Flylover 73 Report post Posted April 13, 2017 Right in the feels Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted April 13, 2017 Så Ghost In The Shell på 4DX. Har nesten lyst til å se den en gang til uten 4DX... litt distraherende med såpebobler, regn fra taket og stoler som kastet publikum rundt i salen. Johansen gjorde det bra i rollen synes jeg. Filmen var kul og flere av de originale scenene fra 95 versjonen var godt gjenskapt. Jeg savnet scoore musikken i filmen, den kom ikke før credits Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted April 26, 2017 Akkurat sett Guardians 2. Sjelden jeg ler høyt i en kinosal, men det gjorde jeg mye i løpet av denne Sjarmen skrudd opp til 11, anbefales glatt! Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted May 6, 2017 Christopher Nolan FFS! Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted May 11, 2017 Må si jeg gleder meg svært mye til denne: Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted June 17, 2017 Kortfilm som burde sjekkes ut, fra skaperen av District 9, Neill Blomkamp. Kul setting og helt drøye effekter. Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted July 30, 2017 Så nettopp Dunkirk i IMAX-format her i new york. Det var det sykeste jeg har sett og hørt på kino ever. Gi meg IMAX i Stavanger FFS! Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted August 5, 2017 Så Valerian. Gikk inn skeptisk, kom ut helfrelst. En visuell berg og dal bane som jeg faktisk vil se igjen. Var faen så mye å ta innover seg. Har en sterk mistanke om at denne får en like sterk kult-status som femte element gitt litt tid å modne. Anbefales glatt! Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted August 9, 2017 Synes også den var gøy å se Litt rare rollefigurer. Liksom 16-17 år og major med 100 damer under belte, men kanskje de var sånn "evig unge" i fremtiden. Visuelt så tenkte jeg mye femte element, var var lett å se Luc Besson var involvert. Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted September 9, 2017 Så It i går. Helt fantastisk! Hadde skikkelig shit-kid-publikum i salen, men var en gjennomført R-rated grøsser fra start til slutt. Anbefales varmt! Gleder meg til del 2 Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted September 22, 2017 Del 2? Den gamle versjonen var i 2 deler (miniserie), men denne var vel fullstendig Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 23, 2017 Kommer en oppfølger med de voksne. Share this post Link to post Share on other sites
pusejenta 0 Report post Posted September 26, 2017 Den nye IT-filmen. Hvordan er den i forhold til den gamle filmen? Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted October 5, 2017 Bedre. Nostalgien kan ikke fjerne den smertefulle dialogen i originalen, altfor mye cheese. Tim Curry er eneste bra. IT tok for seg barna og oppfølgeren vil ta for seg når de er voksne. De har ennå ikke gjenskapt gangbangen med 12-åringer som er i boka, men det er jo forståelig. Stephen King og kokain er en syk kombo. Ikveld er det Blade Runner 2049. Når det først ble annonsert var jeg EKSTREMT skeptisk, men etterhvert som info kom ut ble jeg mer og mer håpefull. Akkurat nå er the hype very real og jeg måtte se Final Cut igjen i går kveld med noen pils og bli sugd inn igjen (har sett originale så mange ganger at jeg har mista telling). Anmeldelsene levner liten tvil og jeg gleder meg som en unge Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted October 5, 2017 Wow.... Bare... Wow. Var mye å fordøye. Blown away. Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted October 10, 2017 1 Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted October 12, 2017 Nye Blade Runner er vel blant det beste jeg kanskje noensinne har sett? En meget spesiell film som ikke kan sammenlignes med noe. Hadde 0 anelse om hvordan vi skulle rate filmen etter vi så den. Var en ufattelig opplevelse og alle sammen drømte seg vekk i 3 timer mens filmen holdt på. Jeg skal se den TVERT den kommer ut på Blu-ray igjen. Magisk film er alt jeg kan si. Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted February 4, 2018 Fikk endelig sett begge John Wick-filmene. Ga meg akkurat det jeg ville ha "dagen der på": Deilig, usensurert hevnvold Og så er Ian McShane med Share this post Link to post Share on other sites