Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Kanylen

GTA IV - Ooofftopic tråden

Recommended Posts

Yo, PS3 people!

Dere veit telefonen i spillet. Når man går på multiplayer så kommer man til flerspillerdelen. Og når man er der, kan dere da gå på telefonen og finne fram PSN-venna deres og sende de invitasjoner rett fra telefonen?

Nei,vi må slå av maskina,slå den på,logge oss på i "menyen" slå av maskina, slå på med autologin. gå inn i spillet,få opp tlf,ta den ned,så ta den opp,så gå på multiplayer,så sende invite fra tlf:)

HHAHAHHA OMG PS3 noobs så tungvindt!!! HADDE IKKE GIDDI SKRUDD MASKINA AV Å PÅ HELE TIDEN LIXOM!

ja dette spille var lett å få tak i .. Kremt..

endelig fri uker så umulig å skaffe spille.. artig ja.. rykter om at ei sjappe får det inn på fredagen.. bare å håpe

vi (absoluttspill.no) har fortsatt 25 inne til x360 (når jeg dro fra jobb 16:00) Ps3 og x360 GTA ble sendt fra Ke media i danmark i dag. Burde da være hos oss og andre nettbutikker på fredag. Tipper kjedene får det til sitt sentral lager og burde være i butikker på mandag eller tirsdag. spørs jo litt hvordan de gjør det selvsagt:)

Cops and Crooks er kuleste spillmodusen jeg noensinne i historien i dette universet noensinne har prøvd. :(

Helt rått !

Cops and Crooks er kuleste spillmodusen jeg noensinne i historien i dette universet noensinne har prøvd. :(

Helt rått !

Yup - den var nice! ;)

Har drept alle som er Most Wanted, er det noen reward? :(

Bortsett fra penger & coke de legger igjen når de dør.

Endelig ferdig ;)

100% ?:D

Jeg vet om en som blir glad for oppdateringen iallefall, men han henger ikke på dette forumet

HHAHAHHA OMG PS3 noobs så tungvindt!!! HADDE IKKE GIDDI SKRUDD MASKINA AV Å PÅ HELE TIDEN LIXOM!

endelig fri uker så umulig å skaffe spille.. artig ja.. rykter om at ei sjappe får det inn på fredagen.. bare å håpe

vi (absoluttspill.no) har fortsatt 25 inne til x360 (når jeg dro fra jobb 16:00) Ps3 og x360 GTA ble sendt fra Ke media i danmark i dag. Burde da være hos oss og andre nettbutikker på fredag. Tipper kjedene får det til sitt sentral lager og burde være i butikker på mandag eller tirsdag. spørs jo litt hvordan de gjør det selvsagt:)

Bestilt av dere nå (postoppkrav, orket ikke å gå ut i bilen for å hente kredittkortet), HAR JEG DET IKKE MANDAG/TIRSDAG SÅ KOMMER JEG Å TAR DEG!

Faen,d ette var moro!!! blir ikke noe søvn på meg neste 30 timene :(

Edit: 11 timer og 29 minutter med intens gaming. 25% ;)

Må legge inn årene og blunde litt...

er ute etter den ps3 versjonen. så det går vel for det samme om jeg får det i posten på mandagas formidagen evt tirsdag el om jeg går i butikken på mandag å henter det... uansett.. så er det pinse og hyttetur i helga.. må prøve å tenke på noe annet.. hehe

Faen,d ette var moro!!! blir ikke noe søvn på meg neste 30 timene ;)

Edit: 11 timer og 29 minutter med intens gaming. 25% :console:

Må legge inn årene og blunde litt...

Jeg og en kompis satt i 3 døgn etter release og spillte :D

"Longest in a row session: 15H 24M"

:D:(:console:

Oh man, Katt Williams er teh shit.

Favorittshowet mitt på gta imo :(

Etter min mening er dette en av de beste "sketsjene" hans

(Han er mye morsommere ingame)

Btw, når du har kommet til Algonquin og går på internettkafe så kan du velge "Love meet" elns og få deg nye damer eller venner. Jeg prøvde før jeg var i Algonquin, men da ville de ikke være med meg :/

Tror også at man kan se på filmer på tvn fordi på startsiden på internettkafeen(litt nede på siden) så står det hvilke filmer som går og hvilken kanal de er på!

Litt slemt kanskje....

Kjøre litt rundt, stoppe ved et ludder, *honk the horn*, ho setter seg in, kjøre av gårde, full fart mot elva (havet), hoppe ut av bilen i fart, se den gjøre

et fint svalestup ned I vannet....

Om a ikke var våt, so ble ho det :(

Jeg detter ut nesten hver gang jeg prøver å joine invites - mange som opplever det?

Åpne portene til PS3 ^^ Lagt merke til at du forsvinner like fort som du joiner.

Artig og underholdende spill, men jeg skjønner ikke helt hyppen. Oppskrytt til de grader.

Samme gjelder Crysis, som ikke var artig engang.

ah, fy faen, er jo umulig å rulle 5 ganger med bil! Har prøvd lenge og det går jo bare ikke. Har klart 21 av 50 achievements, så nå er det bare noen vanskelige i Sp igjen, og noen MP som jeg ikke orker bruke så lang tid på :(

Litt slemt kanskje....

Kjøre litt rundt, stoppe ved et ludder, *honk the horn*, ho setter seg in, kjøre av gårde, full fart mot elva (havet), hoppe ut av bilen i fart, se den gjøre

et fint svalestup ned I vannet....

Om a ikke var våt, so ble ho det :(

Min fav er å få de i bilen, få en blowjob, la henne tusle litt vekk så drepe henne og ta tilbake penga. Full pakke ;)

er KO vanlig på spillet? jeg sto litt høyere enn en kjerring, og så svinger jeg høyre armen og hun går deis i bakken og dauer.. på 1 slag! da lo jeg høyt! digger noen av bilene der også.. luxus bilen som skal forestille en slags blanding mellom Bentley Sparrow og Maybach er HERLIG!

Er mange biler i spillet som er skikkelig digg. Jeg liker foreløpig cavalcade og Infernus best. Cavalcade fordi det er en Escalade (må si de ikke akkurat prøver hardt å maskere merkenavn :( ) og Infernus fordi den bare er så jævlig grom å kjøre med i Algonquin ;)

One-hit KO har visst noe med å targete og slå raskt aka sucker-punch :D

Tipper det ikke akkurat skjer hver gang