Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Hauger

Kommende filmer jeg skal se

Recommended Posts

Glemte å si noe om "Hardcore". POV-formatet var fenomenalt, hele veien gjennom. Sinnsyke stunts og passelig hektisk redigering. Det var flere ganger det føltes ut som jeg satt å så på en Let's Play, ikke en film. Dessverre er Hardcore en "one trick pony", absolutt alt annet i filmen er under pari. Skuespillet står svakt, spesielt filmens villain irriterte meg grønn. Plottet er like greit å skippe, tenk veldig generisk spill-plot med en "twist" på slutten.

Kulhetsfaktoren med POV og syke stunts klarer ikke å redde filmen helt, men den var underholdende som fy når den fokuserte på ren, tankeløs action så man glemte alt det andre :p

Gleder meg sykt mye til Jungelboken til helga, ser jo fantastisk ut :D

Walken som king Louie? Say no more, I'm there!

Jungelboken var rett og slett elsk :wub:

Effektene er helt hinsides gjennomført, sykt å tenke på at hele greia er CGI med unntak av Mowgli. Stor skryt til Neel Sethi i rollen som Mowgli!

Er alt(verdenen inkl.) bortsett fra ungen CGI?

Håper isåfall det ser realistisk ut og ikke noe ala Tintin osv :p

Fotorealisme er nøkkelordet. You will be impressed :p

Synes det er rart ingen har nevnt Code 8. Ser jo helt fantastisk ut!

Skulle gjerne sett en hel film av den der, med bedre acting ofc, men ja. Litt kult. :D

Synes det er rart ingen har nevnt Code 8. Ser jo helt fantastisk ut!

Skulle gjerne sett en hel film av den der, med bedre acting ofc, men ja. Litt kult. :D

Foreløpig er det kun en short film. Dem har en kampanje gående på Indigogo for og få penger nok til og kunne finansiere en film. Målet dems var 200k usd på en måned for og starte med logistikk for filmen, tror dem dro inn over 1.2m usd.

Gleder meg til Captain America: Civil War neste uke :D

EDIT: satt som ei kule den ja :D

• Like 1

Så, ja.

Da kom jeg akkurat hjem fra Captain America: Civil War.

Veldig bra film, forventet verken mer eller mindre. 10/10 siden jeg er Marvel fanboi.

MEN UANSETT. Tror dere faen ikke møkka kjærringa som sto øverst i salen og skulle stenge kasta meg og kompisen min ut FØR RULLETEKSTEN VAR FERDIG?

• Like 1

*disclaimer* Dette er skrevet in the heat of the moment rett er å ha sett*disclaimer*

Civil War fette genial!! Action fra øverste hylle, så nær perfekt tima humor som man kan komme og et plot som faktisk var svært engasjerende. Tom Holland eide rollen som Spider-Man, ble mektig imponert. Han + Tony = awesome sauce. FIkk meg seriøst til å se frem til Filmen hans. Samme med Black Panther. Total badass og hans rolle gir mening.

Det må dog sies at hvis man ikke har vært med på veien i MCU, ihvertfall sånn delvis, så kan det nok være litt overvelmende med alle karakterene. Men har man, som jeg :sadolf: , vært med hele veien så var dette en ren og skjær nerdgasm.

Ant-Man fikk bli Giant-Man! :D Det er noe som burde sett så cheesy og "dårlig 50-talls sci-fi" ut, men i stedet var fantastisk. Hele flyplass sekvensen var helt innertier, så fantastisk jeg var helt blown away. Og Spider-Man eide så hardt! Hele veien gjennom. Kjemien mellom han og Stark var så funny og Spidey fikk vise seg fram skikkelig.

Syns det var et utrolig godt skrevet manus, dramaet var sykt bra og troverdig. De har jo history, og det ble jo rivd i litt av hvert gjennom filmen. Spesielt scenen mot slutten hvor Tony finner ut Winter Soldier drepte foreldrene hans..... Fy faen så intenst.

Jeg er egentlig litt mat...

• Like 1

Tar "funker fint" som at jeg kan laste ned 1080p versjonen om et år eller noe sånt når jeg ikke har noe annet å se på :p

Skal se den igjen på bluray ja :p NRK ga den 4/6 og det kan stemme ganske bra

Så 13 Hours: Soldiers of Benghazi(elns) i går.

Virket ikke som om John Krasinski hadde hovedrollen.

Helt grei action med mange dårlige one-liners og noe cheesy dialog.

Kom akkurat hjem fra Warcraft.

Fytti helvete å bra, 10/10 !!!

Alle de små detaljene som små titler, pitch perfect hendelser fra spill og Lore. jeeeeez :duske:

SPOILER!

Men forsto ikke helt hvorfor Dalaran svevet i luften. Dalaran blir ikke løftet fra bakken før en stund etter WC1 :S

Ikke sett enda selv, ikke spilt heller. Men veit jo litt hva jeg går til, sikkert 100 ganger bedre for en som kan lore og har litt nostalgi etter 10 ++ år med wow på skjermen.

Venter igrunn på den nye Jason Bourne filmen. Likte alle sammen, men Matt Daemon er jo det som bærer filmen med sitt litt autistiske uttrykk :p

Og ninja Edit: Helt sykt at denne tråden lever enda! 8 år har den jaggu vært her! Klarer vi 8 år til? :p

Selvfølgelig klarer vi 8 år til Hauger!

Er vel tråden jeg har fulgt tettest de siste årene, etter at det minket på spillingen :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...