Sign in to follow this  
insular/steam

Call of Duty 4 ladder

Recommended Posts

NÅ er det på tide at vi får oss en egen ladder. Jeg vil derfor spørre pent til Bf.no som har vært veldig veldig flinke. Om å se på clanbase, og starte en norsk ladder der vi norske lagene kan spille. Dere er flinke og jeg håper dere snart vil komme med det! :( Noen som er enige?

Er det ikke bedre å støtte opp om den skandinaviske ladderen som allerede er oppe og kjører? Er vel 5v5 tror jeg.

v2 vurderer den når OpenCup er ferdig hvertfall. Norsk ladder blir for snevert....

enig i den. Skandinavisk ladder er det som er vanlig også. Up North kanskje kan finne på noe slikt?

SAAW er litt oppe og går, mulig det blir en sommerferie før neste sesong.. Vi må nesten bare vente å se.

Og den er så uhyre overbefolket av svenske lag ;P

En norsk ladder tror jeg blir unødvendig å lage, da den skandinaviske laddern på CB funker greit.. Så får man håpe det kommer flere norske lag til den laddern.

Så en norsk liga har vært det beste, men det må eventuelt fikses egen side for det. Kan bli vanskelig å gjøre det via et forum.

SAAW er litt oppe og går, mulig det blir en sommerferie før neste sesong.. Vi må nesten bare vente å se.

Og den er så uhyre overbefolket av svenske lag ;P

En norsk ladder tror jeg blir unødvendig å lage, da den skandinaviske laddern på CB funker greit.. Så får man håpe det kommer flere norske lag til den laddern.

Så en norsk liga har vært det beste, men det må eventuelt fikses egen side for det. Kan bli vanskelig å gjøre det via et forum.

Jess, jeg er egentlig enig i den. men CB scandinavia er så lite innbydende synes jeg :( Hvis up-north (GUD HVOR JEG ELSKER UN FRA BF2) hadde laget noe hadde vi signet opp ASAP! ;)

Kan jo alltids høre om hvor mange lag som er interessert i å starte en norsk ladder og utifra regne matten :(

v2 er 100% sikkert ute av opencup, så vi er herved på cb:scandinavia SD ladder :(

Det jeg synes er viktigst er at vi får bedre kontakt lagene imellom, at vi får en god rekrutteringsstamme i de lavere skillnivåene, og at de store lagene bidrar til å gjøre det interessant for de nyoppstartede og gryende lagene å satse hardt.

Sånn sett er jeg forholdsvis likegyldig til hvem som arrangerer cupper, laddere og ligaer, bare tilbudet er der. Battlefield.no arrangerte 2 cupper fordi det var få eller ingen online-tilbud tilgjengelig som var ment for norske lag. Om det kommer en liga eller ladder fra andre norske tilbydere før vi er klare, er i allefall ikke jeg interessert i å bidra til økt splittelse ved å starte opp ett tilbud fra Battlefield.nos side, men det er min helt personlige holdning.

Når det er sagt, så skal det faktisk ikke mer til enn at 3-4 personer setter seg ned å snakker sammen før man kan komme meget langt i planlegging og faktisk gjennomføring av en cup, liga eller ladder. Å forvente at folk lager morroa for dere er feil innfallsvinkel. ^^,

Syntes det eneste som kan gi stabilitet er en liga. En ladder blir fort inaktiv og ingen føler at det er noe særlig prestisje og noe faktisk man må stille opp til. En sikkelig liga derimot kunne blit morsomt og fått aktivisert miljøet, en divisjon for satsende lag og en divisjon for up-and-coming/mindre aktive lag.

gogo

Liga... som i en: alle lagene spiller mot alle lagene. Den med flest seiere (poeng) vinner og alle er krye? :( Og så starter man på nytt med en ny sesong?

Edited by cit steam

Liga... som i en: alle lagene spiller mot alle lagene. Den med flest seiere (poeng) vinner og alle er krye? biggrin.png Og så starter man på nytt med en ny sesong?

Er også vanlig med en playoff, feks de beste 4 eller 6 lagene i ligaen går til sluttspill hvor det avgjøres og de seedes etter plasseringene i ligaen. For andre divisjon ville det vært snakk om opprykk derimot.

Liga... som i en: alle lagene spiller mot alle lagene. Den med flest seiere (poeng) vinner og alle er krye? ' /> Og så starter man på nytt med en ny sesong?

Er også vanlig med en playoff, feks de beste 4 eller 6 lagene i ligaen går til sluttspill hvor det avgjøres og de seedes etter plasseringene i ligaen. For andre divisjon ville det vært snakk om opprykk derimot.

Henrix! ;)

Henrix? Du får ikke mer moro enn du lager selv, steam! Har forøvrig gått på en smell rent motivasjonsmessig, så spørs nok om det ikke må bli noen andre enn meg, desverre/heldigvis.

Henrix? Du får ikke mer moro enn du lager selv, steam! Har forøvrig gått på en smell rent motivasjonsmessig, så spørs nok om det ikke må bli noen andre enn meg, desverre/heldigvis.

True, true. Men det er nok gjennomslagskraften til Bf.no som er et midtpunkt her. Vanskelig å få til noe "random" :( Ikke bra med dårlig motivasjon, håper det bedrer seg for deg fordi det du har gjort for communityet er det beste som noen har gjort! smile.png