Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
stay_behind66

It would take an act of God to wake some people up.

Recommended Posts

Er det noen som kan huske opptrinnet til Irak krigen!

Har dere den samme oppfattningen som blir vist i denne filmen. At vi har gått til krig mot Irak basert på en gedigen taktisk bløff.

http://www.youtube.com/watch?v=XKyCpCrH3cY

Kan det være mulig at USA faktisk isenesatt 9/11. Kan da vår innsats i Afghanistan være en indirekte medvirkning til invasjon, skjult i begrepet terrorisme skapt av USA.

Dvs vi er i en krig bassert på en bløff.

Denne handler om WMD's og annet i Irak. En uavhengig kommisjon som har gått gjennom hele oppstarten til krigen i Irak sa forrige uke (tror jeg det var) at det ikke fantes bevis for det på tidspunktet krigen starta. Dette er noe vi har visst i et par år nå.

Hvordan du klarer å linke dette inn til noe som skal forsterke 9/11 konspirasjons-teoriene er jo bare latterlig :lol:

Nå har jo tidligere ansatte i det hvite hus i lengre tid gått ut mot akkurat det i lengre tid og akkurat det er jo det sterkeste motbeviset til at 9/11 skal ha vært iscenesatt av usa. Hvis bush ikke klarer å holde på sine nærmeste rådgivere i sitt eget hus og få de til å holde kjeft, hvordan i all verden skal han da få involvert hundrevis av personer som er villige til å drepe flere tusen amerikanere og holde kjeft.

edit: og ville ikke de samme folkene har varslet om 9/11 som varslet om irak?.. irak kom etter 9/11

Det er også rimelig sykt at Norge vant mot Brasil i 98, men det skjedde nå like fullt :lol:

Denne handler om WMD's og annet i Irak. En uavhengig kommisjon som har gått gjennom hele oppstarten til krigen i Irak sa forrige uke (tror jeg det var) at det ikke fantes bevis for det på tidspunktet krigen starta. Dette er noe vi har visst i et par år nå.

Hvordan du klarer å linke dette inn til noe som skal forsterke 9/11 konspirasjons-teoriene er jo bare latterlig :lol:

Denne handler om WMD's og annet i Irak!!!!! No shit cherlock. Hva tror du det er jeg sier da .

Får så vondt av Stay Behind at jeg må hjernevaske meg selv til å tro at han ikke egentlig mener det han sier og bare har opprettet denne kontoen for å kødde med oss :lol:

At amerikanske politikere juger og manipulerer det amerikanske folk gjennom media, og det har de vell gjort siden tidenes morgen, dog det har vell tatt helt av siden busk kom til tronen.

Igjen så er det jo rimelig sykt at på en og samme dag kolapsett de tre første skyskraperne, i verdenshistorien , alt på grunn av en liten brann.Zeigeist er en interessang dokumentar.

Heldigvis kræsjer store passasjerfly daglig i bygninger, så vi har noe å sammenlikne med.

At amerikanske politikere juger og manipulerer det amerikanske folk gjennom media, og det har de vell gjort siden tidenes morgen, dog det har vell tatt helt av siden busk kom til tronen.

Siden du sier det så... :lol:

Ja vi burde alle se mot Kina eller Russland, kanskje de stedene de har de frieste mediene som på ingen måte gjør sitt beste for å blidgjøre lederne i motsetning til til media i ondskapens høyborg USA....

Heldigvis sitter der mennesker i Alta og ser rett igjennom den intrikate manipuleringen amerikanske busker og andre vekster gjør for å ta over verden.

Er trist å se på hva slags verdensbilde folk som er oppflasket av sosialistlærere fra barnehage til universitet og foret hat mot USA gjennom NRK og Dagbladet har.

Hvor antirasistisk er det egentlig å ikke ville gi credit for en av de mest geniale operasjonene som har blitt gjennomført til Arabere, fordi man tror at Amerikansk etterretning er allmektig ?

Det blir en veldig merkelig selvmotsigelse å tro at de som styrer den Amerikanske staten finner på nye geniale konspirasjoner mot verden hver gang de har et ledig minutt, samtidig som alle Amerikanere er totalt hjernedøde og fantasiløse.

Bygningene var konstruert slik at de sku tåle å bli truffet av et fullastet boeing 707 uten å kolapse, og muligens flere treff. 707 var riktig nok litt mindre enn de flya som traff byggningene, men bygningene burde tålt det. Og hvis bygningene ikke hadde tålt å fått et fly krasja inn i sia så er det veldig merkelig at byggningene kolapset rett ned, og ikke tippet til siden mot det svakeste punktet, slik vanlig fysikk da altså fungerer. Riktig nok så kolapsett alle tre byggningene i WTC kompleksett rett ned og alle de 47 massive stålbjelkene i kjernen av begge twin tower'a ble pulveriser når de traff bakken i nesten fritt fall. Når et av twin towera kolapsett ble bygning 7 (som var et annet bygg som tilhørte WTC komplekset) truffet av brennende rester og begynte å brenne. En time senere kolapsett bygning 7 i nesten fritt fall, identisk til begge de andre bygningene. Det uten en eneste stålbjelke som stikker opp i lufta.

Jeg påstår ikke at det er terrorister eller amrikanere som står bak dette, men er et veldig interessant tema. 28. februar i år innkalte EU til møte for å diskutere 911, 5 av 200 møtte opp. Bush & co sier terroristene sto bak 911, og gidder tyndligvis ikke diskutere noe annet. Virker det som iallefall, er bare spekulasjoner fra min (og mange andre) sin side. Mulig det er ren tilfeldighet.

Og Lore, stemmer det ikke at den amerikanske regjering manipulerer media til fordel til fordel for seg selv? Så Bush henger seg altså ikke på hver eneste TV kanal i USA og sier at Irak har atombomber etc. slik at de har en reel grunn for å invadere Irak, men i ettertid inrømmte han at dette ikke var sant. Det og mange andre "bevis" de kom fram med til både det amerikanske folk og FN. Dette er ikke engang en hemmelighet lengere.

Hvorvidt Kina, Russland eller Sverige er værre er en annen historie, men ser ikke poenget med å dra det inn i diskusjonen med mindre du ser en direkte sammenheng.

Og staybehind, venligst skjerp deg! :lol:

Edit: Et annet eksempel er hvis man spør en halveis uviten om hvilken nasjon som vant WW2 for de allierte og se hva du får som svar.

[email protected] finnes 100 tråder om dette allerede og alle ender med det samme, de fornuftige velger å se objektivt på det og enkelte velger enkelte fakta fremfor andre. Hva med å søke opp fakta fra andre kilder enn konspirasjonsweb.no? Da får du informasjon fra betydelig mer anerkjente kilder enn lars på youtube. Som sagt tidligere bush rådgivere har forlatt skuta og en av de lanserer nå egen bok hvor han legger ut i det brede om hvor feil irak invasjonen var og han er ikke den eneste. Når så mange sviker bush på det, hvorfor i all verden skulle de og enda flere holde kjeft om 9/11? Når bush ikke klarer å få sine nærmeste til å holde kjeft om løgner han faktisk har blitt tatt for er det vanskelig å påstå at det finnes enorme konspirasjoner der ute som må involvere MANGE ganger så mange mennesker.

Denne handler om WMD's og annet i Irak!!!!! No shit cherlock. Hva tror du det er jeg sier da .
Stakkar :lol::lol: Poenget var ikke å vise noe nytt, fordi det går ikke ann å vri denne nyhete noe mere enn det den har blitt.

Så hvorfor putter du dette i førstepost?

Kan det være mulig at USA faktisk isenesatt 9/11. Kan da vår innsats i Afghanistan være en indirekte medvirkning til invasjon, skjult i begrepet terrorisme skapt av USA.

Dvs vi er i en krig bassert på en bløff.

Dette er så sedvanlig deg. Med en gang du oppdager at du bjeffer opp feil tre så begynner du å ro.

Hva er poenget med å lage en tråd hvis "Poenget var ikke å vise noe nytt, fordi det går ikke ann å vri denne nyhete noe mere enn det den har blitt."? Da har du laga en tråd uten noe som helst mening, uten noe som helst nytt, uten noe som helst av verdi what so ever.

Prøv å sag av ene benet på databordet ditt og se om sulamitten kolapser rett ned. Er enkel fysikk, du vet at det ikke vil skje. Uansett om jeg drar frem qoutes fra bitchinga på white house eller ikke så vil ikke det endre på fysikken!

Det som er poenget mitt, hvis du ser på Zeigeist, konferanse fra architects & engineers for 9/11 truth eller videofilmen av tårna som kolapsa av Lars på youtube så vil du se at det er noe muffins.

Å slippe en bowlingkule fra toppen av WTC tar 8-9 sekunder før den treffer bakken, samme som det tok for WTC å kolapse! Bowlingkula har kun luft som motstand, mens tårna som kolapsett måtte gjennom over halvparten av de ca 130 etasjene elns. Altså fra der det såkalte "pannekake" kolapsett startet og ned til bakken var det kanksje flere hundretusen tonn masse tårnet måtte gjennom før den kunne treffe bakken. Hvordan er det mulig at noe faller i fritt fall gjennom flere tusen tonn masse? Det er Umulig, med mindre man flytter på de 100 tonn med masse. Altså sprengstoff!

Et tårn sies å veie 250.000 tonn, om det stemmer skal jeg ikke vedde ræva mi på, men er uansett snakk om rimelig tunge tårn.

Skal ikke ytre meg om det ene eller det andre ang. politikere og terrorister nå, men snakker om ren fysikk her.

Nå må du ikke glemme at det blir en del tonn som faller ned og baller på seg enda flere tonn for hver etasje som kollapser. Når kollapsen har passert en etasje så forsvinner ikke vekta av den etasjen i intet, den blir med det som kom ovenfra. Så starter domino-effekten som blir raskere og kraftigere jo mer vekt som legger seg til.

Flott at du orker dele dette med oss da!

Personlig så er jeg lei hele diskusjonen, jeg skjønner ikke hvorfor folk sparker i denne døde hesten, for å oversette et kjent engelsk uttrykk.

La oss si at konspirasjonsfanatikerene har rett, at det hele har vært et massivt justismord, hva så? Noen hoder vil rulle, verdensamfunnet blir opprørt, men hva slags forandring følger? De som tror at verden blir automatisk et bedre sted og at USA trekker seg plutselig ut av Afghanistan og Irak må få seg en realitycheck.

Resten av verden ville heller snudd seg mot USA, og det hele hadde nok endt med en verdeskrig. Bare for å sette ting på spissen, som enkelte er veldig flinke til.

Flott at du orker dele dette med oss da!

Personlig så er jeg lei hele diskusjonen, jeg skjønner ikke hvorfor folk sparker i denne døde hesten, for å oversette et kjent engelsk uttrykk.

La oss si at konspirasjonsfanatikerene har rett, at det hele har vært et massivt justismord, hva så? Noen hoder vil rulle, verdensamfunnet blir opprørt, men hva slags forandring følger? De som tror at verden blir automatisk et bedre sted og at USA trekker seg plutselig ut av Afghanistan og Irak må få seg en realitycheck.

Resten av verden ville heller snudd seg mot USA, og det hele hadde nok endt med en verdeskrig. Bare for å sette ting på spissen, som enkelte er veldig flinke til.

Hvis du siktet til meg så må jeg bare spørre hvor du har ifra at jeg tror at USA vil trekke seg ut av Irak og Afganistan om dette stemmer? Tror isåfall heller ikke på noen 3. verdenskrig, de ansvanlige må nok ta følgene selv. Hvis du menten noen andre så er det greit, men ikke prøv å dytt ord i munnen på meg her.

Og dommino effekt er en forsinkelse mellom hvert ledd, og ville minimum tatt 45 sec for tårnene å kolapse. I fritt fall forestiller vi oss at vi har et gravitasjonsfelt(jorda) som trekker masse mot seg. Den akselerasjonen som objektene i dette feltet blir trukket mot jorda med er 9.81 m/s i sekunder, altså hvert sekund øker hastigheten med 9.81 m/s helt til de treffer jorda. Masse i seg selv i fritt fall har ikke noe å si for hastigheten eller akselerasjonen siden det ikke er noe som bremser det ned. Om dere ikke er overbevist så her er en link hvor en

"Masse i seg selv i fritt fall har ikke noe å si for hastigheten eller akselerasjonen siden det ikke er noe som bremser det ned."

Er bare at det er faktisk noe som bremser ned på jorda.....Kalles luft. Derfor er det slik at en bowlingkule treffer bakken raskere enn ei fjær hvis du slipper de begge fra f.eiks. Empire State.....Fjæra ville trolig ikke landa på et døgn hvis vinden var der :lol:

Har sett bildene av WTC så mange ganger, og klarer aldri se noe utenom det vanlige når en bygning kollapser