Hauger

Kommende filmer jeg skal se

Recommended Posts

Så nye X-men filmen for noen dager siden. Synes den var ganske bra. Ikke heeeelt på nivå med First Class som jeg synes var veldig bra, men enda en film som er verdt å se. Spesielt om man liker X-Men.

Neste på lista da blir vel Edge of Tomorrow ganske snart, og så nye Transformers og how to train your dragon 2 neste måned.

• Like 1

I vg eller db snakket de om at den nye X-men-filmen er den beste til dags dato. Pleier som regel aldri å høre på anmeldelser, men det høres jo veldig lovende ut.

Jeg gleder meg til å se den.

Så edge of tomorrow for litt siden, syntes den var veldig bra :).

Morsomt konsept, og en del humor blandet inn med å se alt om igjen hele tiden.

Kanskje litt oppkutta til tider, og ble oppsummert litt fort, men enda en bra film.

Svak 5er.

Så 300 Rise of an Empire, levde kanskje ikke helt opp til forgjengeren men allikevel, en veldig bra film!

Skal se The Grand Budapest Hotel når jeg får tid.

Og så skal jeg se klassikeren Reservoir Dogs!

Grand budapest hotel så konge ut! Må få sett den.

Så forøvrig nettopp Reservoir dogs. Klassiker :D

Så Maleficent for et par dager siden. Ganske kul remake/blanding av Sleeping Beauty med Angelina Jolie som den "onde" (mer komplisert enn det, du får se).

Verdt titten :)

Sharknado!

MV5BOTE2OTk4MTQzNV5BMl5BanBnXkFtZTcwODUxOTM3OQ@@._V1_SY317_CR6,0,214,317_AL_.jpg

Kom over denne perla i går på Netflix (USA). Filmer handler om ett kraftig uvær som skylder en gassilion haier innover i gatene i Los Angeles. Uværet utvikler seg til og bli noen svære tornadoer som fører de fryktingsløse menneskespisene haiene opp i lufta så det regner haier ned på menneskene i gatene.

Skuespillere:

Ian Ziering

MV5BMTI4MzYwNjA1Ml5BMl5BanBnXkFtZTYwOTQ2Mzcz._V1_SY317_CR9,0,214,317_AL_.jpg

Tara Ried

MV5BNjkwNDgyMzMxNl5BMl5BanBnXkFtZTcwMDYyMjc0OQ@@._V1_SY317_CR36,0,214,317_AL_.jpg

John Heard

MV5BNzczODkyNzY4OV5BMl5BanBnXkFtZTcwNTU0NjQzMQ@@._V1_SY317_CR24,0,214,317_AL_.jpg

Trailer:

Liten spoiler for og vise hva man kan se

• Like 1

Så 22 jump street for litt siden, synes den var ganske bra, men ble litt for mye spilling på homo-opplegg mellom de der to. (Har ikke noe imot homo, men når 90% av spøkene spiller på det så blir det litt for langt :p).

Enda en ganske bra film.

Så også nye Transformers filmen. Ikke forvent annet enn de vanlige Michael Bay kameratriksene, slow motion, eksplosjoner, og hot females. Historien er syltynn, og er så mye i den filmen som ikke gjør noe mening. Popcorn underholdning only.

How to train your dragon 2 var en veldig fin film. Jeg synes 1ern var ganske bra, og 2ern var minst like bra som den første. Anbefales

How to train your dragon 2 var en veldig fin film. Jeg synes 1ern var ganske bra, og 2ern var minst like bra som den første. Anbefales

Norsk eller engelsk tale??

Ja Need for Speed var overraskende bra :)

deilig film med gode høytalere og woofer :D rista i sofaen

What? Wait, WHAT?!

Jeg kom meg halvveis gjennom Need for Speed da jeg ikke orket mer. Fy faen. Før folk roper spoiler plasserer jeg rant i spoileren under.

Hva faen, var det ingen som kunne bevise at det var tre biler som kjørte mot hverandre da kidden døde?

Hvorfor skulle kidden kjøre med de to andre? Var det ikke "vinneren tar alt"? Gir mer mening med 1on1...

Når han kisen kommer ut av fengsel er det sånn 48 timer til et jævla race begynner. 48 timer, wtf. Så jævla "tilfeldig".

Hu dama som sitter på var bare STYGG, HÆSELIG og helt latterlig irriterende. Så ut som ei kråke i profil også. Æsssssssj.

Og det "radioprogrammet"? Med folk som bare kunne tappe inn og snakke med verten? Wtf, og verten som var helt monologid irriterende og teit? GG.

Og han kisen som sa at de som kræsjer bilen til hovedpersonen får en bil av han? Virker ikke det LITT suspekt? Really, hva faen var opplegget med det der? Virker jo bare helt idiotisk. Etter det skudde jeg av og så på noe annet. Makan til ræl.

Edited by Its a war out here
  • Like 1

What? Wait, WHAT?!

Jeg kom meg halvveis gjennom Need for Speed da jeg ikke orket mer. Fy faen. Før folk roper spoiler plasserer jeg rant i spoileren under.

Hva faen, var det ingen som kunne bevise at det var tre biler som kjørte mot hverandre da kidden døde?

Hvorfor skulle kidden kjøre med de to andre? Var det ikke "vinneren tar alt"? Gir mer mening med 1on1...

Når han kisen kommer ut av fengsel er det sånn 48 timer til et jævla race begynner. 48 timer, wtf. Så jævla "tilfeldig".

Hu dama som sitter på var bare STYGG, HÆSELIG og helt latterlig irriterende. Så ut som ei kråke i profil også. Æsssssssj.

Og det "radioprogrammet"? Med folk som bare kunne tappe inn og snakke med verten? Wtf, og verten som var helt monologid irriterende og teit? GG.

Og han kisen som sa at de som kræsjer bilen til hovedpersonen får en bil av han? Virker ikke det LITT suspekt? Really, hva faen var opplegget med det der? Virker jo bare helt idiotisk. Etter det skudde jeg av og så på noe annet. Makan til ræl.

Tror jeg er på 40 minutter..

What? Wait, WHAT?!

Helt enig..... jeg så hele filmen, men sitter igjen med samme inntrykket som deg.

Bare merkelig hele filmen.