Its a war out here 235 Report post Posted November 15, 2011 Sparker litt liv i denne. Noen som har sett Tintin-filmen? Frister veldig, fått gode tilbakemeldinger fra kompiser Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted November 15, 2011 Hva jeg foreløpig gleder meg til i 2012: The Dark Knight Rises Snow White and the Huntsman The Avengers www.youtube.com/watch?v=zatgnqdIefs Red Tails www.youtube.com/watch?v=BpA6TC0T_Lw Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blizzard 0 Report post Posted December 9, 2011 Så Cowboys and Aliens nå, underholdende og god film 8/10 for min del Quote Share this post Link to post Share on other sites
Luremus 7 Report post Posted December 18, 2011 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steiner 8 Report post Posted December 18, 2011 haha må jo sen'n da med så mange "senile" gamlinger Quote Share this post Link to post Share on other sites
DosMetros 2 Report post Posted December 19, 2011 (edited) Drive er beste filmen jeg har sett i år i alle fall, faen så bra! Hadde litt "no country for old men" følelsen over den synes jeg, som også er en av favoritt filmene mine Edited December 19, 2011 by DosMetros Quote Share this post Link to post Share on other sites
Photon 76 Report post Posted January 7, 2012 Noen som har sett Drive? Så den i går og fikk helt fnatt over hvor dårlig den var... Minnet meg litt om "Babel" mtp hvor "artsy fartsy" og mongo den filmen var Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted January 7, 2012 tullball, drive var fet! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Photon 76 Report post Posted January 7, 2012 Tror jeg fikk kreft av den filmen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted January 7, 2012 Drive er beste filmen jeg har sett i år Er vel rimelig kritikerrost også. Warrior er også anbefalt, Nick Nolte fortjener oscar for den rollen. Tom Hardy spilte faen så bra også. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maxi 2 Report post Posted January 7, 2012 Drive er en av mine favoritt filmer gjennom tidene. I ettertid har det aldri vært så fett å kjøre bil i byen og høre på det fantastiske soundtracket. Quote Share this post Link to post Share on other sites
simen svettleifson 0 Report post Posted January 8, 2012 Filmer eg foreslår: Next Final Destination (1, 2, 3, 4, 5) Drive Angry Sunshine Armageddon The Thing The Butterfly Effect Kos deg! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted January 8, 2012 Drive og Warrior var mine favoritter i år! Digger soundtracket til Drive: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blizzard 0 Report post Posted January 15, 2012 Filmer eg foreslår: Next Final Destination (1, 2, 3, 4, 5) Drive Angry Sunshine Armageddon The Thing The Butterfly Effect Kos deg! Drive Angry??? haha den suger balle Grei side for å få med seg nye trailere: http://themoviebox.net/view/trailers Safehouse med Danzel ser bra ut Quote Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted January 27, 2012 Skal se alle 10 filmene Nicholas Cage kommer til å spille i. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted February 16, 2012 Må nesten se Iron Sky, filmen der mye av produksjonen er gjort som et slags online dugnadsprosjekt. http://www.ironsky.net/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted February 17, 2012 Så nettopp traileren for den og fy flate den skal sees Så jo awesome ut Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted February 17, 2012 HAHAHAHAA!!! seriøst så jo UBER(!!) geek ut! Blanding av star wars og inglorious basterds. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted February 17, 2012 Synes RED var grom jeg, han med grisen er Jo bare deilig:-D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted February 18, 2012 Er det mulig? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted February 18, 2012 Må få med meg Prometheus og Iron Sky. RE derimot, tja..nei Quote Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted February 19, 2012 Leave milla alone.. sier jeg bare.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted February 19, 2012 ser relativt badass ut Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted February 20, 2012 In the Name of the King 2: Two Worlds(basert på Dungeon Siege 2) var..tja, vet ikke hva jeg skal si. Uwe Boll Quote Share this post Link to post Share on other sites