Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Hauger

Kommende filmer jeg skal se

Recommended Posts

Så Ghost In The Shell på 4DX. Har nesten lyst til å se den en gang til uten 4DX... litt distraherende med såpebobler, regn fra taket og stoler som kastet publikum rundt i salen. Johansen gjorde det bra i rollen synes jeg. Filmen var kul og flere av de originale scenene fra 95 versjonen var godt gjenskapt. Jeg savnet scoore musikken i filmen, den kom ikke før credits

Akkurat sett Guardians 2. Sjelden jeg ler høyt i en kinosal, men det gjorde jeg mye i løpet av denne :D

Sjarmen skrudd opp til 11, anbefales glatt!

Må si jeg gleder meg svært mye til denne:

:lol:

Kortfilm som burde sjekkes ut, fra skaperen av District 9, Neill Blomkamp. Kul setting og helt drøye effekter.

Så nettopp Dunkirk i IMAX-format her i new york. Det var det sykeste jeg har sett og hørt på kino ever. Gi meg IMAX i Stavanger FFS!

Så Valerian. Gikk inn skeptisk, kom ut helfrelst. En visuell berg og dal bane som jeg faktisk vil se igjen. Var faen så mye å ta innover seg.:lovecrazed:  Har en sterk mistanke om at denne får en like sterk kult-status som femte element gitt litt tid å modne. 

Anbefales glatt! :Congrats:

Synes også den var gøy å se :) Litt rare rollefigurer. Liksom 16-17 år og major med 100 damer under belte, men kanskje de var sånn "evig unge" i fremtiden. Visuelt så tenkte jeg mye femte element, var var lett å se Luc Besson var involvert.

Så It i går. Helt fantastisk! Hadde skikkelig shit-kid-publikum i salen, men var en gjennomført R-rated grøsser fra start til slutt. Anbefales varmt! Gleder meg til del 2 :happy: 

Den nye IT-filmen. Hvordan er den i forhold til den gamle filmen?

Bedre. Nostalgien kan ikke fjerne den smertefulle dialogen i originalen, altfor mye cheese. Tim Curry er eneste bra. IT tok for seg barna og oppfølgeren vil ta for seg når de er voksne. De har ennå ikke gjenskapt gangbangen med 12-åringer som er i boka, men det er jo forståelig. Stephen King og kokain er en syk kombo.

Ikveld er det Blade Runner 2049. Når det først ble annonsert var jeg EKSTREMT skeptisk, men etterhvert som info kom ut ble jeg mer og mer håpefull. Akkurat nå er the hype very real og jeg måtte se Final Cut igjen i går kveld med noen pils og bli sugd inn igjen (har sett originale så mange ganger at jeg har mista telling). Anmeldelsene levner liten tvil og jeg gleder meg som en unge :duske: 

Wow.... Bare... Wow. Var mye å fordøye. Blown away.

Nye Blade Runner er vel blant det beste jeg kanskje noensinne har sett? En meget spesiell film som ikke kan sammenlignes med noe. Hadde 0 anelse om hvordan vi skulle rate filmen etter vi så den. Var en ufattelig opplevelse og alle sammen drømte seg vekk i 3 timer mens filmen holdt på. Jeg skal se den TVERT den kommer ut på Blu-ray igjen. Magisk film er alt jeg kan si.

Fikk endelig sett begge John Wick-filmene.

Ga meg akkurat det jeg ville ha "dagen der på": Deilig, usensurert hevnvold :D

Og så er Ian McShane med  :D

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...