Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Cornell

Merklig dans før død

Recommended Posts

Ingen som lo når jeg fikk slag.....Jeg lo masse, men det var nok p.g.a. den deilige morfinen ' />

Viktige her er når det skjedde. Tid kan gjøre alt morsomt. AIDS er morsomt p

Og det så unektelig ganske lollete ut en del av det han gjorde. Putt det på repeat og det kan faktisk bli en stopsign-kid.

Hvis det skjedde for lenge nok siden....

Så si meg; Noen her på bruket som kjenner vedkommende?

Har ikke noe med det å gjøre, handler om å ha respekt for mennesker generelt.

Å le av en som dør (riktig nok på en spesiell måte) er noe du kan gjøre inni deg, men er bokstavlig talt frekt. Er ikke så vanskelig forstå det? :)

Som en ser, saa har araberne fortsatt litt og laere av Italienerne og Soer-Amerikanerne om og ikke overspille.

Ouch

beste post på battlefield.no på lenge.

Edited by mujahedning

Man kan le av alt. Folk reagerer på inntrykk og opplevelser på forskjellige måter.

Jeg begynte å vitse om 9/11 dagen etter og det gjorde også de fleste jeg kjente.

Verste jeg vet er folk som syns noe er morsomt, men bare ler for seg selv og fordømmer de som faktisk syns det er morsomt....Dobbeltmoral imo

I see a few white people in the audience tonight. That's cool. But a recent survey showed that white people are one of the biggest groups watching my shows on TV or DVD. Now, that tells me something. That tells me that white people like the "brother" jokes, but don't want to laugh at them when black people are around.

Å le av en som dør (riktig nok på en spesiell måte) er noe du kan gjøre inni deg, men er bokstavlig talt frekt. Er ikke så vanskelig forstå det? :)

Jo...

Jo...

Så det du sier er at det greit jeg ler av deg offentlig når du dør, så lenge jeg ikke skjenner deg ?

HøttenTøtt går i 10ende klasse og ser ikke ut som den smarteste kniven i skuffen, er ikke vits å diskutere med slike idioter før 3-4 år. Kanskje ikke da engang er det noe poeng i,om han er uheldig.

Jo...

Så det du sier er at det greit jeg ler av deg offentlig når du dør, så lenge jeg ikke skjenner deg ?

Så lenge familien min ikke får vite noe, så ja.

Skjønner ikke at dere er så jævli imot den måten jeg takler døden på..Menneske generelt takler døden på forskjellige måter. Slik dere fremstiller døden i denne tråden så er den helt grusom og forferdelig. Tror i grunnen dere aldri har sett et menneske dø på ekte.

Edited by HøttenTøtt

Men du må respektere at folk faktisk takler døden på andre måter enn deg og ikke trykke humor i trynet på de. Det handler som sagt om respekt. Du har din måte å takle døden på, og det er ikke alle som deler den måten, så ydmykhet er viktig når det er snakk om dødsfall. har du lyst å slenge ut en spøk om de fem som ligger begraved under 7500 tonn med stein i Ålesund?

Høres ut som du tenker før du snakker. hadde jeg hatt noe slekt inne i WTC og du kom spøkende og leende dagen etter, hadde nesa di blitt offer for dramatisk ombygging.

Men du må respektere at folk faktisk takler døden på andre måter enn deg og ikke trykke humor i trynet på de. Det handler som sagt om respekt. Du har din måte å takle døden på, og det er ikke alle som deler den måten, så ydmykhet er viktig når det er snakk om dødsfall. har du lyst å slenge ut en spøk om de fem som ligger begraved under 7500 tonn med stein i Ålesund?

Høres ut som du tenker før du snakker. hadde jeg hatt noe slekt inne i WTC og du kom spøkende og leende dagen etter, hadde nesa di blitt offer for dramatisk ombygging.

ja det respekterer jeg, men når andre kommer med f.eks dette:

kanskje han danset i glede over å få komme til den andre siden?
Jeg satser på at det var Allah, han er jo svaret på det meste.
han så iallefall ut som en h0deløs høne slik han hoppa

Så kommer jeg og med en vittig kommentar (etter beste mening) så utløses pluttselig helvete...Hva er det som er galt med folk? Eller er dette et forsøk på lynsing?

Så lenge familien min ikke får vite noe, så ja.

Skjønner ikke at dere er så jævli imot den måten jeg takler døden på..Menneske generelt takler døden på forskjellige måter. Slik dere fremstiller døden i denne tråden så er den helt grusom og forferdelig. Tror i grunnen dere aldri har sett et menneske dø på ekte.

Nå kommer du bare med antydninger, alle har vært gjennom sitt. Kan fortsatt huske jeg var på tur som liten å så en sykebil kjøre bort til en av naboene, da jeg selvførgelig synes det var morsomt å fikk en sjapp lærepenge av pappa. Tror nesten du har godt av den lærepengen du å. Veldig snausynt av deg, sikreste døden er liv ofc.. men er ikke noe å spøke om imo, ikke derfor jeg posta tråden.. sånn at du kunne le.

Ler av meg selv, hvis du ikke forsto det.

Er ikke noe vits bli irritert/forbanna.. tråden ble posta pga jeg ville ha svar, som er klart å tydelig ? =)

Edited by Cornell

Enig, når jeg finner random ting på nettet bruker jeg også å gå inn på forum å spørre en gjeng idioter hva som skjer.

Eg meiner sjølv at det HøttenTøt gjer, er å på eit vis å "avskrekke" døden, og dødens virkningar. Når bestefaren min døyde så lo eg å spøkte av det, heilt til eg var i begravelsen og såg at han blei gravlagt. Dette var min måte å takkle opplevinga og sorgen.

Ut i frå min erfaringar så trur eg at Høttentøt prøvar å ha et avslappa forhold til døden. Dog det kanskje var litt barnselig skrive.

Edited by thruster

Enig, når jeg finner random ting på nettet bruker jeg også å gå inn på forum å spørre en gjeng idioter hva som skjer.

Idioter fryser gjerne ut folk som kaller de idioter. Lukter dask på deg lang vei. Har du zalo i huset? Stikk og drikk litt av den smile.png

Man kan takle døden som man vil. Det er naturlig at mange ler av det for å kunne takle det. Men jeg synes høttentøtt rett og slett er respektløs. Det er greit nok å tulle en gang i en post, men å gjenta seg selv (og andre) i ørten poster nedover... Høttentøtt har jo nesten 50% av postene i denne topicen...

Man kan takle døden som man vil. Det er naturlig at mange ler av det for å kunne takle det. Men jeg synes høttentøtt rett og slett er respektløs. Det er greit nok å tulle en gang i en post, men å gjenta seg selv (og andre) i ørten poster nedover... Høttentøtt har jo nesten 50% av postene i denne topicen...

Der har me også eit dilemma. Er det nokon her som eigentleg veit at han er daud? Eg ser på det som høttentøt skreiv som ein slags barnsleg forklaring på det han gjorde, ikkje at han er repektlaus. Meiner sjøl av det såg litt merkverdig ut det han gjorde der, men det kan jau like godt henda at dette var eit PR stønt frå saud arabia side, kva veit vel eg. smile.png

1. Jeg har ikke sett en eneste kilde som sier at han doede.

2. Det er jo lagt til Islamsk sang for aa faa det til aa virke som det er religioes inngripen.

Det kommer nok vitser om det i Ålesund, sånn er det bare.

Spesielt med all fokusen på katter av en eller anna grunn...

Oi, faen, like før jeg kom med usmakligheter :)

Der er vinklinga....Cats did it!....Saksøk meg...

kittehte3.jpg

btw, dere som evt. blir fornærma over at jeg kan finne på lol i Ålesund så tenk på hvor mange ganger dere har lollet av noe som hadde med 9/11 å gjøre....

Jeg og alle rundt var helt "omgzors, så dere flyene treffe bygningen på nyhetene i går eller???!?!?!"

"Ja, omg, det var jo bare helt vilt!!"

Så hadde vi fysikk og lærern sa følgende: "La dere merke til fysikken involvert når flyet traff bygningen?"....Og det ble faktisk timen vår den dagen :lol:

hogandx7.jpg

Sier ikke at man skal le av alle som dør, men når det faktisk er noe der som er lol så er det noe der som er lol. Vi ler jo godt av darwin-awards gjør vi ikke? Nå snakker jeg ekte darwin-awards, ikke det fake pisset som spres overalt. Tror dere de etterlatte der ler? nei. Men det hindrer ikke meg i å lolle som faen....

Når det gjelder mørk humor så plukker jeg opp så mye dobbeltmoral til tider at jeg blir såpass irritert at jeg gjør narr bare for å pisse off de som er hårsåre....

:lol:Allways look at the bright side of death :lol:

Edit: hahaha, kom på kursk nå plutselig. "Dildoen til Moskva-Marit er funnet" :lol: faen den tekst-meldinga fikk meg til å knekke! Men tenk på de stakkars russerne, fanget under vann til en sikker død.... :lol: Men fortsatt!! DILDO!!! AAAAAAAHAHAHAHA!! Det er artig fordi moskva-marit er så stor at hun kan bruke en ubåt som dildo.....husker dere den? aaaaa.......

he....he....dildo...hirr...porr, må ha....

Edited by BcK

Jeg er enig i at ingenting er saa alvorlig at ikke kan spoekes med, men det finnes noe som heter i tide og utide. Du staar ikke og cracker jokes om 9/11 til en fra New York, kanskje USA, samtidig som man ikke staar og forteller vitser til paaroerende av folk i Darwin Awards.

Jeg kan aerlig innroemme at jeg lo godt foerste gang jeg saa cannabis-legalized-New-York.jpg Det bildet, men faen om jeg vitser om det her borte au.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...