Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Tenebres.no

Rainbow Six Vegas 2 på Steam

Recommended Posts

Det står følgende i nyhetene på Steam:

Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 is now available in Canada and the United States via Steam for $49.95.

Vet noen om spillet vil kunne kjøpes gjennom Steam også i Europa? I så fall når?

Så fort de europeiske content serverne kommer opp så antar jeg det.

Men spillet får du kjøpt i butikkene allerede og det er absolutt verdt kjøpet. 4-player COOP ahhhh er så konge.

Grafikken er også av det ekstreme slaget da jeg flere gang måtte stoppe opp og gape mens jeg spilte igår. Er virkelig detaljerte modeller hvis du spiller spillet med ordentlig hardware :duske:

Ellers er det stort sett samme konge gameplayet som forgjengeren med forbedringer og langt bedre onlinemodus.

Sannsynligvis det beste FPS jeg har spilt noensinne. Alt som var bra i RS Vegas + alt som var bra i CoD4 + sammensveising SP/MP + tactical map + remakes av maps fra Raven Shield (min tidligere favoritte RS). Jeg ser ærlig talt ikke hvordan spillet kunne blitt bedre. Kanskje med enda flere remakes fra Raven Shield?

hehe bra det er flere som syns dette og det fortjener langt mer oppmerksomhet i form av dedikerte servere. Ekstremt bra spill. Spiller COOP hver dag så varsle hvis du vil slenge deg med :duske: 4 player COOP.

Startet med PC versjonen i helga, og det var mye det samme. Men artige firefights og bra grafikk redder spillet. Er jo praktisk talt Vegas 1 med litt oppdatert grafikk...

Yup Vegas 1 var jo perfekt, men elendig onlinesystem. Det har dem gjort noe med denne gang, ingen bugs sålangt. Men savner dedikerte servere.

Startet med PC versjonen i helga, og det var mye det samme. Men artige firefights og bra grafikk redder spillet. Er jo praktisk talt Vegas 1 med litt oppdatert grafikk...

Enig.

Så fort de europeiske content serverne kommer opp så antar jeg det.

Men spillet får du kjøpt i butikkene allerede og det er absolutt verdt kjøpet. 4-player COOP ahhhh er så konge.

Grafikken er også av det ekstreme slaget da jeg flere gang måtte stoppe opp og gape mens jeg spilte igår. Er virkelig detaljerte modeller hvis du spiller spillet med ordentlig hardware :duske:

Ellers er det stort sett samme konge gameplayet som forgjengeren med forbedringer og langt bedre onlinemodus.

Hm, må si meg litt overasket over det du sier nå - er det 4-player cooperative mode i Vegas 2? Det ble sagt tidligere at de skulle kutte spillerantallet ned til 2, hvor den ene spilleren tok seg av de to AI soldatene.

Jeg likte godt 4-player moden i Vegas 1, og var forundret over hvorfor de skulle fjerne den: grunnen jeg leste for lenge siden var at det ville bli bedre for gameplay.

Ja det er story modus både single og multiplayer.

Ja du kan spille 4 samtidig i terrorist hunt (co-op). Men i story modus er det bare 2 stk.

hehe bra det er flere som syns dette og det fortjener langt mer oppmerksomhet i form av dedikerte servere. Ekstremt bra spill. Spiller COOP hver dag så varsle hvis du vil slenge deg med smile.png 4 player COOP.

Gjerne det. Jeg finner bare ræva servere med 150+ i ping.