Silverstone 0 Report post Posted March 29, 2008 Det var nok den, noksåukjente, buksesmekkmannen! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Halky 0 Report post Posted March 29, 2008 Er en del folk som tipper på Morten Abel faktisk ;o Quote Share this post Link to post Share on other sites
HøttenTøtt 0 Report post Posted March 29, 2008 Det var jævli mange kjilder ute å gikk nu da Hvem skal jeg stole på? Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted March 29, 2008 "iiiiiiik, en penis!!! Fort ring snuten!" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fedon_Lindberg 0 Report post Posted March 30, 2008 Sikre kilder sier at det var Mayhem som onanerte i takt til sin egen musikk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal_Mann 0 Report post Posted March 30, 2008 Utifra spellemann opptreden, tipper jeg Magnet.. så ut som en fyr som er mye drita Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted March 30, 2008 Kilden min i Aftenposten gir klar beskjed om at det er rimelig flaut å prøve å skryte på seg cred fordi man har en "kilde" noe sted. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pennylain 0 Report post Posted March 30, 2008 har hørt det e han ene i Vamp Quote Share this post Link to post Share on other sites
abel 0 Report post Posted April 1, 2008 Odd Nordstoga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
HøttenTøtt 0 Report post Posted April 1, 2008 HAHAHAHAH, hvor mange syndere er det nå? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted April 1, 2008 Med alle disse synderne høres det ut som det har vært bukkakefest på torgallmenningen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pretty Paul 2 Report post Posted April 1, 2008 Nja, skal ikkje sjå bort frå det... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fisken 0 Report post Posted April 1, 2008 Noen har vist dette lenge, men for dere som er nye her. Jeg er Morten Abel, og jeg har ikke runka på torget i bergen :S Quote Share this post Link to post Share on other sites
dirle 6 Report post Posted April 1, 2008 Med alle disse synderne høres det ut som det har vært bukkakefest på torgallmenningen... det er det hver helg det. problemene oppstår når folk beveger seg utenfor oppmerket område. Quote Share this post Link to post Share on other sites
HøttenTøtt 0 Report post Posted April 1, 2008 Med alle disse synderne høres det ut som det har vært bukkakefest på torgallmenningen... det er det hver helg det. problemene oppstår når folk beveger seg utenfor oppmerket område. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dommern 6 Report post Posted April 2, 2008 haha jeg har mye bra inside info på magnet, den fyrn har ikke bare putta i seg alcho nej, så kunne lett vært han som var ute å vifta med små`n! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cali 1 Report post Posted April 2, 2008 Gitarrunking? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nielsen 0 Report post Posted April 6, 2008 SUGAR. SPICE. AND EVERYTHING NICE. THESE WERE THE INGREIDIENTS CHOSEN TO CREATE THE PERFECT LITTLE GIRL. BUT PROFESSOR UTONIUM ACCIDENTALLY ADDED AN EXTRA INGREDIENT TO THE CONCOCTION: CHEMICAL _____________ Quote Share this post Link to post Share on other sites