Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Hauger

Kommende filmer jeg skal se

Recommended Posts

Damn.. du har funky rollefigurer..

Den undertøysmodellen der hører til en annen kategori..

Sånn ellers virket filmen faktisk artig, og Mila Kunis.. .. nough said

Så nettopp Battleship. Tidenes effektfest hvor Michael Bay garantert var invitert. Mye døv dialog og US army/Navy glorifisering, men allikevel var dette en film jeg slukte rått! Deilig å se slagskip og destroyere plaffe løst på aliens uten hemninger! Liam Neeson og Skarsgård er solide som vanlig :) Karakter 5!

Så nettopp Battleship. Tidenes effektfest hvor Michael Bay garantert var invitert. Mye døv dialog og US army/Navy glorifisering, men allikevel var dette en film jeg slukte rått! Deilig å se slagskip og destroyere plaffe løst på aliens uten hemninger! Liam Neeson og Skarsgård er solide som vanlig :) Karakter 5!

Synd at de hadde relativt små roller. Vet ikke helt hva Rihanna gjorde i filmen, men men :p 4er for min del, har sikkert glemt at jeg så den i det hele tatt i løpet av et par uker. Men bra underholdning om man har lite å gjøre en kveld =)

Om filmen ikke hadde noe manus eller story og bestod kun i de kule effektene og kampscenene, ville reaksjonen din vært den samme da?

Ridley Scott :wub:

YES :) Lurer på om det går å bestille billetter til premieren nå ?

@Zenox - jeg likte TinTin, lo så jeg grein da kapteinen og tintin rømte fra båten og tok en flytur :)

Om filmen ikke hadde noe manus eller story og bestod kun i de kule effektene og kampscenene, ville reaksjonen din vært den samme da?

Haha mulig det. Det jeg gledet meg mest til i filmen var å se sjøslag og tøffe skip, noe som sjelden har en stor rolle i filmer fortiden. Jeg forventet popkorn-action på vannet, og det fikk jeg :p

Filmer som er på lista akkurat nå:

The Avengers

Prometheus

Looper

Batman

Lockout

Total Recall

Dark Shadows

Iron Sky

Helt enig med Flylover!

Det var noe nytt, og ikke minst epic når USS Arizona plaffet løs det hun hadde på dette alien greiene :p

Var også og så IronSky her på førpremieren. Jeg hadde seriøst vondt i kjevene, etter og ha konstant ledd i 1:30 time :p

Jeg så The Grey igår. Annbefales OVERHODE ikke! Langdradd, og elendig research, hvertfall på ulvene!

Ulver oppfører seg ikke sånn!

Var godt fornøyd med opplevelsen The Avengers gav meg :)

Etter fire år med build-up var det en finfin "avslutning".

Hadde det gått an å se The Avengers uten 3D så hadde filmen vært knall. Synd at de måtte ødelegge det som hadde vært en tilnærmet perfekt film med den dritten.

Jepp, så den i 2D i dag.

Fikk et par spontanlatter-øyeblikk med the hulk som drev med litt random bashing, haha.

Bra underholdning =)

Joda! Jeg meg selv er igrunnen ikke noe marvel og den type film da. Men funket for min del, popcorn underholdning med gode effekter :)

Avengers var digg. Dro aller mest for å få min Robert Downey jr.-fix ( :wub: ), og den fikk jeg jo til de grader, men alle de andre rollene var gode også (Thor f.eks. er kung, selv om han får meg til å føle meg som en mindreverdig art. Skulle ikke vært lov å se så bra ut :p ). Kjemien de skapte mellom alle sammen likte jeg veldig godt. Filmen holdt det gående fra start til slutt egentlig, gode effekter, bra filma sekvenser +++. En god del camp-øyeblikk og one-liners, ikke akkurat sjokk mtp Joss Whedon, men det gjorde nada siden det faktisk var morsomt :D

Ruller lett en femmer på terninga mi for Avengers.

3D-en gjorde meg nada.

fighten mellom Iron Man, Captain America og Thor var bare herlig. :D

Appropos Prometheus, nå er forhånd salget igang

Premieren til "Prometheus" nærmer seg med storskritt. 1. juni er det klart for sommerens stor sci-fi-eventyr, og billettsalget er i gang! Noen kinoer har førpremiere 31. mai. Aldersgrensen er 15 år.

Se nytt filmklipp øverst i artikkelen!

Masse stuff på

http://www.weylandindustries.com/

EDITS : Da er det booket og klart for min del. 2 juni på Coloseum hadde beste plassene (var bare å velge og vrake - så det ble midt i salen)

fifaan for en bra film :D

Anbefaler Safe House for dem som elsker bourne identity filmene, jeg syns den var en enda mer realistisk vri på spionfilm. Setter deg inn i brutaliteten og nervøsiteten dem måtte oppleve. Rett og slett heftig film !