Pingu 0 Report post Posted May 1, 2008 (edited) Han karen her gjorde en hel del nedverdigende kommentarer til meg. Det var veldig unødvendig, og førte til at jeg til slutt screenshotta det. Den jeg snakker om er Tommy Lee Her kaller han meg unødvendige ting. På dette screenshotted (Av console) ser du at han skriver noe unødvendig igjen, samt statusen hans med IP etc. Igjen, det er "Tommy lee" jeg anklager. Pingu Edited May 6, 2008 by PzN Share this post Link to post Share on other sites
Pingu 0 Report post Posted May 1, 2008 (edited) Her er litt til Fikk ikke hans IP og sånn, han logga ut, desverre. Kan hende det er på det andre screenshottet (Siden jeg ikke får til å poste en til ting her, sier jeg det som en edit: Edit: Det sikte jeg har er ingen cheat, det er en simpel addon lastet ned fra http://www.cstrike-planet.com/news?s=addons Ikke værre enn å skrive Cl_crosshairscale 40000 i console, eller feste en tapebit midt på skjermen) javel, jeg innrømmer. faktisk. ikke vits å skjule det. fant ut at det var mer moro uten hacks, så nå bruker jeg ikke mer ha det godt på hellfragger da Pingu Edited May 1, 2008 by Pingu Share this post Link to post Share on other sites
DurinVIII 1 Report post Posted May 1, 2008 Err, snakker vi eid2k nå? Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted May 1, 2008 Hahahahaha ban for cheat, gutter! Edit: Har lagret bildene hvis han fjerner dem. Share this post Link to post Share on other sites
DurinVIII 1 Report post Posted May 1, 2008 Hei, Pingu. Hadde en admin sett dette in-game, hadde nok personen fått en mute. Vi kommer ikke til å gi denne personen noen straff nå i ettertid, men han vil få en anmerkning for stygg språkbruk. Forøvrig bør du slå av cheaten før du tar screenshot neste gang, da du i dette øyeblikk blir permanent bannet fra alle servere. Mvh Hellfragger.no Share this post Link to post Share on other sites
Arthedain 1 Report post Posted May 1, 2008 Hahahahahaha Så dumt at den burde bli lagt i Perledykk! Share this post Link to post Share on other sites
andyski 3 Report post Posted May 1, 2008 ALL NOOBS LEGIT!!! Share this post Link to post Share on other sites
Sleepz 0 Report post Posted May 1, 2008 hahahahahhaha, det der... uff.. God gjerning gone bad haha Share this post Link to post Share on other sites
home 88 Report post Posted May 1, 2008 Synest nå fortsatt vi skal gi han en sjangs som admin Share this post Link to post Share on other sites
Pingu 0 Report post Posted May 1, 2008 Er ikke cheat Hvis du mener sikte, er det en addon Share this post Link to post Share on other sites
Arthedain 1 Report post Posted May 1, 2008 Er ikke cheat Hvis du mener sikte, er det en addon hahahaha, Søtt ! Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted May 1, 2008 Årest beste hittil! Share this post Link to post Share on other sites
fryseboks 0 Report post Posted May 1, 2008 dirle for president? EDIT: Kan det tenkes at han prøver å være morsom? Eneste kommentaren som han har screenshotta som er i grenseland til å være nedverdigene er jo "ok gay". Blir litt drøyt å legge inn klage for det? EDIT 2: Til qed | V ok, homo Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted May 1, 2008 aaaaahahahahah hahahahahaha HERLIG!! Share this post Link to post Share on other sites
Pingu 0 Report post Posted May 1, 2008 Det sikte er en addon, ikke cheat Share this post Link to post Share on other sites
Pingu 0 Report post Posted May 1, 2008 Er ikke cheat Om det er sikte du sikter til, er det en addon lastet ned fra www.counterstrikeaddons.com Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted May 1, 2008 At det går ann Share this post Link to post Share on other sites
Pingu 0 Report post Posted May 1, 2008 det er ingen cheat, det er en addon Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted May 1, 2008 Stakkars, er nesten litt søtt å se på han nå. Sitter sikkert foran skjermen, rød i ansiktet og løs mage Share this post Link to post Share on other sites
CoolSpin 0 Report post Posted May 1, 2008 Det ss som frysebox gav har URL i hjørne, så ikke publiser det .. Share this post Link to post Share on other sites
Arthedain 1 Report post Posted May 1, 2008 Det ss som frysebox gav har URL i hjørne, så ikke publiser det .. ! Share this post Link to post Share on other sites
fryseboks 0 Report post Posted May 1, 2008 Det ss som frysebox gav har URL i hjørne, så ikke publiser det .. skrev jeg ikke det da???? Share this post Link to post Share on other sites
CoolSpin 0 Report post Posted May 1, 2008 Arthe pasta den på #Hellfragger.no og jeg kicket han for det og kalte ha nforbanna tard. Så ja, ... Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted May 1, 2008 <Pinga> -.- <Pinga> -.- <Pinga> -.- <Pinga> -.- <Pinga> -.- <Pinga> -.- <Pinga> -.- <Pinga> -.- <Pinga> -.- <Pinga> -.- <Pinga> -.- <Pinga> -.- <Pinga> -.- <Pinga> -.- <BlackkoZ> prøve på å bli banned her også ja ? <Pinga> -.- <Pinga> -.- <Pinga> -.- <Pinga> -.- <BlackkoZ> ikke liv i mod|CoolSpin ? ;O * MJ12|sfkendy ([email protected]) has joined #hellfragger.no * CRAVEN\ ([email protected]internet.no) has joined #hellfragger.no - Pinga is [email protected] * Ivar Christiansen Pinga on #hellfragger.no Pinga using *.quakenet.org QuakeNet IRC Server Pinga End of /WHOIS list. Share this post Link to post Share on other sites