Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Puffah

Assassin's Creed språk

Recommended Posts

Så jeg fikk tilsendt en torrent av Assassin's Creed av en venn. Det viste seg at denne var på russisk, så jeg sliter litt med å få med meg hva som skjer.. :duske:

Er det noen som vet hvordan jeg kan endre språk?

Du må laste ned en english fix, som er på 1 gig ellerno.

Jackal.no, jeg lastet også ned spillet først for å se om jeg kunne kjøre det og om det var bra, liker ikke å kjøpe dårlige spill. :duske:

@ celeus: finn en annen

@ tenebres.no: en god dose med c-4 under bensintanken imens du venter bak en busk på at eieren skal sette seg inn i bilen :duske:

Enkleste måten å stjele en bil på er å bruke en Slim Jim. Kan kjøpes fra statene for en 15 dollar. Eventuelt kan du kjøpe en full Lock-Pick pakke, men det krever en del mer øving og brukes mest med hus.

Å starte bilen avhenger av bilen det er snakk. Google er din venn.

Enkleste måten å stjele en bil på er å bruke en Slim Jim. Kan kjøpes fra statene for en 15 dollar. Eventuelt kan du kjøpe en full Lock-Pick pakke, men det krever en del mer øving og brukes mest med hus.

Å starte bilen avhenger av bilen det er snakk. Google er din venn.

Vil tro at de fleste biler fra 2000 ---> ikke er mulig å starte uten skikkelig pro utstyr, siden nøkkelen er elektronisk koda, og motorcomputeren låser seg om nøkkelen i tenninga har en annen koding, eller ikke koding i det hele tatt.

Også finnes det noen biler fra '90 som man må ha en bestemt startkode som man må taste inn før man kan starte bilen.

Edited by SBaL

Eldre biler typ Gamle Bobler og lignende er det da vel bare å ødelegge den røde ledningen under rattet og så føre ledningene sammen igjen? tongue.png

OT:

Det er en ekte fullversjon ute av spillet nå, men denne tråden ligger på litt feil side av grenseland, husker jeg fikk kjeppen når jeg spurte om noe lignende :/

husker jeg og brodern brukte glidelås-saken på jakker og sånt til å låse opp gammel-mazdaen vår tongue.png

hihi.

drittbil...

Reknar med det var glidelås av typen YKK. Dei er dei beste til å stjele bilar.

Eldre biler typ Gamle Bobler og lignende er det da vel bare å ødelegge den røde ledningen under rattet og så føre ledningene sammen igjen? tongue.png

OT:

Det er en ekte fullversjon ute av spillet nå, men denne tråden ligger på litt feil side av grenseland, husker jeg fikk kjeppen når jeg spurte om noe lignende :/

Det er da ikke ulovlig å spørre om hvordan jeg skifter språk på et spill

Når du snakker om piratkopierte spill så er det det. uansett så har du fått løsningen

@ snill gutt: Gå half-life style :duske: