Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
MystiC

Seriously problem ;/

Recommended Posts

Hei

Skulle spille litt cod4 i dag, men noe er tydligvis galt. Når jeg skal sikte med alle våpen så blir alt på skjermen helt hvitt.

Bilde: http://bildr.no/view/179837

Driveren til skjermkortet mitt skal være den nyeste ifølge geforce.com ( http://bildr.no/view/179851 )

Mvh Magnus

Noe av det samme som skjedde med meg i Crysis :) Har du testa rammen din? Eventuelt Memtest88+ ?

Venter å ser om noen andre har en ide om hva problemet kan være før jeg starter å stresse med det der, men ellers takk for svarene.

Venter å ser om noen andre har en ide om hva problemet kan være før jeg starter å stresse med det der, men ellers takk for svarene.

Det er sikkert lurt :) Tross alt er det lurt om memtest får kjøre i 24 timer har jeg hørt. Eller du kan prøve med en og en rambrikke og se om problemet fortsetter. (For å se om en eller flere av rambrikkene er deefekte)

Hadde ett sånt "hvitt" problem i bf2. Prøv å skru av skygger og lys effekter, det hjalp ihvertfal for meg!

Hadde ett sånt "hvitt" problem i bf2. Prøv å skru av skygger og lys effekter, det hjalp ihvertfal for meg!

Har sånn hvitt problem med css jeg..

folk snakker i at det er noe som kalles flash :)

tehe..

haha :lol: , nei huff nå er det vel på tide å ta kvelden!

natta :)

Det er sikkert lurt :) Tross alt er det lurt om memtest får kjøre i 24 timer har jeg hørt. Eller du kan prøve med en og en rambrikke og se om problemet fortsetter. (For å se om en eller flere av rambrikkene er deefekte)

Er litt usikker, men kan en sjekke rambrikkene uten å kjøre memtest? Har ikke så veldig god peil på data.

Høres jo ut som om det er grafikk-kort driverne ettersom dette oppsto når du installerte nye drivere. Prøv å installere de eldre driverne igjen og se om problemet blir borte igjen.

For å være helt ærlig så tok jeg bare med bilde av at jeg hadde de nyeste driverene så jeg slapp 100 svar med "oppdater driverene dine" her som jeg fikk på IRC. Jeg spilte cod4 i 2 uker med de driverene jeg har nå uten noe problem.

Sign in to follow this  

• Create New...