Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
PzN

Hellfragger Liga sluttspillet er i gang!

Recommended Posts

"Ikke så spennende finale" - Kong Kord

Er forsåvidt enig i dette, multigamer var overlegne.

Grattis MG :lol::)

Tror kanskje Matrix ville gitt litt mer motstand ^^

Jeg var der som tilskuer og det var latterlig hva enkelte av Matrix gutta treffer. Artig å se norgestoppen, selv om at jeg ikke tørte å hilse på noen andre enn Entreri og PzN :)

Dette var morsomt! :)

Desverre ser det ut for at streamserveren vår har trynet.

Det betyr at de som vil se opptaket må vente til mandagen.

Beklager dette.

Da har jeg og PzN kommet tilbake til Ålebyen etter en humpete flytur. Veldig koselig for oss som har lagt ned masse arbeid i dette, å se at folk satte så stor pris på sendingene.

Desverre hadde vi litt nettverksproblemer, så de jevnlige oppdateringene av kampresultater o.l. som var planlagt falt litt i fisk. Dog fikk vi god hjelp av Roar som la ut dette på spiller.no - og som bonus vil det i løpet av dagen komme en stor og fin sak fra helgen med kampreferater og "utenomsportslig" reportasje krydret med en del bilder fra eventen.

Deltagerne i helga fortjener mye kudos. Stemningen var bra hele tiden og lagene var veldig flinke til å følge tidsskjema. Veldig koselig å hilse på dere alle - gleder oss allerede til neste sesong :)

NRK må også få en god dose skryt. Gjengen var sinnsykt profesjonelle og drevne, og alt gikk på skinner til de grader. Roar gjorde en kjempejobb som kommentator og holdt en utrolig god stemning!

Da har jeg og PzN kommet tilbake til Ålebyen etter en humpete flytur. Veldig koselig for oss som har lagt ned masse arbeid i dette, å se at folk satte så stor pris på sendingene.

Desverre hadde vi litt nettverksproblemer, så de jevnlige oppdateringene av kampresultater o.l. som var planlagt falt litt i fisk. Dog fikk vi god hjelp av Roar som la ut dette på spiller.no - og som bonus vil det i løpet av dagen komme en stor og fin sak fra helgen med kampreferater og "utenomsportslig" reportasje krydret med en del bilder fra eventen.

Deltagerne i helga fortjener mye kudos. Stemningen var bra hele tiden og lagene var veldig flinke til å følge tidsskjema. Veldig koselig å hilse på dere alle - gleder oss allerede til neste sesong :)

NRK må også få en god dose skryt. Gjengen var sinnsykt profesjonelle og drevne, og alt gikk på skinner til de grader. Roar gjorde en kjempejobb som kommentator og holdt en utrolig god stemning!

ja det var et veldig bra opplegg! Bra gjennomført av alle parter

Han Roar var utrolig morsom, lol når han ble utålmodig når de skulle knife på cpl_mill :)

Synes det var veldig bra gjennomført, og at folk klager på at KongKord har lite peiling så synes jeg faktisk det ble bedre av at han har det. Man må jo prøve å få programmet til å bli vennlig for seerne og det er ikke alle som kan ingame ordene vi bruker. Tror flere vil like å se på en person som KongKord framfor TheSwede, de kan finne seg mer hjemme med han.

Veldig bra gjort folkens :)

Creds til PzN også ! Startet litt nervøst, men det gikk over etter hvert og virket mer komfortabel med sin kommentator rolle!

Du er flink pusekatten min

Tror kanskje Matrix ville gitt litt mer motstand ^^

Jeg var der som tilskuer og det var latterlig hva enkelte av Matrix gutta treffer. Artig å se norgestoppen, selv om at jeg ikke tørte å hilse på noen andre enn Entreri og PzN :lol:

Hehe, vi biter ikke ;p

Tydeligvis ikke bare vi som fikk kose oss med turbulens på hjemveien! ;p

Vil bare si at jeg er utrolig imponert over hva dere har fått til - og på så kort tid! Sluttspillet var utrolig morsomt fra start til slutt - jeg tror ingen angrer på at de tok turen til bartebyen. Det var også meget hyggelig å se alle gutta igjen, samt de nye karene i dtekt - og ikke minst Hellfragger-sjefene! NRK gjorde en flott jobb, det skapte god stemning med prosjektor med kampene, og jeg tror jammen meg at flere av de involverte fra NRK & Datakjeden koste seg under sluttspillet. Håper absolutt at dette finner sted neste år også.

PS: Føler vi bør legge inn en aldri så liten FIFA Pro Street-turnering i samme slengen, 500,- buy-in - winner takes all? ;D

Genialt morsomt, genialt bra jobba av alle. Desverre ble det endel delays på fredagskvelden pga. nettverks-knot og det at vi prøvde å fikse sourcetv utad. Til slutt måtte vi bare sette igang så ting ikke skulle gå altfor mye over skjema.

Gleder meg til neste sesong, da kommer nok ting til å gå enda bedre. Forhåpentligvis blir det da satt av 2 kvelder til stream, men vi får se :)

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...