Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Mr. Dott

Hvem som spiller RO:O aktivt og hva ip'en til serveren er.

Recommended Posts

Halo :D

Jeg lurer på om det er flere en meg som spiller RO:O aktivt (Flere timer i uka). Om du gjør det kan du ikke legge igjen en liten post her?

Også til det andre spørsmålet:

Har battlefield.no en RO:O server åpen nå og i så fall, hva er ip adressen.

Om ikke, kan dere komme med ip'er til bra og populære servere?

Som sagt hadde det vært kjempefint om du kunne legge igjen en post i denne topicen om du spiller RO:O aktivt :D

Edit: Fint om du også legger ved vilke servere du spiller på. (Om du da har noen faste)

Edit2: Veldig fint om du kan legge med i posten hvor gammel du er og om du er medlem i en klan :blush:

Edited by Sumptroll

Hei Sumptroll,

Har blitt lite spilling i det siste, både av COD4 og Red Orchestra. Er de 2 spillene jeg spiller, og er veldig aktiv der. Battlefield.no har en server, men den har desverre noen problemer, men skal se om jeg klarer å få den opp snart. Tja, jeg er 19 år, og jeg spiller i en COD4 klan, [aCe] arctic Combat elite, arcticelite.com.

Velkommen til forumet, forresten. :D Server hos Battlefield.no er snart oppe, og hvis du har noen ideer for instillinger og kart er det bare skrive :D

Takk for det :ohmy:

Er veldig fersk i RO, men jeg rett og slett ELSKER det :dry:

Elsker den fantastiske relismen.

Spiller litt CoD4 av og til, men det blir lite morsomt når jeg bare spiller på random servers :D Hadde vært kjempe flott om det hadde blitt like aktive servere som på cs.s serverene.

Jeg skal i allefall være aktiv på RO serveren om den kommer opp. Håper det er mange andre med meg på den.

Hadde og vært syyykt digg om man kunne ha fått til en rå big war på red orchestra også :D Kanskje det blir flere som kjøper seg det og spiller det om Adminsa sammen med brukerne sattser på en Big War i kvartalet//måneden?

EDIT: Skal teste det når jeg kommer hjem fra skolen :blush:

Edited by Sumptroll

Spilte RO endel men har blitt litt lite i det siste. Et knallbra spill med god realisme og features. Ting som å kunne stupe fremover når man sprinter og at man kan holde rifla stødige viss man støtter seg til noe.

En ting som irriterer vanvittig er når man skal krype bort til en kant for å skyte så kryper man plutselig opp på kanten og avslører posisjonen sad.png

Spiller på The wild bunch 1 og 2.

Hadde vært digg med en BW på RO ja. Har jo kommet noen ganske store maps som kunne passa bra for bw.

Yo

Jeg spiller sikkert et par ganger i uka.... Før spillt jeg på wild bunch serverne, men de er for kjedelig i lengden.. Spiller mest på en russisk en...44 ost front corbina eller noe sånt.

red orchestra hadde sin storhetstid rett før og rett etter release av fullversjonen. jeg spilte det relativt lenge, fra det var en unreal tournament mod til en stund etter fullversjonen ble sluppet. jeg har jo spillet på steam, men det er andre spill som frister mer. jeg og flere andre her på forumet spilte i Freiwilligen Legion Norwegen ( [Fr.Ln] ) i RO ladder.

Spiller RO desverre ganske lite. Grunnen er mange av de som jeg pleier å spille spill med ikke spiller så mye RO=/

MEN jeg blir mer en gjerne med å spiller så lenge det er noen hyggelige norske å spille med :D

Legg til [email protected] om du vil, så kan du si fra når du spiller så joiner jeg smile.png

Håper at jeg kan bli litt mer aktiv i RO :D

Artig at det fortsatt kommer nye til dette bra spillet! Er for tiden inne til førstegangstjeneste i Forsvaret, men spiller av og til når jeg er på perm. Hvis det blir BW til sommeren er jeg meste sannsynlig med :lol:

Anbefaler folk å fortsette å rekruttere nye spillere til Red Orchestra.

Når det gjelder servere som er mest populære, er jo Wild Bunch uten tvil størst. - Ellers spiller jeg selv mye på servere der det ikke er for jævli mange folk, faktisk. Syns ikke det er altfor gøy å være med på håndgranatbingo på Tcherkassy f.eks :lol:

Spiller litt selv. Jeg pleier vel å spille mest ilag med noen andre folk. Er spess glad i tankermaps eller combined arms da vi kjører gunner/driver over vt.

Btw. sump og neck, ikke at det er så forferdelig vansklig, men det er jeg som har klippa sammen den siggen dere har. Litt artig at dere bruker den. Dog det er bare en screen og font med 1px svart stroke

Spiller i realisme klan, forbanna artig. Er ikke så mye public lengere, mye artigere å spille i klan

Denne må bumpes.

I min klan |gb| er vi 3 stk som ganske fast spiller RO. Det er jo definitivt laget slik Battlefield 1942 burde vært laget. Helt fantastisk bra spill. Av favorittkart nevnes Arad, og Baksan Valley. Er for det meste på WildBunch serverne. Men om noen er interesserte for å få opp server her på bruket så gi meg en peikepinn så skal vi sjekke mulighetene.

Om så skal gjøres så må vi ha admins som er dedikerte og muligens en sjefsadmin.

Denne må bumpes.

I min klan |gb| er vi 3 stk som ganske fast spiller RO. Det er jo definitivt laget slik Battlefield 1942 burde vært laget. Helt fantastisk bra spill. Av favorittkart nevnes Arad, og Baksan Valley. Er for det meste på WildBunch serverne. Men om noen er interesserte for å få opp server her på bruket så gi meg en peikepinn så skal vi sjekke mulighetene.

Om så skal gjøres så må vi ha admins som er dedikerte og muligens en sjefsadmin.

Jeg er iallefall for en Battlefield.no server :) Men virker som dettte er et veldig dødt miljø, eller er det bare meg? :lol:

Har en tysker venn som har funnet smaken for dette. Om dere tåler en som snakker engelsk kan jeg evt si fra til han om dere trenger folk til et eller annet :)

Spiller fremdeles, da på Wildbunch siden det er som regel alltid fullt med folk. Forstår heller ikke hvorfor ikke flere spiller dette fantastiske spillet.

Jeg derimot liker ikke så godt Arad. Et helt uaktuelt map er det vinterkartet med en lang bru og nesten bare tanks.. Eller det lange kartet med en hump i midten av skog med 2 kappepunkter.

Det har jo blitt prøvd på før og starte opp .no server men de står jo alltid tomme uansett....

Hvor mange her kunne tenkt å blitt med på en Red Orchestra aften da?

Har ett følgende forslag. Første gangen så samles vi på BigWar TS... der kan vi prate og samle oss for så å spille på en random server...... Dersom det viser seg å være mye folk så tar vi å fortsetter suksessen. Da kanskje med en bf.no server. Det må vi se an hvilke ressurser vi har til rådighet. Skal komme tilbake med informasjon så snart jeg har fått igang nye riggen min.

Sign in to follow this  

• Create New...