Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Bananarama

1850

Recommended Posts

Bikka endelig over 1850 igaar paa 5s. Har aldri vaert stort til pvper, men har begynt aa faatt litt mer sansen for det.

Kjoerer meg(resto shaman) , MS warr, Ret Pally, Holy pally og Warlock. Spiser priests til frokost, men gode mages gjoer livet vaart et helvete.

Nice :duske: kjører 2v2 med meg som warrior og holy pally. Vi tar det meste men møtte på en lock og fire mage i dag. ble voldtatt på et par sek :duske: mages er irriterende :duske:

Gratulerer! Har aldri vært i nærheten av den ratingen i 5v5 selv.

Lurer på å skaffe meg disc priest/enh shammy/mace warr/sword warr/holy paladin setup for 5v5 selv. Og da kommer jeg og tar deg! Kanskje.

Kjører holy pally/ms warr jeg og. Er fortsatt på relativt lav rating, så shadowpriests er pain i tillegg til mages dersom warrioren somler. Heldigvis hjelper exec mot clothies.

Gratulerer! Har aldri vært i nærheten av den ratingen i 5v5 selv.

Lurer på å skaffe meg disc priest/enh shammy/mace warr/sword warr/holy paladin setup for 5v5 selv. Og da kommer jeg og tar deg! Kanskje.

Kjører holy pally/ms warr jeg og. Er fortsatt på relativt lav rating, så shadowpriests er pain i tillegg til mages dersom warrioren somler. Heldigvis hjelper exec mot clothies.

ville heller kjørt med en hunter f.eks en 2 warriors.

men spiller bare 3v3 og 2v2 jeg da :duske:

Hørte noen rykter om den setupen fra en kar som kjører 2000+ ratings om at den knuser castersetups siden begge warrs visstnok blir mer eller mindre "unfearable". Weakest link blir vel i såfall den stakkars presten.

Kjører hunter/warr/holy pally i 3v3, noe som har vært suksess, men jeg tror huntern kan bli squishy dersom vi havner i høyere rating enn der vi er nå.

Tja, du boer fortsatt ha en pally som er en the ball paa freedom. Frost novaer, polyer og huntertraps er et helvete med mye melee

Værste jeg har møtt er druid som spammer cyclone :duske:

Ja føtti grisen..

CC er vel igrunn ikke noe problem for meg, siden Blessing of Sacrifice årner den biten. Men så var det den jævla cyclonen da :duske:

Lock/rågg pleier å gå greit, siden warrioren kvester locken rimelig fort og roguen bare kiler litt på oss begge to. Med mindre de hører til i en annen og høyere rating selvfølgelig.

Hørte noen rykter om den setupen fra en kar som kjører 2000+ ratings om at den knuser castersetups siden begge warrs visstnok blir mer eller mindre "unfearable". Weakest link blir vel i såfall den stakkars presten.

Kjører hunter/warr/holy pally i 3v3, noe som har vært suksess, men jeg tror huntern kan bli squishy dersom vi havner i høyere rating enn der vi er nå.

mye mulig men i høyere raitng mot en hunter som har litt peil blir for warriosa sitende å sture i trap/entrapment men funker vel å herje litt low rating med.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...