KrigersteiN 0 Report post Posted May 2, 2008 Har en skrivebords bakgrunn som jeg gjerne vil ha fordelt på to skjermer isteden for at det kommer opp to like bilder, Hvordan gjør jeg det? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tobbe 0 Report post Posted May 2, 2008 Har en skrivebords bakgrunn som jeg gjerne vil ha fordelt på to skjermer isteden for at det kommer opp to like bilder, Hvordan gjør jeg det? Vis du har nVidia, er det vel bare og ta høyreklikk, så NVIDIA kontroll panel, og på Display, nederst så står det Set up multiple displays. Da kan du velge for eksempel The same on both displays (Clone) eller så velger du As one large horizontal desktop. Da velger du hvilken skjerm som skal være primær skjerm, for eksempel jeg har Acer PI93W + Hansol CRT. Så trykke du Apply, og da skal du har skrivebordet delt på 2 skjermer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
KrigersteiN 0 Report post Posted May 2, 2008 Har Nvidia og har vista men det funket ikke Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tobbe 0 Report post Posted May 3, 2008 Har Nvidia og har vista men det funket ikke Da beklager jeg veldig, jeg har windows xp... Quote Share this post Link to post Share on other sites
KrigersteiN 0 Report post Posted May 3, 2008 Skrev det pga. jeg leste et sted at Vertical span ikke støttes i vista... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Uberkul 0 Report post Posted May 5, 2008 dette kan være en ikke fullt så smart eller slik du kunne tenke deg det, men du kan jo "kutte" bildene i 2 på midten eller noe? gjøre 1 bilde om til 2 bilder og sette det på hver din skjerm, alt du trenger er paint Quote Share this post Link to post Share on other sites
KrigersteiN 0 Report post Posted May 5, 2008 tenkte på det, men vet ikke en gang hvordan jeg får fram to forskjellige bilder på hver skjerm! :S Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted May 5, 2008 Ultramon fikser jobben Quote Share this post Link to post Share on other sites