Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Zen0x

Bf 1942 Lagger

Recommended Posts

Jeg og en kammerat tenkte vi skulle mimre litt bf 1942 mot boter på forskjellige maps

Vi testet først El Alamein. Mot 40 boter 20vs20. Spillet går rent som en klokke. MEN med en gang jeg ser boter eller flyr over de så låser spillet seg. Dvs at det hakker så brutalt at jeg får ikke gjort noe før jeg er i bakken, eller flydd fra de. Det lagger litt når jeg ser botene på mitt lag men fienden så står det nesten helt i ro. Det er nesten akkurat som og sitte med 1000 i ping i tillegg til at det hakker. På nettet så lagger det såpass at det er helt UMULIG og spille

Noen som vet hvorfor det har seg slik ?

Sitter på en AMD 2.2 3500+

XFX 6800 ULTRA

2gig ram

Spiller bf2 på high uten problemer.

Seriøse svar!

jeg vet ærlig talt ikke hva det kan være. jeg har spillt 1942 med myye dårligere pc en det du har.

er vel noen her på forumet som har peiling tenker jeg.

Jeg og en kammerat tenkte vi skulle mimre litt bf 1942 mot boter på forskjellige maps

Vi testet først El Alamein. Mot 40 boter 20vs20. Spillet går rent som en klokke. MEN med en gang jeg ser boter eller flyr over de så låser spillet seg. Dvs at det hakker så brutalt at jeg får ikke gjort noe før jeg er i bakken, eller flydd fra de. Det lagger litt når jeg ser botene på mitt lag men fienden så står det nesten helt i ro. Det er nesten akkurat som og sitte med 1000 i ping i tillegg til at det hakker. På nettet så lagger det såpass at det er helt UMULIG og spille

Noen som vet hvorfor det har seg slik ?

Sitter på en AMD 2.2 3500+

XFX 6800 ULTRA

2gig ram

Spiller bf2 på high uten problemer.

Seriøse svar!

Forsøk å starte spillet i Windows XP-modus (hvis du har Vista), alternativt i Windows 98-modus hvis du har XP.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...