Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Elensar

Ingen flere oppdateringer for Crysis

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7182&g2_serialNumber=1 Ingen flere oppdateringer for Crysis

Crytek har bestemt at det ikke vil bli flere oppdateringer for Crysis. Bombe...

i_165846-564x376.img_assist_custom.jpgNo more patches?: Take that, Crytek!!(Battlefield.no): Crytek har fortalt sine fans at det ikke vil komme flere oppdateringer for Crysis, de velger heller å fokuserer på andre prosjekter, som de tror spillerne vil like bedre.

Dette kom fram i "Crysis Monthly Update #1", der utviklerne unnskylde seg og lovet mer informasjon om det hemmelige prosjektet ganske snart.

Crytek sa at det ikke kommer en 1.3-patch for Crysis. De er klar over at nyheten vil skuffe mange Crysis-spillere, og at det derfor var en vanskelig avgjørelse.

Crytek har sikret flere varemerker den siste tiden. De registrerte varemerkene er Crysis War, Crysis Warhead, Crysis Warzone, og World in Crysis. Varemerkene dekker ikke bare spill, men også flere andre medier. De har også registrert nettsiden www.crysiswarzone.com. Hvis dette stemmer, kanskje vi vil se et spill ved navn Crysis Warzone i løpet av sommeren?

I fremtiden vil ikke Crytek-spill være eksklusivt til PC, de vil også lage spill til konsoll - dette er ikke på grunn av piratkopiering.

(Kilder: crymod, eurogamer)

Snakk om å kjøre et bra spill ned i dass. Var jo betatester og så alle feilene det hadde, men tenkte seriøst det skulle bli fikset til lansering. Da kunne det lett blitt nye BF fenomenet siden det er samme gameplay bare mer til. Men dårlig ytelse, dårlig skademodell kombinert med merkelig online grafikk gjorde at det ble en fiasko uten like.

Sjeldent man ser et spill med så ekstremt potensiale som Crysis. Synd de klarte å slenge det i dass. Tror hovedfeilen deres var at de gikk littebitt for langt med grafikken noe som garantert skremte vekk veldig mange. Planen deres med "at det ville være et spill som skulle vare lenge siden folk etterhvert ville få bedre hw" feilet med andre ord ganske grasalt.

Husker jeg hørte de intervjue hovedmannen på GFW og når han forklarte grafikken med de orda så ble jeg paff. Er jo totalt ulogisk å gjøre noe slikt.

Jaja..

Noen som fortsatt spiller det aktivt?

Av og til ja. Jeg bare skylder på Ea jeg, får en så god følelse av det :lol:

Sånn går det egentlig når man lager "kun" til pc :lol: Piratkopieringen herjer

Sånn går det egentlig når man lager "kun" til pc :lol: Piratkopieringen herjer

I fremtiden vil ikke Crytek-spill være eksklusivt til PC, de vil også lage spill til konsoll - dette er ikke på grunn av piratkopiring.

Edited by Xtri

Siste gang jeg kjøper noe fra Crytek uansett. Crysis var dårlig på hele linjen og er kanskje historiens mest oppskrytte spill. Jeg LER godt av anmeldelsene. Oppbrukt scenario, interessant konsept men dårlig gjennomført, kjedelig innhold/action, treig og ustabil motor, uferdig spill fult av bugs. At de i tillegg annonserer at de ikke kommer til å fikse spillet er rett og slett provoserende.

Dice, som får mye ris, prøver i hvert fall å komme med nye patcher for sine gamle buggete spill. Crytek gidder ikke engang.

Ficken Sie sich!

Visst dette stemmer, kanskje vi vil se et spill ved navn Crysis Warzone i løpet av sommeren?

Hvis*

Kremt :lol:

Jeg kjøpte CE av Crysis i håp om at det skulle bli det nye store. Håper fortsatt på å få satt igang et Crysis-Team som skal eie ByLAN08!

Får håpe de satser mer på Far Cry 2 da.

Er ikke Crytek som lager Far Cry 2, men Ubisoft Montreal i sammarbeid med EA Games :lol:

Kommer det ikke noen oppfølger som fortsetter SP-storyen? Eller har noe slikt allerede blitt utgitt?

Om det kommer et Crysis 2 skulle avhenge totalt på hvor bra Crysis gjorde det....Det har knust nesa, brekt beinet og ligger på ICU med hjernerystelse.....Med andre ord, jeg tviler vi får se et til :lol:

Feile én gang, ok vi putter det i glemmeboka og snakker ikke mer om spillet. Feil to ganger og man legger ned bedriften. Samme folka i en annen bedrift...feiler igjen? På tide å oppsøke drømmen om å bli søppeltømmer

Bck er vel litt vel dramatisk her :lol:

De kommer jo med Farcry 2, som jeg personlig mener må bli bedre enn Crysis 1 og 2 :lol:

Bck er vel litt vel dramatisk her :lol:

De kommer jo med Farcry 2, som jeg personlig mener må bli bedre enn Crysis 1 og 2 :lol:

Er ikke Crytek som lager Far Cry 2, men Ubisoft Montreal i sammarbeid med EA Games :lol:

Hvis de slipper (EA er jo med, så egentlig naivt av meg å tro at de ikke slipper :lol: ) neste Crysis håper jeg inderlig de lærer av de feilene de gjorde med 1'ern

Jeg synes det er rart at folk kritiserer crysis, jeg har spillt utrolig mange singel player spill de siste 5 årene. Crysis er det første spillet jeg synes var bra å som jeg orka å fullføre.

så er det heller ingen her som tenker på singelplayer lenger, men det var mange som trodde dette skulle bli det nye store fps mp-spillet. Der feilet de stort.

Jeg synes det er rart at folk kritiserer crysis, jeg har spillt utrolig mange singel player spill de siste 5 årene. Crysis er det første spillet jeg synes var bra å som jeg orka å fullføre.

Har bare prøvd demoen, men hvis du bare spiller SP, så virker Crysis sykt kult.

Men som qed sier, så feilet MP hardt... Dessverre :/

så er det heller ingen her som tenker på singelplayer lenger, men det var mange som trodde dette skulle bli det nye store fps mp-spillet. Der feilet de stort.

Enig med Qed der.... De bommert stort her med å ikke gi ut flere patcher til Sp og Mp :lol:

Crysis var/er bare CryTeks overhypede demo for deres CryEngine2.

Hvem bryr seg om patcher og bugs i Crysis, så lenge de fikk (over-)promotert spillmotoren og solgt nok CE2-lisenser. De får jo ikke mer betalt for oppdateringer av de som bet på deres strategi og som allerede sitter der med en kopi av Crysis. Klart de kunne skaffet seg lojale kunder på den måten, men det er nok naive folk å ta av på denne planeten :>

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...