Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Hauger

Kommende filmer jeg skal se

Recommended Posts

Vet ikke om den er nevnt tidligere her, men jeg så nettopp Act of Valor. Anbefales virkelig hvis du liker filmer som Black Hawk Down , Tears of the Sun eller tv-serien The Unit. Kort fortalt handler den om et SEALs team som skal forhindre et nytt nine-eleven.

Filmen hadde et lite budsjett og caster mange faktiske Navy SEALs i hovedrollene :)

Så Iron Sky nettopp. Lord den var bæd. Sykt fett potensiale men ble ødelagt av fattige vitser og elending handling. Virka som de skrev scriptet på 1 dag.

Så Iron Sky nettopp. Lord den var bæd. Sykt fett potensiale men ble ødelagt av fattige vitser og elending handling. Virka som de skrev scriptet på 1 dag.

Ja helt sykt at de klarte å gjøre en så enkel og genial idé, så komplisert og dårlig... Ble veldig skuffa etter en lovende trailer:P

Kan nesten ikke vente på The Dark Knight Rises..tipper det blir så episkt at jeg går rett inn igjen og ser den på ny.

Sick Taken var en av store overraskelsene. Hadde ingen forventninger til filmen da jeg først så den og ble mindblown. Realistisk slåssing og action generelt.

:lol: Mente du det som positivt?

Er en stund siden jeg har sett en trailer som fikk meg til å le over hvor ræva filmen bak den må være :p

Jeg digger gamle Dredd-filmen med Stallone, ikke fordi den er "pro-serious-movie-making", men fordi den er cheesy. Gladvold skader ikke heller. Derfor ser den awesome ut :p

teh :wub:

Blir bare ikke det samme uten Stallone. Dem burde ha tatt filmen i en ny retning men istedet satser dem på igjen å kjøre med cheeze uten kjente skuespillere. SKEPTISK

Elska Batman, elska Bane! Fantastisk Trilogi:D

Herlig film!

At stemmen til Bane minte meg om en brisen Sean Connery gav meg en del lulz dog :lol:

Gleder meg sykt til å se Batman, det tror jeg blir epicness. Så Abraham Lincoln - Vampire hunter en stund siden på kino. Det må være mest ræva filmen jeg har sett, fikk latterkick på slutten pga hvor tåpelig det var.

Ikke ha for høye forventninger, dette er så absolutt den svakeste i trilogien. Fortsatt digg film og absolutt verdt billetten, men ikke like god som de 2 forrige. Er noen ting man kan stusse over, langt forbi stemmen til Bane, men det er totalt sett flere positive ting enn negative :p

Skulle jeg absolutt gitt den en karakter så hadde det blitt en 4(+)

Edit: Det må sies at Bane er BAD ASS når man venner seg til stemmen. Cold as ice :D

Edited by BcK

Syns Tom Hardy nailet rollen som Bane:) Når ikke Joker'n så klart men det er det ingen som kan klare. Gleder meg til og få den på Blu Ray:)

Har lyst å se den igjen. Jo mer jeg tenker på "Sean Connery"-stemmen, jo mer liker jeg den. Bane er ikke bare en muskelklump som brutalt dreper, han er intelligent som bare det, og den stemmen gav karakteren en viss... Forstyrrende sofistikasjon :p

En av favoritt-scenene med Bane for meg var uten tvil når de to Bane-thugsa tok med Gordon til kloakken, og Bane knekker nakken på ene karen for så å si til andre "Now search him, then I can kill you". Så kald, så herlig.

Edit: Må spesifisere. Vil se den igjen p.g.a Bane.

Er det noen som kan anbefale meg filmer som er ala:

Black Hawk Down, Act of Valor, etc?

Der du har en litt mere realistisk navy seal kamper og slikt. Ikke sånn A-Team og disse her :p