Hauger

Kommende filmer jeg skal se

Recommended Posts

Liker disse "generelle trådene", som denne og "Hva hører du på nå?". Har faktisk fått mange gode tips fra disse :happy:

Har akkurat bestilt billetter til Independence Day: Resurgence. Gleder meg som fy, ganske lave forventninger, vil bare ha sykt mye kul action og samtidig prøve å fange samme gleden som når jeg så første filmen som liten :p

Independence Day var helt ok og underholdende nok. Firer sånn ca. :) (da er jeg snill) Ikke på langt nær så underholde som klassikeren fra 96, men men

De teasa sequel så jævlig på slutten. Vil ikke ha en film til, men jeg kan så absolutt se potensialet i en slags serie. Noe á la det Stargate gjorde. Tror det hadde funka.

Syns ID: Resurgence var dårlig :p
Grei underholdning om man kjeder seg veldig, men mye dårlig dialog osv.

• Like 1

Har en eksistensiell krise om hvorvidt jeg skal se Suicide squad eller bare gjøre noe som gjøre meg glad...

Snakker på tlf med en...får se hva som skjer...

Baila, jeg... Fant noe som var garantert gøy i stedet for kanskje litt gøy.... 

Så ID i går på Saga, eneste kinoen som enda viser den :p.

Så den første filmen sykt mange ganger, og den her var vel ikke heeeelt i samme klasse, selv om kanskje nostalgi-brillene er i litt stor styrke her. 

Når det er sagt, så var det fortsatt en grei nok underholdende film, men ikke noe jeg vil huske i lang tid :).

Fortsatt mange bra filmer på kino som jeg har lyst til å se. Muligens Suicide Squad og Jason Bourne, men som en sci-fi freak som jeg er, så venter jeg enda i spenning på nye star trek filmen som kommer ut neste uke :p

Suicide Squad recap(leste på en side):

Første 40 min: WOW Awesome!
Neste 40 min: Meh...
Siste 40 min: :yuk:

Godt det er forskjell på folk. synes Suicide squad og batman vs superman var gode filmer. mens the revernant var en absolutt drittfilm av dimensjoner :p

star trek blir tv film pga drittkinoen kjører 3d og det er gidder jeg ikke.

15 hours ago, Jackal.no said:

Godt det er forskjell på folk. synes Suicide squad og batman vs superman var gode filmer. mens the revernant var en absolutt drittfilm av dimensjoner :p

star trek blir tv film pga drittkinoen kjører 3d og det er gidder jeg ikke.

Den kommer vel i 2d og, med tanke på at det er mange (meg inkludert) som simpelthen ikke kan se filmer i 3d?

Jeg tør ikke håpe, men... Hvis den ikke blir bra så blir jeg lei meg:(. Spesielt siden den forrige var ganske rass

Har hørt rykter om at det har vært en god del re-shoots etter en testvisning i sommer..... Det kan slå begge veier :p

*krysser fingra*

Syns The Force Awakens artig nok den.
Aldri vært noen Star Wars fan så hadde absolutt ingen forventninger.
Blir vel å se Rogue One når den har kommet ut i full hd.

Star Trek Beyond likte jeg svært godt. Drister meg faktisk til å si at den er den så langt beste i rebooten :)

Synes også Star Trek Beyond var bra. Synes dog det var for lite space og for mye planet-opplegg :p. Tror kanskje 2ern er  best for meg så langt.

Den 2016-08-21 at 18.13, Photon skrev:

[...] Tror kanskje 2ern er  best for meg så langt.

Grrrrrrrr!

Fra spøk til revolver. Hørt fra flere kompiser at den var overraskende bra. Tenker jeg må surre meg på kino og få sett den i løpet av uka. 

Skal se Oppdrag Dorry med dama om noen dager da. Will report back!

7 timer siden, Its a war out here skrev:

Grrrrrrrr!

Fra spøk til revolver. Hørt fra flere kompiser at den var overraskende bra. Tenker jeg må surre meg på kino og få sett den i løpet av uka. 

Skal se Oppdrag Dorry med dama om noen dager da. Will report back!

2'ern har alltid passet best for Photon, så du kan ikke klandre han for det :tafse:

Så den nye X-Men nylig, syns den var alright.
Skal dog innrømme at jeg ikke husker noe fra de forrige så skjønte ikke hvorfor de var i 80-tallet. Men den var underholdende nok til å ikke bry seg så veldig.

Så Kongens Nei i helga, ganske god, men samtidig en del gjesping involvert for min del. Gir den en sterk 4'er og mistenker det er no nasjonalromantikk på gang med disse 5'erne og 6'erne som flagrer rundt :p 

Likte Warcraft. Aldri spilt WC eller Wow(bortsett fra litt Frozen Throne enfos på lan for 10+ år siden), men syns den var artig.

For rettferdighetens skyld så jeg akkurat Gostbusters (2016).... 2 timer, ikke en gang en liten chuckle. Så utrolig kjedelig og forutsigbart plot med en villain som var helt meh. :yawn: 

Tror det kom en fart-joke etter bare 5-10 minutt, så tonen ble jo satt med en gang. Alt det oppstyret, alt det sinnsyke PR-pisset om "kvinnehat".... For dette? Jaja.... gjorde meg søvnig så nå får jeg ihvertfall sove raskt....