Photon 74 Report post Posted March 20, 2012 Vært en del på kino i det siste ;p Så: - Iron Lady: ganske kul film. Selv om jeg antagelig hadde likt det bedre om de hadde laget en kronologisk film som følgte henne gjennom livet, istedenfor minner til en dement kjerring. Terningkast 4 - Safe house: Ren actionfilm, litt kule skuespillere, men glemmes veldig fort. Ganske dårlig plot, og generelt dårlig. Terningkast 3 - Man on a ledge: Trodde den her skulle være ganske rævva, men hadde ikke så mye å gjøre den dagen. Overrasket littegrann med et ganske kult plot, og var generelt underholdende. Terningkast 4 - John Carter: en film jeg hadde ganske lave forhåpninger til, spesielt når man leser plot outline online osv, virka ganske corny. Heldigvis ble jeg positivt overraska, og det viste seg å være en ganske kul og bra laget eventyrfilm =). Terningkast 5, håper det kommer en oppfølger Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted March 22, 2012 Enda en ny trailer fra Prometheus http://www.imdb.com/video/imdb/vi1839767577/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted March 23, 2012 Å HERREGUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :iiiiik: :iiiiik: Quote Share this post Link to post Share on other sites
beep 1 Report post Posted March 23, 2012 Såg http://www.imdb.com/title/tt1601913 'The grey' på torsdag, filmen var bra viss ein ser vekk ifrå slutten, men anbefaler den viss du er Liam Neeson fan! Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted March 24, 2012 så hungergame i går kveld, absolutt verdt pengene Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 234 Report post Posted March 24, 2012 Enda en ny trailer fra Prometheus http://www.imdb.com/...b/vi1839767577/ Oi dæven. Denne ser episk ut Quote Share this post Link to post Share on other sites
Photon 74 Report post Posted March 27, 2012 så hungergame i går kveld, absolutt verdt pengene Enig! Hadde aldri hørt om filmen, og så den bare fordi det var den eneste filmen jeg ikke hadde sett på kinoen i byen. Men den overrasket virkelig, terningkast 5 fra meg ;D. Både den og John Carter har kommet som lyn fra klar himmel for min del, kanskje jeg er skjermet, eller kanskje de faktisk ikke har vært hypa så utrolig ;p Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted March 28, 2012 Anbefaler ALLE og se TinTin!!! Beste animasjonsfilmen jeg har noen gang har sett! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted March 28, 2012 Blant de kjedeligere filmene jeg har sett på noen år. Animasjonene er jo bra, men innholdet suger røv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Photon 74 Report post Posted March 28, 2012 Tror faktisk jeg må starte å lese hunger games bøkene etter jeg er ferdig med game of thrones. Virker som om historien bare så vidt har begynt med den filmen =) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted March 28, 2012 Har nå sett hunger games to ganger på kino alt. En av de beste filmene jeg har sett på lang tid. Det skal være 4 bøker om jeg ikke husker feil, gleder meg til oppfølgeren!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Photon 74 Report post Posted March 28, 2012 Trilogi så vidt jeg kan se. Kjøpte første boka til kindle nå Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xtri 21 Report post Posted March 29, 2012 http://www.imdb.com/title/tt0903624/ Gleder meg til denne! Har også nettopp hatt ett Lord of the Rings Extended versjon marathon denne uken Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted March 29, 2012 Anchorman 2. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 234 Report post Posted March 29, 2012 Laste nettopp at den kommer sjæl. Gleder meg som en unge! Artig film, og Carell er så sinnsykt morsom som tilbakestående i den filmen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted March 29, 2012 Hva trur folket her om "En fiende og dø for"? Den kan se litt bra ut for folk som liker den slags :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted March 30, 2012 Vil forresten anbefale into the white, likte filmen der godt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted April 2, 2012 Prøve en russisk Sci-Fi 2008 så den er ikke "kommende filmer" men men Quote Share this post Link to post Share on other sites
Photon 74 Report post Posted April 2, 2012 http://www.imdb.com/title/tt1440129/ Den der starter vistnok denne uka, noen som har hørt noe om den? Så en trailer på TV nå i stad, så ut som en grei popcorn-film om ikke annet. Så også wrath of the titans nylig, like flat som enern Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 234 Report post Posted April 2, 2012 Har sett trailer på den et par ganger, og den slår meg som en typisk "nah"-film. Kanskje grei underholdning, kanskje ikke det en gang. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Photon 74 Report post Posted April 3, 2012 Liam Neeson er iaffal i den ;p Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted April 6, 2012 Haha, den så nice ut! Mark Whalberg og Mila Kunis <3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted April 6, 2012 Mark Whalberg (...) <3 Wut? Mila Kunis though :wub: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted April 7, 2012 Jepp Mark Whalberg er og blir mann! Akkurat som folk digger Chuck Norris så digger jeg Whalberg Quote Share this post Link to post Share on other sites