Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
boobies FTW!

får ikke startet pam4.01

Recommended Posts

Jeg bare lurte på om noen kunne henvende meg til en guide hvor jeg kan få litt hjel+p om hvordan eg jeg start pam, har prøvd med /rcon pam_mode cb men ingen ting funker...

Det står på innlogingen av serveren at pam kjører, men får ikke noen av clanbase reglene til å fungere...

hadde også vært greit om noen kunne ha funnet en guide om hvordan sette opp sånn war servere..

jeg har klart det, og andre kommer inn, men bare cb som ikke funker som det skal, får ikke aktivert den skikkelig

Du må nokk lege inn regel fila som du finner på www.clanbase.com under downloads

Du må nokk lege inn regel fila som du finner på www.clanbase.com under downloads

eg fant den filen, lastet den ned, men får opp når eg prøver å loade filen, så kommer det bare opp at pam_mode ikke er en kjent command...

lurer på kordan mmappen skal være, kordan det skal se ut for å få det til å funke..

Skal få takki en som kan litt mer en meg akkurat der strakks så kan sikkert han fortelle deg hvor filen skal gå ^^

Skal få takki en som kan litt mer en meg akkurat der strakks så kan sikkert han fortelle deg hvor filen skal gå ^^

om du skal hjelp en, kan det være litt greit du kan mere enn han som trenge rhjelp-.-

Jaja, men trode det liksom følte med en read me file med det regel sette der det står hvor du skal lege den, men tror du skal lege den i Mod mapa

Sign in to follow this  

• Create New...