Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Dimind

Brukerbidrag: Intervju med Oslo Lions/PSIR

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7216&g2_serialNumber=1 Brukerbidrag: Intervju med Oslo Lions/PSIR

Fastswitch har nettopp skiftet navn til Oslo lions, og PuNky har tatt en prat med PSIR

Dette er et brukerbidrag, skrevet av PuNky

lionszzs9.gif

(Oslo Lions(ex.fastswitch) er uten tvil Norges heteste COD4-lag om dagen. Som eneste norske lag i Clanbase Eurocup (red.anm: der de blant annet er i gruppe med Dignitas(EU) og Roskilde Ravens(DK)..) og etter å ha vunnet compoen på TG der de kunne håve inn 20 000NOK, så er det ingen tvil om at løvene virkelig er på rett spor.

Det har dog vært mye forvirring og spørsmål hengende i lufta for oss som har vært vitne til fastswitch sin transformasjon til Oslo Lions. Denne nyheten skulle vært offisiell under TG men har blitt utsatt gang på gang. Nå er det dog endelig blitt bekreftet fastswitch faktisk har skiftet til Oslo Lions. Jeg tok derfor en prat med en av de mest sentrale spillerne i klanen, PSIR, og satte ham under lupen!

iw3mp+2008-04-02+18-03-29-28.thumbnail.jpgDa var det endelig offisielt, hvordan føles det!?

- Føles bra det, vi har jo visst om det her over en lengre periode, slik at vi visste hva det gikk i. Men selvfølgelig er greit at det endelig gikk offisielt.

Fortell leserne våre, hva er egentlig Oslo Lions?

- Oslo Lions er en multigaming klan. Akkurat nå er det et Halo3 lag, som er top5 Europa, oss og et CS:Source lag. Sponset av Qpad, NextGentel og Gamereactor.

Videre forteller PSIR oss om årsaken til navnebyttet og hvilke endringer dette fører til.
- Årsaken til at vi ble en del av Oslo Lions var fordi Monk spurte meg tidlig i cod4 stadiet om å lage et cod4 lag til å være en del av Oslo Lions. Forskjellen på nå og tidligere er at vi har sponsorer, som kan hjelpe oss med støtte til blant annet reiseutgifter, osv.

Oslo Lions vant på TG08, og som eneste Norske lag fikk invite til Qcup og Eurocup, hvordan forklarer du denne suksessen?

- Vi har spilt sammen lenge, masse praccing og massevis av individuelle spillere! Er sikker på at jeg kan plassere Robon og Zenith som top10 SMGere i Europa! Men ville nok plassert "mye praccing" som den største grunnen til at vi ble invitert til begge, vi har laget et navn for oss selv, blant annet ved å vinne pcw'er mot veldig gode lag.

Hvordan ser dere på fremtiden og hva slags mål har dere satt frem til sommeren?

- Målene våres frem til sommeren er å gjøre det så bra som mulig i Eurocup, fgleague og codQcup. Ellers så kommer dere til å se lagforrandringer til sommerne, fordi jeg skal i militæret den 17. Juli, som fallskjermjeger. Forhåpentligvis etter noen år så kommer jeg til å game cod4-irl i Afghanistan (haha).

Blir Oslo Lions å se på noen av de store LANarrangementene i fremtiden? I så fall hvilke?

- Vi har ikke planlagt noe helt konkret enda, men vi har blitt fortalt at vi skal mest sannsynlig ned til Frankrike i juliaugust, til eswc kvalifikasjoner.

Jeg takker Lions/PSIR for intervjuet og ønsker de norske løvene lykke til videre!

Battlefield.no takker PuNkyfor bidraget

Godt å endelig få klarhet i dette. Tror Oslo Lions kommer til å nå langt smile.png

www.oslo-lions.no

dere finner forøvrig ferskeste nytt om fastswitch på www.fastswitch.no ' />

p

Etterhvert skal vi nok gi løvene kamp om beinet!

..hvis vi klarer å holde på nåværende lineup that is tongue.png

skal bli fallskjermjeger faktisk, kom deg mellom det and print screen =P

Fallskjerm jeger ja! Lykke til....

Tenkte akkurat det samme... Nytter ikke å sitte foran pcen om man skal bli det... På med ryggsekken, og kom deg ut i skogen PSIR smile.png

Bare det å nevne at Afghanistan er cod irl sier jo sitt (selv om det forhåpentligvis var en dårlig vits... )

Fallskjerm jeger ja! Lykke til....

Tenkte akkurat det samme... Nytter ikke å sitte foran pcen om man skal bli det... På med ryggsekken, og kom deg ut i skogen PSIR ' />

Bare det å nevne at Afghanistan er cod irl sier jo sitt (selv om det forhåpentligvis var en dårlig vits... )

I already know! Treningen er ikke problemet, er vel heller mer å utmerke seg av de 500(ca?) som deltar.

Når det gjelder spøken, så trodde jeg at dette intervjuet skulle komme opp på glhf.no siden, som blir lest av 10stker.

Har jo ikke mangel på sosialintelligens... p

Når det gjelder spøken, så trodde jeg at dette intervjuet skulle komme opp på glhf.no siden, som blir lest av 10stker.

10 var vel å ta i litt. Er ikke stort mer enn 9. ^^

(2358 ip-er har stikki innom siden starten. Er kjempefornøyd med det jeg

biggrin.png)

PSIR uncencored, det er slik intervjuer skal være biggrin.png

Falskjermjeger ja smile.png Hvor gammel er du? Jeg skal også søke falskjermjeger, kanskje vi treffes.

Jeg skal søke til vinteren btw.

Har jo ikke mangel på sosialintelligens... :)

Goodey :lol:

Så lenge du er motivert nok (teller ekstremt mye) og i god form (inkludert å ha gått x antall mil med relativt tung sekk i skogen) så kan det være det går :lol: Trodde ikke det var så mange som 500 som søkte, men jeg vet at det er mellom 20 og 30 som kommer gjennom nåløyet. Uansett, glhf(.no) :lol:

Falskjermjeger ja :lol: Hvor gammel er du? Jeg skal også søke falskjermjeger, kanskje vi treffes.

Jeg skal søke til vinteren btw.

fordi jeg skal i militæret den 17. Juli, som fallskjermjeger.

Aka han er ca 18-19 år.

:lol:

Lese igjennom er oppskrytt :)

Gjennomsnittet ligger på 600 søkende (etter hva jeg har hørt) Cirka 500 slutter frivillig og militæret plukker ut cirka 25.

Lese igjennom er oppskrytt :)

Gjennomsnittet ligger på 600 søkende (etter hva jeg har hørt) Cirka 500 slutter frivillig og militæret plukker ut cirka 25.

De tar inn rundt 300 , rundt halvparten blir med på 3 ukers rekruttperiode og de KAN sitte igjen med 30, vanligvis er det kun 15-20 som sitter igjen.. Så All hell og lykke PSir !

Det trenger du. FSK gutta er hardcore. Trente med de på befalsopptak.

Var bare å legge seg i støvet, de som er igjen - er syke.

Lykke til :lol:

Hvorfor står det at dere er sponset av Gamereactor (norske spillbladet?) når dere ikke er det :S. De sier jo selv at de ikke har noen ting med Oslo Lions å gjøre.... :S

Hmm. Dere blir sponsa med gratis magaziner... wow :)

Edited by heavy armed soldier

bare å lese på www.oslo-lions.no det....

:)

bare å lese på www.oslo-lions.no det....

:duske:

Det blir ikke mer moro selv om du gjentar deg selv. Vi har fått med oss at siden er nede nå rolleyes.gif

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...