i et forsøk på å få opp interessen for BF igjen. Men, det fungerer ikke dersom det blir for lenge mellom denne og BF3, derfor kan det også godt hende den blir ventende på BF3 som garantert blir vanvittig forsinket.

Tviler på at Battlefield 2 blir så mye bedre med denne oppdateringen. Må selvsagt slenge inn BF2 på maskinen igjen for å teste, men ser ikke for meg noe mer enn noen bugs fikset, noen nye kjøretøy, fire nye kart og et nytt modus. Kanskje et par nye våpen og nedsenking av kravene på rangeringene. ;)

Litt BF2 før Battlefield 3 skader iallefall ikke meg . . . ;)

Hvorfor håpe på maps når spillet hadde blitt 10x bedre/morsommere med oppdatert hitbox eller lignende..

At du klager, det er en ting jeg ikke fatter..sånn for å ha nevt det. Håper jeg aldri møter deg igjen i noen annet spille :lol:

Hiver meg på denne jeg, når kommer den, noen som har hørt noe? Og skulle det ikke komme ut en public beta av denne patchen? :)

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...