Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
kurV

Nattmat

Recommended Posts

Akkurat ferdig med 3 stk terteskjell fylt med en slik blanding av fiskepudding, reker, grønnsaker m.m.

Ved siden av det nøt jeg ett mellomstort glass fylt med blåbær Biola :>

Den beste nattmaten jeg har laget meg, må definitivt være marinert ytrefilet av storfe, med frisk salat (ingredienser henta i hagen), hjemmelaget barneaise-saus, bakt potet og duggfrisk fatøl. Hadde vært bartender på en stor utefest, og etter den var ferdig (05.00) var det vår tur til å kose oss. ^^,

4 Brødskiver. 2 stk med flykræsj og Kaviar på. 2 Stk med gulost og Kaviar på.ø Nam. Og tran pille da siden jeg er så uber sunn.

lager sjeldent nattmaten selv. Blir veldig ofte bon appetit eller kebab siden jeg bor så nærmt begge to. Ellers er grandiosa og toasts killere

Når jeg holdt på å hale min kjære inn i garnet var jeg veldig mye på jobb. Men jeg prøvde likevel å få henne med på middag. Ringte henne fra jobb på en onsdags kveld og spurte om hun ville spise middag når jeg var ferdig på jobb. Klokka bikka ett og jeg raste avsted for å hente henne. I løpet av arbeidsdagen hadde jeg preppa til litt til natta, og vel hjemme parkerte jeg henne oppe i stua (jeg bodde fremdeles hjemme hos mor og far) og måtte liste meg rundt på kjøkkenet i det stille. Jeg lagde til henne:

Biff (skåret til som et hjerte)

potetfondant og kålrabifontant med spinat mellom (skåret til som et hjerte)

stekte sopphatter (skåret til som et hjerte)

chorizopolenta (skåret til som et hjerte)

sjalottløksjy med små hjerter i seg. (drypp med olivenolje, dra en strek gjennom. Voila.)

Til dessert blei det Jordbær. (++++++)

Det er mitt desidert beste nattmåltid :lol:

min personlige favoritt:

en boks bønner som varmes opp sammen med bacon :lol:

Narn-brød fra Narnia, eller mener du Nan-brød?

Vet ikke, pleier skjeldent og være sulten midt på natten. Måtte vel blitt noe skive aktig eller noge :lol:

Tja, noe sandwich av noe slag er alltid en slager. Men har også noen ganger laget stekt ris med kylling, men det er kun hvis jeg har litt kyllingfilet i kjøleskapet som ikke jeg har større planer for.

Neh, eksluder mat og snus. Eneste man trenger er cola. Om natten er kroppen instillt på å bruke mindre energi, så man er mindre sulten om natta. Forbrenningen går ned, så om du spiser vil det være større sjanse for at man legger på seg. Snus er bare tull.

Henta rett fra det store klesskapet til bakeren Nathavendran