HansenTHEmaverick 0 Report post Posted June 6, 2008 (edited) Da var Darkest Hour ute.. Har gleda meg lenge til denne modden. Gameplay foregår i Frankrike, under og dagene etter, landgangen i Normandie... Til dere som er skeptiske... Dette er ikke bare just another D-day game....Dette er nytt og unikt! http://www.darkesthourgame.com/ LAST NED LAST NED! Edited June 6, 2008 by HansenTHEmaverick Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted June 6, 2008 Laddar ner. Gleda meg lenge til denne. Share this post Link to post Share on other sites
Mr. Dott 0 Report post Posted June 6, 2008 Innstalerer nuh! Share this post Link to post Share on other sites
HansenTHEmaverick 0 Report post Posted June 7, 2008 (edited) Spillt den litt nå, og den er driiiiiiiiiiiiiit bra! Bortsett fra de allierte lydene da. Men de skal fixes i løpet av neste uke. Hva er steamnicket deres? Så kan vi kanskje bli en liten gruppe som spiller sammen Mitt er: Mav90 Edited June 7, 2008 by HansenTHEmaverick Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted June 7, 2008 Det er tilbud på RO nå fram til den 9ende. 5$ = 25 NOK. Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted June 7, 2008 Det er tilbud på RO nå fram til den 9ende. 5$ = 25 NOK. 25 NOK dette må være årets tilbud, KJØP!!!! Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 43 Report post Posted June 8, 2008 Laster ned nju. Ser bra ut! Anbefaler alle og kjøpe RO. Knallbra spill for latterlig lite penger Share this post Link to post Share on other sites
Bruiser 3 Report post Posted June 11, 2008 Noken som har prøvd det? Lasta det ned og innstallerte det, men finn ingen servera. Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted June 11, 2008 Det skal fungere. Finner vel rundt 15 servere Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted June 11, 2008 Fikser det til helgen. Opptatt med AoC etter flere seine jobbedager. Har så ekstremt lite tid til spilling etter jeg begynte å jobbe! Share this post Link to post Share on other sites
Bruiser 3 Report post Posted June 16, 2008 Testa det litt. Dårlig lyd og grafikk var førsteinntrykket. Ikkje ein mod som dreg meg vekk frå Ostfront med det første ihvertfall. Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted June 17, 2008 Lyden er bøgga, skal vist komme en ny lydpakke til neste oppdatering Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted June 17, 2008 Patch er ute nå! http://forums.darkesthourgame.com/viewtopi...?f=1&t=3300 Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted June 17, 2008 oj oj oj. detta så snasent ut. takk for tips .skal skjekkes ut i morra Share this post Link to post Share on other sites
Neck 0 Report post Posted June 18, 2008 Konge med ny, ordentlig mod. Skal testes asap om ca tre uker, etter dimmisjon Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 43 Report post Posted June 18, 2008 Testa ut modden litt men ble ikke helt revet med. Lydene var ganske dårlige, endel av kartene var litt kjedelige og føltes "fast made". Bra at det kom/kommer en update på det med lyden da.. Endel bugs her og der men men Skal testes mer fordeom! Share this post Link to post Share on other sites
HansenTHEmaverick 0 Report post Posted June 19, 2008 Alle burde laste ned mappet Foy.... Det er fette bra! Også er det fra Band of Brothers.... Btw... Ingame nicket mitt er -101.Randleman Share this post Link to post Share on other sites