Sign in to follow this  
Larss

Call of Duty 4 - Zombie warfare

Recommended Posts

cod4zombies_01.jpg

About CoD4 Zombies

Background:

CoD4 Zombies is based off the original CoD2 Zombies mod created by Paulus. CoD4 Zombies was re-scripted by Seven on 4th November 2007, The first official alpha test was ran on The Hunters Zombie server, but their clan broke up and the server died. The mod then moved on to beta stage with Afterlife. and then 82ndID followed.

Servers:

We are currently running 4 servers with Zombies.

82ndID Zombies US: 64.34.213.105:28960

82ndID Zombies UK: 217.146.84.245:32000

{UN} Zombies AUS: Server Down right now.

Afterlife.Zombies UK: 81.19.219.98:28950

Who is who?

The hunters are the survivors of the zombie infection and have weapons to fend of the zombies.

The Zombies are infected humans that have to knife the hunters to bring them to there side.

The Game play:

The Game play of zombies is simple. The start of every round everyone is a Hunter except for 1 player which will be the Zombie. A Zombie must knife a hunter to bring him to his side, as the game progresses the amount of zombies will continue to grow until all of the Hunters are over run. Once all the hunters have been killed the game will restart with the last hunter to be killed the new Zombie. (This can be changed to pick a random zombie on a new round with a Dvar.)

The Future of Zombies:

Soon to come we will have custom character models for the zombies to make them more "Civilian Zombie" like. and we will be also giving the zombies weapons like the knife, katana and a baseball bat. (This will only be for 82ndID Zombies)

As standard you will get the character models and you can choose to use them or not with a Dvar you will also get the view of the Zombies hands as if you are seeing what the zombie sees. For the zombies if you choose to use instead of empty weapons.

Dette er altså en mod hvor du skal slakte zombier, som fortsatt er i beta. Jeg skal innrømme at jeg ikke har fått testet det enda pga dårlig tid, så hvis noen har testet det gi gjerne feedback.

Link til siden

The Zombies are infected humans that have to knife the hunters to bring them to there side.

Må innrømme at jeg likte lyden av akkurat det, men har ikke fått testet den.

Jeg har testet det og bortsett fra at man må laste ned en bøling med moder for hvert map virker det som, så var det ålreit hvis du skal spille litt fun. Ikke bra mod for trening :) Men konseptet er artig.

Prøvde den for et par månder siden, var litt gøy faktisk :)

Er litt spesielt å se på når alle hunter's samler seg i en flokk for så å bli spammet med zombier.

zombiene vant nesten alltid

I Call of Duty så har det vert sån at zombine vinner alti til slutt vis det da ikke er litten tid igjen da ^^

Ca den kjedeligste moden jeg noengang har spilt.

Gøy når folk finner jeg bjelkespots der de kan sitte hele runden og skyte folk, virkelig spananes..

Nei, så lei av COD4 er jeg ikke at jeg spiller zombie-greier ^^

Ca den kjedeligste moden jeg noengang har spilt.

Gøy når folk finner jeg bjelkespots der de kan sitte hele runden og skyte folk, virkelig spananes..

Nei, så lei av COD4 er jeg ikke at jeg spiller zombie-greier ^^

Kan si meg enig, men det er fortsatt beta.

Meeen det kan være en fin avveksling :)

Synes dette blir kjedelig - på samme måte som Zombie Moden til CS:S blir.

Folk finner seg som oftest camper spots og blir sittende. Tregt og lite action. Dog bare i BETA...

Jeg spiller (spillte) ofte zombie mod til CS:S. . Jeg elsker det forsatt 'spesielt på Mint clan serveren. Men Zombie mod til CoD4 blir litt kjipt.. ingen kart som er spezz bra til denne modden. Så jeg venter litt til det kommer flere hjemmelagde kart :duske:

Sign in to follow this