Sign in to follow this  
PuNky

GLHF.no og ACER Quick'N'Dirty COD4 CUP

Recommended Posts

Leste nettopp på GLHF.no at de arrangerer 1v1 cup nå til helga!

Meld dere på småsvin, er dere heldige får dere møte meg!

Apoc, du fåkke lov til å melde deg på btw.. jeg vil ikke ha motstand :D

http://www.glhf.no/index.php?showtopic=475

gogo!

Apoc, du fåkke lov til å melde deg på btw.. jeg vil ikke ha motstand tongue.gif

Dersom jeg melder meg på så blir jeg praktisk talt en walkover, fant akkurat ut at det skal være en aim-konkuranse med M4 og AK-47. ' />

Uansett, spennende, og imponerende hva glhf har fått til av premier, satser på at dette blir en suksess p

Hadde blitt rik jeg om jeg fikk 1 kr for hver gang det wajnes om Reddot...

Anyway: silencer > reddot biggrin.png

Hehe, men du må være enig i at red dot er failur i en aim konkuranse, etter at red dot er et hjelpe middel for å få bedre aim.

Hehe, men du må være enig i at red dot er failur i en aim konkuranse, etter at red dot er et hjelpe middel for å få bedre aim.

Det må han ikke være enig i nei. Reddot er en del av spillet. Skjønner ikke hvorfor den skal fjernes. Mange av perksa er langt mer imba, og burde naturligvis fjernes. Jeg eier daglig folk med reddot med mitt ironsight. Så langt jeg bryr meg er det der en smakssak. smile.png

Jepp endelig noen som har forstått det. Det handler om å tilpasse seg. Om noen dreper meg med perks er det min egen feil og jeg må tilpasse meg. F.eks er mange som jeg dreper med Martyrdom og kaller meg newb, mens jeg blir drept av Martyrdom kanskje en gang iløpet av en runde, siden jeg vet hvordan jeg best skal unngå det. For å være helt ærlig syns jeg dagens spillere er pingler og trenger litt old school opplæring :D Om det er feige lag eller spillere har fordel over meg sitter jeg og ler, siden det gjør meg til en bedre spiller bare.

Er det noe alle mennesker bør kunne så er det at ved å møte motgang så lærer man også å utvikle seg, dette gjelder VELDIG for spill også.

Ved å fjerne alt av randomness i et spill, så vet man jo vinneren før kampen er spillt.

Er jo litt av sjarmen med perks at man aldri kan være sikker på noe.

Men gjentar som jeg har sagt på glhf.no tråder; nerfing ala CB match config 1.5 (med tillatt reddot) er et fornuftig nivå.

Ytterligere nerfing er tull...

Er ikke noe med at jeg skal tilpase meg eller noe, så klart dreper jeg de med reddot lett siden for meste så er det bare noobS. Men folk driver tydlig å klager på at eSporten i Norge er for dårlig, og akkurat dette er en av grunnene! Ingen i Norge bryr seg om hva som blir brukt av det meste av communityet eller hva som er standarn. Ja, vi gamere har en jævla dårlig måte med å få fram poenge vårt på, for det meste så går det ret over på "OMG noob du bruker reddot!" Men sån det er jo flere som bruker reddot i det Norske eSport samfunnet jo mer blir vi led av og jo dårligere blir det Norske eSport samfunnet.

Per dags dato så er reddot noe som er set på som tabo av vær eneste spiller med et håp om å bli bedre i COD4. Reddot brukes bare av folk som ikke har noe håp om å bli bedre.

For at det Norske eSport samfunnet skal bli bedre er samtlige nåt til å drope sin reddot.

rimelig uenig egentlig. Dette er en aim konkurranse - den er ALDELES ikke bare for klanfolket - men også for de folka som spiller det public og de bruker kanskje reddot. Dermed blir det bare naturlig å inkludere reddot.

\

Som jeg skrev på glhf, AK47 m/red-døtt er waste uansett så gidd whine tongue.png

Red-dot har NADA med "esporten i Norge" å gjøre da, for et latterlig utsagn. Så si alle som spiller på et respektabelt nivå spiller uten dot, men de andre som spiller for koz må jo få gjøre som de vil.

Å ha med red-dot er INKLUDERENDE, fremfor å fjerne det som hadde vært EKSLUDERENDE. Den beste/smarteste aimeren vinner uansett, og jeg tror vi begge vet at det nok ikke kommer til å bli en som bruker red-dot..

Det er mye bedre at folk forstår det selv, enn at noen tvinger det på dem via regler imo. så jeg tror å gjøre det frivillig i denne cuppen heller er holdningsskapende, da de som bruker det ser at de beste IKKE gjør det.

Dere er mer enn velkommen til å diskutere om reddot er bra i klansammenheng i den rette tråden. Men i denne cupen blir det reddot. Basta bom.

Som dere kan lese her så er reddot kommet for å bli i akkurat denne cup'en, og videre diskusjon om dette i akkurat denne tråden som er dedikert til cup'en vil derfor ikke ha noen hensikt og kommer til å de-raile tråden.

Dersom det er ønskelig så kan jeg splitte ut de postene som handler om red-dot i klanspilling generelt til en egen tråd for å fortsette diskusjonen der, siden dette tydeligvis er et hett og populært tema smile.png

Som jeg skrev på glhf, AK47 m/red-døtt er waste uansett så gidd whine tongue.png

Red-dot har NADA med "esporten i Norge" å gjøre da, for et latterlig utsagn. Så si alle som spiller på et respektabelt nivå spiller uten dot, men de andre som spiller for koz må jo få gjøre som de vil.

Å ha med red-dot er INKLUDERENDE, fremfor å fjerne det som hadde vært EKSLUDERENDE. Den beste/smarteste aimeren vinner uansett, og jeg tror vi begge vet at det nok ikke kommer til å bli en som bruker red-dot..

Det er mye bedre at folk forstår det selv, enn at noen tvinger det på dem via regler imo. så jeg tror å gjøre det frivillig i denne cuppen heller er holdningsskapende, da de som bruker det ser at de beste IKKE gjør det.

Veldig bra sagt PuNky!

Er det noe man ikke trenger i disse "CoD er dødt" dagene, så er det mer restriksjoner som er med på å ekskludere klanspillere.

En liten elite må gjerne kjøre knife only eller whatever konkuransser på store LAN med fete premier osv. i dont care.

Men å jage vekk folk fra laddere og for fun arrangementer ved å legge på enda mer restriksjoner er bare tull.

Topplag > Mediumlag vil alltid ende med seier til topplaget uansett reddot eller ei. Ok, Mediumlaget vil kanskje ta en eller to runder mer enn normalt, men so what?

Har fremdeles til gode å se et vettugt poeng for å fjerne reddot....

Vi har allerede CS osv... (phey!)

Målet her er jo å få flere folk interreserte i kompetitiv spilling. Her kan folk både fra klaner og fra public prøve seg i en konkurranse. Det er regler som passer begge parter, og folk som kanskje ikke har spilt kompetitivt før kan få en smak på hvordan det er. Med det kan vi kanskje åpne førene for fremtidige spillere og snike et par publicspilere inni verdenen av kompetitiv spilling. Det er tankegangen bak dette - så å whine på at klangutta ikke får vilja si - det blir helt feil. Som punky sier; Vi inkluderer folk.

Jeg kjenner jeg blir frustrert over dobbeltmoralen som hersker i dette miljøet. Vi vil ha mer aktivitet - men vi er så rigide at vi ikke kan avvike det minste fra "normer" for å oppnå det.. :D

menne..

BACK ON TOPIC FFS! (faens bf.no-sjuka)

Dette blir kos.. selv om jeg er en walkover (aim, neh) så ser jeg fram til dette

fint med initiativ som kan føre til en god tone og bra kontakt innad i miljøet smile.png

Jepp, vi er heldige som har noen som gidder å ta litt initiativ her til lands biggrin.png

Sign in to follow this