Colin 4 Report post Posted May 11, 2008 Ai ai! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arthalion 4 Report post Posted May 11, 2008 Du burde bare ha posta den på konsolldelen så hadde flere reagert og klikka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lurad 0 Report post Posted May 11, 2008 tørr humor ftw? Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted May 11, 2008 jeg må innrømme jeg lo litt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted May 11, 2008 hahaha Quote Share this post Link to post Share on other sites
KrigersteiN 0 Report post Posted May 11, 2008 AHAHAHA Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted May 11, 2008 hehehe faktisk akkurat min type humor det der Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted May 11, 2008 ' /> Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted May 11, 2008 hehehefaktisk akkurat min type humor det der ' /> Hahah enig Quote Share this post Link to post Share on other sites
DrunkenGecko 0 Report post Posted May 11, 2008 Den var jo... Jah! Quote Share this post Link to post Share on other sites
aaa 0 Report post Posted May 11, 2008 Faen, jeg ble eid... Håpet på en dato elns... ' /> Morsomt anyway Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zappzi 0 Report post Posted May 19, 2008 Genialt:p Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pretty Paul 2 Report post Posted May 19, 2008 hehehefaktisk akkurat min type humor det der DET kan ingen ta fra deg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jogers 0 Report post Posted May 19, 2008 Haha, litt festlig. Litt mange utropstegn i topic til at jeg tok det seriøst ;P Quote Share this post Link to post Share on other sites
Colin 4 Report post Posted May 20, 2008 Jeg mente det vel ikke egentlig seriøst, derav bruk av forumet for "Humoristiske bilder". Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petter'n ^.- 0 Report post Posted May 20, 2008 haha! me like that humor xD Quote Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted May 20, 2008 hehehefaktisk akkurat min type humor det der DET kan ingen ta fra deg. NEI, OFF!! ikke den igjen!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
PlatypusPedersen 0 Report post Posted June 6, 2008 hehehefaktisk akkurat min type humor det der ' /> DET kan ingen ta fra deg. NEI, OFF!! ikke den igjen!! Noe jeg har gått glipp av? On-topic, har det ikke kommet 360 emulator enda? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Colin 4 Report post Posted June 6, 2008 Seriøst? Sjekk bildet og hvor denne topicen ligger. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted June 7, 2008 Jeg så for meg "NÅR KMR GTA4 PÅ PC A????????????????????????????????????". Ja, jeg lo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fjeld 0 Report post Posted June 9, 2008 :lol: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Faxfinn 0 Report post Posted July 30, 2008 hahaha Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted August 6, 2008 bumper med en gladnyhet GTA4 på pc PC-versjonen av spillet kommer til Europa 21. november og USA 18. november. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bigz 0 Report post Posted August 6, 2008 bumper med en gladnyhet GTA4 på pcPC-versjonen av spillet kommer til Europa 21. november og USA 18. november. Nice! HW spec's da? Eller trenger man noen ubert Crysis opplegg! Quote Share this post Link to post Share on other sites