Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Hauger

Kommende filmer jeg skal se

Recommended Posts

Det er kanskje sant nok.

Skal dog sies at jeg har ikke sett Jacky Brown, og jeg syns ikke Kill Bill var noe spess :p

De eneste Tarantino-filmene jeg kan si at jeg faktisk liker er først og fremst Djano, deretter Inglorious.

• Like 1

Har sett samtlige spillefilmer fra han, og elsker hver og en av dem. Jada, jeg er skamløs Tarantino fanboy :tafse:

Av det han har vært med på som ikke er Tarantino-film så kan jeg anbefale Four Rooms. Skikkelig vittig film (ja, komedie) med 4 regissører som tar "hvert sitt rom". Tarantino regisserer den siste av de 4 sekvensene. Stappa med kjente skuespillere.

:lol::wub:

Er kanskje sær når jeg sier jeg digger filmer fra disse gutta :)

• Like 1

De eneste Tarantino-filmene jeg kan si at jeg faktisk liker er først og fremst Djano, deretter Inglorious.

Django, Inglorious og Hateful eight er imo veldig like filmer som bygger opp til et klimaks sakte, men sikkert. Hvis du går inn i kinosalen og forventer dette så ser man litt annerledes på filmen om man forventer hjernedød Bay-sekvenser på løpende bånd.

Da jeg så Inglorious på kino fattet jeg ikke hva jeg hadde kjøpt billetter til og halvsov fra første halvtimen og ut, men da jeg så den igjen seinere og på forhånd visste hvordan Tarantino forteller historie, så var opplevelsen en helt annen.

SÅ SATANS EEEELSK!!11 :wub:

Alt var bare herlig. Karakterene var herlige, tempoet var herlig, dialogen var herlig (ofc), spenningen var herlig, humoren satt som en kule (lol) hver gang, det visuelle... å fy faen, det visuelle! Mesterlig! Er oppriktig frista til å ta en tur til Oslo bare for å se den i 70mm.

Og lydsporet! Hvordan kan jeg glemme lydsporet? Gav meg seriøst chills flere ganger. Morricone still got his mojo! :D

Tror jeg blir å se den en gang til ihvertfall. Mye å ta inn :D

Måten Tarantino tar ting så lett fra vittig til barbarisk kald brutalitet og så tilbake til vittig igjen er bare fantastisk. Spesielt scenen de fire passsasjere kverker alle hos Minnies gav frysninger. Så ubehagelig. Ingen latter i løpet av den sekvensen.

Og så sitter hele salen og skrattler når hoder tilhørende "bad guys" blir sprengt :lol: Kjenner ikke til noen annen regissør som klarer å danse fra så ekstreme ytterpunkter så lett og herlig som Tarantino. Helt fantastisk! :D

Må si meg 100% enig med BcK her altså... Han kan å lage film den fyren!! :) Underlig hvordan han klarer å få folk til å le av lettere groteske scener :p

Nylig sett Beasts of no nation og Steve Jobs, og må si at det er uten tvil noen av de beste filmene som kom ut i 2015! Skal se "Room" nå, gledes! :)

Hvilke filmer var dine favoritter i 2015? :)

Halloooo???? DEADPOOL ANYONE?

Så den i kveld, og jeg må virkelig si. Marvel's og kanskje årets beste film!

• Like 1

Enig, den var herlig morsom :D

Gleder meg til Director's Cut kommer. Skal visst være enda drøyere :p

Endelig er den her! Traileren til Captain America: Civil War, med en special guest på slutten :D

Let the hype begin! :duske:

Jeg var/er mega hypet for den nye Cpt. America filmen, men når lille petter dukka opp på slutten der fikk jeg gåsehud og frysninger ned hele ryggen. Satt bare å flira for meg selv. :D

• Like 1

Denne traileren tok meg virkelig på senga:

:lol:

Aner ikke om den blir noe bra, men er en god del flinke bak og er første data-animerte filmen med en R-rating.

• Like 1

Kom akkurat hjem fra Batman vs Superman.

Å herregud så mange hint om diverse forskjellige ting som dukket opp på veien. Her kommer det til å komme en rekke store filmer framover. :D

Sett Deadpool, Zootopia og Batman Vs Superman i det siste.

Alle 3 filmene var bra synes jeg, hver på sin måte :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...