Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Shai

Age of Conan - hvem av dere skal spille?

Recommended Posts

Er enig med Bamsefar der. Det er mye mer involverende enn WoW det er det og mye mer voksent. Man må være mer aktiv og oppegående når man spiller men likevel var jeg litt skuffet at de ikke gikk all the way med realtime slåssing. Det kunne vært drømmen.

Kommer høyst sansynligvis til å kjøpe spillet, om jeg blir å spille det spørs, men i første omgang satser jeg på å lage machinima i AoC. Får se hvordan kamera system spillet har. Men spillet ser jo veldig grafisk ut, og inneholder sikkert tusenvis av gode locations. Gleder meg veldig til dette! :(

Din ordre er sendt

Hei!

Din ordre har blitt sendt fra lageret.

Status: Sendt

Antall 1 Artikkel

Age Of Conan PC inkl/ in-game Mount

Abonnement: none

;):(

Det som var fint med WoW var at ein kunne spele det i søvne. Oh noes til å bruke skills i mmo's

eldre versjon/mongopatcha - who cares. stresstest nevertheless SOM JEG SKREV.

I tidligere versjoner så var det debugging i bakgrunnen også noe som gjorde at det ville hakke uansett. Akkurat nå kjører jeg smooth med alt på maks. Føles som jeg har 100fps. Riktignok ikke DX10 (Ikke før lansering) men tror ikke det blir noe stort problem.

Men spørsmålet er vel om jeg skal gidde å kjøpe det, har egentlig nok med COD4, og har vel egentlig ikke tid til å sitte og grinde for å bli best mulig hehe.

@ Bamsefar: Takk for oppklaringen, godt å høre :(

Jeg lurer litt på hvordan jeg vil klare å kjøre AoC, her er oppsettet mitt:

Intel Core 2 Duo E6400 2.13 Ghz

2 GB minne av merket OCZ om jeg ikke husker feil

POV GeForce 8800 GTS 320 MB

HDD og hovedkort husker jeg ikke i farta. Ser for meg at jeg kanskje må investere i litt mer minne, hva tror dere?

Det sto ingenting på prosessor på minimum req. der jeg leste det, men var anbefalt med 2.4ghz.

Ellers så skulle det se greit ut.

Det sto ingenting på prosessor på minimum req. der jeg leste det, men var anbefalt med 2.4ghz.

Men da mener de vel single core 2,4ghz, regner vel med at en Dual Core 2,1ghz dekker det greit(?) :(

Jeg failet på minimum krav en plass. Minimum var 3 ghz og jeg har 2.93 :p

Jeg har aldri vært spes fan av MMO's, men jeg synes faktisk AoC er moro. Har brukt noen timer på betaen, og kommer til å kjøpe det så snart jeg er recovered etter release partyet. :(

Minimum System requirements

GFX: Shader 2.0 and 128MB ram, GeForce 6600

RAM: 1GB

CPU: 3 GHz, Pentium 4

Resolution: 1024x768

Recommended Specs:

CPU: Intel Core 2 Duo 2,4 GHz or better

GFX: nVidia GeForce 7900 GTX or higher

RAM: 2 GB

Tatt fra community-siden.

Spillet har tatt seg opp veldig etter en patch som kom for litt siden.

Da var pre-order koden i hus ' />

Koden låser opp dyret ?The Killer Rhino?, en sterk og utholdende partner som du kan ri videre på fra level 40 i spillet
Når jeg bestilte stod det at jeg skulle få en War Mammoth, men ifølge hjemmesida er det lettere å styre Rhino'en, så what the hell p
Dessuten får du mulighet å spille spillet allerede den 17 mai, 7 dagar før spillet har release i butikken
;)

Nekter å spille mer før release smile.png Bare spilt meg til level 12 ca nå. Vil kose meg senere ikke nå når ingenting betyr noe hehehe. Men fy faen folkens:

LØP OG KJØP

Derfor jeg og guilden skifter til PvE server når spillet kommer. Tror det blir mye ganking i spillet ' />

Si fra hvis noen har lyst til å starte på PvE server og vil bli med p

PvP virker bare skummelt for min del, så blir nok PvE på meg i første omgang

Av det jeg har sett av trailere ser det jo elendig ut.

I tillegg så er det Funcom som har snekra det, så nei.

Venter heller på Warhammer Online.

Ja er skumle saker på fære utenfor byene i OB for øyeblikket. Regner med at det ikke vil bli så ille etter release. Blir forhåpentligvis litt mer spredning av folket, for nå startet jo alle på samme plass i samme level, og det skriker jo slakt. Jeg gleder meg uansett, blir digg å endelig få startet på levelingen med min karakter.

Heller sterkt mot PvE jeg også. Du har jo PvP i Border Kingdoms og i mini-spillene, slik at den muligheten er ikke helt borte i PvE delen.

Er det noen som har noen gode råd å komme med? Har ikke helt bestemt meg om PvE eller PvP tingen å gå for. Saken er at jeg ikke er 15 år og kan bruke 8 timer timer om dagen med å ganke og bli ganket (overdriver litt, no offence til alle 15 åringer, glhf og nyt tida). Har følelsen av at PvP er mye mer tidkrevende og at PvE er ett bedre alternativ for oss som er litt mer random MMO-gamere.