Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Hauger

Kommende filmer jeg skal se

Recommended Posts

Fast Five har fått veldig skryt av bekjente, vurderer å stikke og se den. Fast and Furious-serien døde (imo) etter 2ern.

ganske rævva film, men du kjeder deg aldri. det er full pupp hele tiden. og du må huske å se den lille teasern som dukker opp etter litt rulletekst.

Teaser?? Hinting til Fast Six allerede? :lol:

Fast Five har fått veldig skryt av bekjente, vurderer å stikke og se den. Fast and Furious-serien døde (imo) etter 2ern.

ganske rævva film, men du kjeder deg aldri. det er full pupp hele tiden. og du må huske å se den lille teasern som dukker opp etter litt rulletekst.

Teaser?? Hinting til Fast Six allerede? :lol:

haha jaaaaaaaaaaaaaa

Omg, akkurat sett Fast Five. Var som andre sier, helt grei. Full pupp hele tiden. Men jeg gikk før rulleteksten var slutt. Hva skjedde da?

mohahahaha, er jeg den eneste som vet?

spooooiill
The rock sitter inne på et kontor med noen papirer, så kommer eva mendez inn og sier "du må se på disse filene, disse bildene ble tatt under et ran i berlin".

rock svarer: "er det dom?"

eva: "nei"

rock: "da er jeg ikke intrisert"

eva: "jo du må se," så blar han opp

så er det bilde av hun eksen til dom(michelle rodriguez) som døde i 4.

eva: "do you believe in ghosts?" DUN DUN DUUUUUUUUN

Veit ikke om

er nevnt før, men den ser jo artig ut :lol:

Blitz må jeg også få med meg.

Abduction, tja, enda en "tenåringsgutt-som-finner-ut-noe-om-seg-selv-for-så-BRINGING-IT-MOTHERFUCKER!"

Alt jeg har hørt om Priest er slakt, selv fra folk som foretrekker b- og c-filmer.

Blitz så nice ut! :lol:

Digger han skuespilleren.

"skuespiller"

Ble sinnsykt skuffet av Hangover part 1 (mest fordi folk hevdet at den var bedre enn Superbad, noe den ikke er), men part 2 var faktisk sinnsykt morsom. Anbefalles på det sterkeste til alle som ikke har sett den enda (om det er noen)

Så i går "Monsters" (fra i fjor). Overall god film, men fy faen som jeg ble irritert av dialogen og til en viss grad "intelligens-nivået" til karakterene.

"What is that?"....Du er i Mellom-Amerika, nær infeksjons-sonen, og hører hval-lyder i jungelen...Hva tror du?!

"Why do they have guns?"...Når man er midt i infeksjons-sonen og skal ha vakter til å vise vei? Er du dum?

Og fyren skal liksom være fotograf "som livnærer sev av elendighet", mao at han har sett grufulle ting før, men likevel blir han sjokkert over både aliens (som i filmen har vært kjent i lang tid) og døde folk.

Spikern i kista for dialogen, for min del, var når båtføreren sier "Tenemos que poner gasolina", og idiot-karakteren ikke forstår hvorfor de stopper....Nei, hva faen tror han "gasolina" antyder!?

Og hva faen reiser man til spansktalende nasjoner for, på jobb, når man ikke kan grunnleggende spansk?

Bortsett fra det var filmen bra

Priest var veldig meh.

Suc, jeg hadde tenkt å se den, men de fleste sier det samme som deg.

er for øvrig den beste filmen jeg har sett på denne siden av 2000-tallsskiftet. Anbefales.