Its a war out here 235 Report post Posted May 10, 2011 Fast Five har fått veldig skryt av bekjente, vurderer å stikke og se den. Fast and Furious-serien døde (imo) etter 2ern. ganske rævva film, men du kjeder deg aldri. det er full pupp hele tiden. og du må huske å se den lille teasern som dukker opp etter litt rulletekst. Teaser?? Hinting til Fast Six allerede? Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted May 10, 2011 Fast Five har fått veldig skryt av bekjente, vurderer å stikke og se den. Fast and Furious-serien døde (imo) etter 2ern. ganske rævva film, men du kjeder deg aldri. det er full pupp hele tiden. og du må huske å se den lille teasern som dukker opp etter litt rulletekst. Teaser?? Hinting til Fast Six allerede? haha jaaaaaaaaaaaaaa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted May 10, 2011 Omg, akkurat sett Fast Five. Var som andre sier, helt grei. Full pupp hele tiden. Men jeg gikk før rulleteksten var slutt. Hva skjedde da? Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted May 11, 2011 mohahahaha, er jeg den eneste som vet? spooooiill The rock sitter inne på et kontor med noen papirer, så kommer eva mendez inn og sier "du må se på disse filene, disse bildene ble tatt under et ran i berlin".rock svarer: "er det dom?" eva: "nei" rock: "da er jeg ikke intrisert" eva: "jo du må se," så blar han opp så er det bilde av hun eksen til dom(michelle rodriguez) som døde i 4. eva: "do you believe in ghosts?" DUN DUN DUUUUUUUUN Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted May 11, 2011 O M G. It's INSANE! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted May 11, 2011 oh noes. zzzzzzzzzzz hater når de gjør det der Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted May 12, 2011 Btw, ikke se Elephant White. Den var kjedelig. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted May 13, 2011 The Mechanic anbefalles, Statham og Foster funker veldig bra sammen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted May 29, 2011 Veit ikke om er nevnt før, men den ser jo artig ut Blitz må jeg også få med meg. Abduction, tja, enda en "tenåringsgutt-som-finner-ut-noe-om-seg-selv-for-så-BRINGING-IT-MOTHERFUCKER!" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted May 29, 2011 Blitz så nice ut! Digger han skuespilleren. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted May 29, 2011 Alt jeg har hørt om Priest er slakt, selv fra folk som foretrekker b- og c-filmer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CampyCamper 18 Report post Posted May 29, 2011 Blitz så nice ut! Digger han skuespilleren. "skuespiller" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted May 29, 2011 Ble sinnsykt skuffet av Hangover part 1 (mest fordi folk hevdet at den var bedre enn Superbad, noe den ikke er), men part 2 var faktisk sinnsykt morsom. Anbefalles på det sterkeste til alle som ikke har sett den enda (om det er noen) Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted May 29, 2011 http://www.dagbladet.no/2011/05/29/kultur/...hardy/16687086/ nydelig. rett og slett nydelig Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted June 2, 2011 Oi, detta blir spennende. Minner meg om Valve og Portal 2! Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted June 3, 2011 Så i går "Monsters" (fra i fjor). Overall god film, men fy faen som jeg ble irritert av dialogen og til en viss grad "intelligens-nivået" til karakterene. "What is that?"....Du er i Mellom-Amerika, nær infeksjons-sonen, og hører hval-lyder i jungelen...Hva tror du?! "Why do they have guns?"...Når man er midt i infeksjons-sonen og skal ha vakter til å vise vei? Er du dum? Og fyren skal liksom være fotograf "som livnærer sev av elendighet", mao at han har sett grufulle ting før, men likevel blir han sjokkert over både aliens (som i filmen har vært kjent i lang tid) og døde folk. Spikern i kista for dialogen, for min del, var når båtføreren sier "Tenemos que poner gasolina", og idiot-karakteren ikke forstår hvorfor de stopper....Nei, hva faen tror han "gasolina" antyder!? Og hva faen reiser man til spansktalende nasjoner for, på jobb, når man ikke kan grunnleggende spansk? Bortsett fra det var filmen bra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted June 3, 2011 Priest var veldig meh. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reinsdyr 0 Report post Posted June 9, 2011 Priest var veldig meh. Suc, jeg hadde tenkt å se den, men de fleste sier det samme som deg. er for øvrig den beste filmen jeg har sett på denne siden av 2000-tallsskiftet. Anbefales. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Photon 76 Report post Posted June 9, 2011 Tilbake fra den nye X-Men filmen nå, dritbra IMO, terningkast 5+ =) Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted June 17, 2011 http://www.dagbladet.no/2011/06/17/kultur/...ailer/16960849/ iihihihihihi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted June 17, 2011 Hyyyl!! *Glede seg* Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted June 17, 2011 *host* barnefilm Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaX 8 Report post Posted June 17, 2011 Age of Heroes Trailer Sean Bean _og_ Aksel Hennie Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kurre 0 Report post Posted June 17, 2011 Age of HeroesTrailer Sean Bean _og_ Aksel Hennie Ganske kul film og kult konsept. Men ikke noe å hoppe i taket over Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted June 17, 2011 Age of HeroesTrailer Sean Bean _og_ Aksel Hennie Ganske kul film og kult konsept. Men ikke noe å hoppe i taket over Noen av scenene er spillt inn i hjembygda mi Quote Share this post Link to post Share on other sites