Hauger

Kommende filmer jeg skal se

Recommended Posts

HYPEE!!!

"Jurassic World has begun filming. Here are the first images..."

hrA5u2W.jpg

fsX0bqD.jpg

xJGk52j.jpg

• Like 1

Så nye captain america og Sabotage nylig.

Captain America synes jeg var en grei poppkorn film. Mye action og bra handling.

Sabotage derimot var ganske kjedelig. Arnold er jo greit nok det, men han var litt vass i den filmen her, pluss at storyen sugde noe infernalsk.

Gleder meg til Amazing Spiderman 2 dog

I mårra skal jeg se Godzilla.! :D Gleder meg noe sjukt!

Den 23 mai skal jeg se X-men: days of future past

Den 30 mai skal jeg se " A million ways to die in the west

Den 06 juni skal jeg se" Edge of tomorrow

Den 13 juni skal jeg se How to train your dragon 2 OG 22 jump street

Den 27 juni skal jeg se Transformers: Age of extinction

Den 18 juli SKAL JEG SE DAWN OF THE PLANET OF THE APES. ERMAGERD!!!

Den 1 august skal jeg se Guardians of the galaxy

Den 19 september skal jeg se The maze runner

2014 er et bra kinoår! ^_^

Gleder meg til Godzilla i morgen, men denne Interstellar ser også ut til å bli bra :)

Gleder meg til Godzilla i morgen, men denne Interstellar ser også ut til å bli bra :)

Gled deg til Godzilla! :D :D

• Like 1

Så Godzilla den 14 mai,

En rå opplevelse det jah !! Og en spennende vinklingpå historien!

Snakker vi om en oppfølger ?

Er det bare jeg som syntes at den var litt... meh? God CGI og slikt, men til å være en film som heter GODZILLA, så var det jævlig lite...Godzilla i den.

Så Godzilla, syntes den var litt meh.

Starta litt bra, men så ble den bare litt oppkok og dårlig/uspennende plot resten av filmen egentlig. Terningkast 3.

Gleder meg veldig til nye X-Men filmen. Days of future past vet jeg ikke, men mulig den er bra også

Veldig mye bra på lista nå ja! Den jeg gleder meg mest til må vel være Guardians of the Galaxy.

Synes gojjira var veldig bra!^^skjermen i kinoen ble mongo de siste 30 min, så fikk en gratisbilett til valgfri kino!^^

Så da blir det a million waays to die den 30! ^^

Gleder meg veldig til nye X-Men filmen. Days of future past vet jeg ikke, men mulig den er bra også

Er ikke den nye X-Men-filmen Days of Future Past? :p

Ja nå blander jeg sikkert, mener den med Tom Cruise :p "Edge of Tomorrow" var det vist :D

47 Ronin får bra anmeldelser flere steder. Noen som har sett den? Er visst en renessanse for Keanu Reeves.

Godzilla var møkk etter min mening.

1. skjer med at det var 3 av dem?

2. Skjedde med den blå lava/sperm stråla? WTF

3. hvorfor i helvette gikk de med våpen hele tiden da det TYDELIGVIS ikke funket på disse zillaene...

hadde de tre tinga over blitt fjernet fra filmen så hadde den vært bra, til å være en film i 2014 så var den møkk!.

Godzilla var møkk etter min mening.

1. skjer med at det var 3 av dem?

2. Skjedde med den blå lava/sperm stråla? WTF

3. hvorfor i helvette gikk de med våpen hele tiden da det TYDELIGVIS ikke funket på disse zillaene...

hadde de tre tinga over blitt fjernet fra filmen så hadde den vært bra, til å være en film i 2014 så var den møkk!.

1. Èn Godzilla, men monsterfighting er jo hele poenget med Godzilla-filmene. Se noen av de japanske originalene. Bare monstermayhem :D Imo var det for lite slåssing mellom monstrene, samt at de slemme monstrene var alt for lik Cloverfield.monsteret. I de gamle var det ikke bare MUTOer som her, det var navngitte monstre; Gigan, Megalon og Mothra blant annet.

2. Igjen som i originalen, Godzilla har en atomisk stråle han kan bruke for å zappe fiendene.

3. Desperasjon? Et stort jævla...nei TRE store jævla monstre fucker opp byen din og dreper tusenvis. Hit it with all you fucking got! Samt at pressen hadde godtet seg og det hadde blitt stor skandale hvis de bare hadde sett på.

Filmen var ganske meh, men "Get y0 facts straight" hvis man skal finne feil i den^^

• Like 1