Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
stay_behind66

It would take an act of God to wake some people up.

Recommended Posts

Jeg vet det var aliens som gjorde det... og de gjorde det fordi de er pisst pga folk bygger høyere bygninger enn pyramidene!

Jeg kan ikke linke til noen kilder for dette, men om dere gir meg litt tid kan jeg lage en film og legge på Youtube. :lol:

-Kjetil

Muja.

Gadd ikkje trykke på linkene, men lurar på kommentaren angåande røyken der.

Kva meinar du med det du skreiv? Er det eit problem med røyken frå brannane og støvskyene etter kollapsen?

pannekaker og pulverisering går ikke i hop.

finner det interessant å lese hva visse "vise" folk tror her.

f.eks, så må det til pirater med trillebårer og pappegøyer på skuldrene som kunne hatt mulighet til å laste dritten full med sprengstoff, dette må ha bli gjort på en lydløs og diskre måte, noe som hadde vært vanskelig med eksotiske burfugler på skuldrene, ergo det kan umulig ha skjedd.

faktisk så er mangelen på bevis for pirater bevis for at det ikke var noe konspirasjon overhodet, faktisk så er ordet konspirasjon stygt og vemmelig og jeg får negative assosiasjoner bare jeg ser det nevnt eller hørt (jeg blir faktisk kvalm og smålig redd), desssuten vet jeg bedre enn alle andre fordi at jeg er en stor pikk

jeg liker også å slenge om meg med ordet fysikk, fysikk, fysikk, fysikk.

The person who has nothing for which he is willing to fight, nothing which is more important to him than his own personal safety, is a miserable creature who will never be free unless made so and kept so by better men than himself

Muja.

Kva meinar du med det du skreiv? Er det eit problem med røyken frå brannane og støvskyene etter kollapsen?

Muja er bare et troll, så det er rimelig meningsløst å forsøke å få noe fornuftig ut av ham.

Muja.

Muja er bare et troll, så det er rimelig meningsløst å forsøke å få noe fornuftig ut av ham.

ihvertfall hvis man ikke gidder å ta seg tid til å kikke på ett par 5 minutters videoklipp.

Husk, folkens: hvis det er på Internet, så det være sant :lol:

Er det noen som kan huske opptrinnet til Irak krigen!

Har dere den samme oppfattningen som blir vist i denne filmen. At vi har gått til krig mot Irak basert på en gedigen taktisk bløff.

http://www.youtube.com/watch?v=XKyCpCrH3cY

Kan det være mulig at USA faktisk isenesatt 9/11. Kan da vår innsats i Afghanistan være en indirekte medvirkning til invasjon, skjult i begrepet terrorisme skapt av USA.

Dvs vi er i en krig bassert på en bløff.

Ja, vi kan alle huske opptrinnet. Nei, de fleste av oss har ikke den samme oppfatningen som i filmen. Vi har ikke gått til krig mot noen som helst, vi bare soser litt rundt der nede ettersom Usa er våre allierte. Og kanskje de vil låne oss litt penger, iogmed at vi knapt har råd til å være der.

Det er ikke mulig at Usa iscenesatte 11.september.

Om så var, ville det fortsatt ikke gjøre norsk deltagelse i Afganistan til en idirekte medvirkning til invasjon, skjult i begrepet terrorisme skapt av USA.

Usa bryr seg filla om hva vi tenker og mener her borte, og med de som styrer dette landet så skjønner jeg de godt.

finner det interessant å lese hva visse "vise" folk tror her.

Dei "vise" veit, dei dumme trur...

Kven som har rett er ei heilt anna sak.

Ei betongblokk som ramlar 100 meter vil nødvendigvis lage litt støv...

Artig tråd dette, lurar på om nokon av dei/oss som har meiningar om saka nokonsinne har skifta meining?

Eg har vanskeleg å sjå for meg at nokon seier, "ahhh, DÅ er eg med. Eg hadde visst feil...", i denne saka