Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
HansenTHEmaverick

Darkest Hour

Recommended Posts

Da var Darkest Hour ute.. Har gleda meg lenge til denne modden. Gameplay foregår i Frankrike, under og dagene etter, landgangen i Normandie...

Til dere som er skeptiske... Dette er ikke bare just another D-day game....Dette er nytt og unikt!

http://www.darkesthourgame.com/

LAST NED LAST NED!

Edited by HansenTHEmaverick

Spillt den litt nå, og den er driiiiiiiiiiiiiit bra! Bortsett fra de allierte lydene da. Men de skal fixes i løpet av neste uke.

Hva er steamnicket deres? Så kan vi kanskje bli en liten gruppe som spiller sammen :lol:

Mitt er: Mav90

Edited by HansenTHEmaverick

Det er tilbud på RO nå fram til den 9ende. 5$ = 25 NOK.

25 NOK :lol:

dette må være årets tilbud, KJØP!!!!

Laster ned nju.

Ser bra ut!

Anbefaler alle og kjøpe RO. Knallbra spill for latterlig lite penger

Noken som har prøvd det? Lasta det ned og innstallerte det, men finn ingen servera.

Fikser det til helgen. Opptatt med AoC etter flere seine jobbedager. :lol: Har så ekstremt lite tid til spilling etter jeg begynte å jobbe!

Testa det litt. Dårlig lyd og grafikk var førsteinntrykket. Ikkje ein mod som dreg meg vekk frå Ostfront med det første ihvertfall.

Testa ut modden litt men ble ikke helt revet med. Lydene var ganske dårlige, endel av kartene var litt kjedelige og føltes "fast made". Bra at det kom/kommer en update på det med lyden da.. Endel bugs her og der men men

Skal testes mer fordeom!

Sign in to follow this  

• Create New...