Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Lygre

GTA IV poll

GTA IV - 360 eller PS3?  

178 members have voted

1. 1. Skal du ha GTA IV til 360 eller PS3?

• PlayStation 3
      81
    • Xbox 360
      97

Recommended Posts

Jeg synes det er svakt og tragisk gjort av spillmagasinet.no å poste en ingame video fra leaken.. FY!

I tillegg til å være absolutte fanboys av x360 respekterer de tydligvis ikke utviklerne av GTA IV :duske:

good news everyone! Spillet har kommet til Norge i dag! "alle" butikker burde dermed ha det til release. Nettbutikker får fortsatt ikke lov til å sende før mandag 28.

Dvs alle som ikke bor langt utti hutti burde få det til release:)

Litt irriterende sak, denne GTA4. En GTA er et typisk konsollespill så jeg burde kjøpe det på 360. Men siden det finnes en multiplayer-del og at jeg ikke har gold membership burde jeg nesten vente til PC-versjonen, for jeg gidder ikke å betale for xbox live for bare ett spill.

Kommer ikke til å sove i natt, gitt.

good news everyone! Spillet har kommet til Norge i dag! "alle" butikker burde dermed ha det til release. Nettbutikker får fortsatt ikke lov til å sende før mandag 28.

Great news!

Da får jeg forhåpentligvis Gta den dagen jeg er syk da +at en C.S.R dvd jeg vant igår også kommer til uka +fri på torsdag og fredag.

Dette kommer til å bli ei uke jeg sent glemmer :duske: (Forutsatt at jeg får gta på release da :duske:)

Faen, posten hit tar 2 dager fra cdon.com. SATAN!

bestilte det på cdon nå. skal til sverige etterpå. skal forhøre meg med biutikkene der og kanskje de selger under disc=) Svenskene er mye greiere på alt sann som ikke er helt etter boka. Men tviler det vil gå,hehe.

Uansett, ha det den 29 skal jeg. driter i om jeg ender opp med 2 eksemplarer, lett og selge en av dem uansett=)

Frister så syyyykt å laste ned. Men men...Release rett etter helga og da er det full fres rumpe race. Håper cdon klarer å få det hit 29 da wink.png

På ordrestatusen på cdon.com står det at det er levert biggrin.png. Gleder meg sjukt

Digg!

Gleder meg til Tirsdag!

Jobb -> Hente GTA -> game game game game game game game, og game smile.png

Dødsrått. ' />

Min står også som levert på CDON.COM

Noen som vet om posten kjører noe på lørdager?

Fikk nemlig beskjed om å hente noen grafikkkort jeg bestilte over nett på en lørdag en gang.

Er lov å håpe på mandagen. Selvom jeg er fornøyd med tirsdag. p

Feil... Får inn veldig få, rundt 160 + for Ps3 og 273 til Xbox 360, ingen special editions.

Tror du virkelig at Elkjøp får inn så få til å fordele rundt til hele landet? Tror du at de kan selge for så lav pris uten at de har bestilt mange kopier av spillet? Det er derfor Elkjop alltid er billigere enn andre butikker(for det meste), det kjøper så store partier at de får masse rabatt. Det du sier kan eg ikke tro på, det er alt for lite.

OK, det er høres riktigere ut. Får bare håpe eg får tak i det på tirsdag, har dog aldri hatt noe problem med det, ikke med Halo 3 eller noen andre storspill.

Forhåndsbestillt fra SpaceWorld & PlayCom, noen som vet hva prisen kommer til å bli? smile.png

Tipper på rundt 500-600,-

Fra CDON kosta det 568,- eller noe sånt, men husker ikke om det var med eller uten frakt da.

Skal vi se. Nærmeste Elkjøp i forhold til kontoret ligger på Leangen. Den åpner kl 9. Får ta en liten omvei når jeg drar på første oppdrag da.

Stor sjanse for at jeg kommer til å være trøtt neste onsdag.

Fri fra jobben på torsdag, og tar ut fridag på fredag (borte 4 timer grunnet frontruteskift). Kan bli ei heftig helg detta.

Gleder meg som en unge til julaften

Edge hadde en 14 siders reportasje om Rockstar og GTA serien i forrige nummer, de hadde testet spillet og avsluttet med:

"A measure of any game is how much you think about it when you're not playing it. In the days that follow our time with GTAIV, we can think of little else. Soon, the wider gaming world will be obsessed with it, too, and Sam Houser will have to begin thinking about where Rockstart Games can possibly go next" - Edge

Så ingen sure miner om spillet så langt, bare masse gode ord, synd jeg ikke har konsol da ^^