Hauger

Kommende filmer jeg skal se

Recommended Posts

Gleder meg skikkelig til og få se denne
!!!

Denne også: Mortal Kombat Rebirth ;):tafse:

Rebirth er vel bare en regissør som har mekka en lang trailer i håp om at noen vil mekke filmen hans. men trailern ser konge ut, får satse på at den kommer!

Knytta opp mot nye spillet, altså en short. Er ikke bare noe random nei :) Skuespillerne her er rimelig kjente.

Men nye MK spillet skal gå tilbake til gamle røttene så blææhh. Syns dem skulle fortsatt i 3d stilen men bare fjernet alle superkreftene. Eneste ordentlige slåssespillet med blod, knekking og realisme i slåssingen.

som vanlig tar du ting ut i fra løse lufta:P

UPDATE: Jeri Ryan has revealed on her Twitter account what the video was made for - "Not a game trailer. Actually was made by the director to sell WB on his vision for a reimagined MK film."

Speculation has run rampant today with the debut of a short "Mortal Kombat" film (subtitled "Rebirth") that made its way anonymously to YouTube. Now, Latino Review reports that the film is, as many theorized, a test for a potential R-rated film reboot of the video game franchise.

The short is directed by Kevin Tancharoen, the director of last year's Fame, and features a cast that includes name actors like Michael Jai White (Jax), Jeri Ryan (Sonya Blade), Matt Mullins (Johnny Cage), Lateef Crowder (Baraka) and Ian Anthony Dale (Scorpion) with fight choreography by Larnell Stovall.

Though there is no guarantee that these actors will play the characters in a feature film version or even that a feature film will actually happen, the short is already a huge success online, with the word "Kombat" already a trending topic on Twitter.

Aldri sagt det var en spilltrailer, er knytta opp mot spillet skrev jeg. Det er en short, slags viralfilm for å få opp interessen for MK.

Sikkert en film under veis også men shorten var for å skape interesse for filmen. Alt står på IMDB.com.

Take a chill pill!

Aldri sagt det var en spilltrailer, er knytta opp mot spillet skrev jeg. Det er en short, slags viralfilm for å få opp interessen for MK.

Sikkert en film under veis også men shorten var for å skape interesse for filmen. Alt står på IMDB.com.

Take a chill pill!

og som vanlig ser du bare det du vil se:P

"Actually was made by the director to sell WB on his vision for a reimagined MK film."

men i ditt forsvar så har ign og 1up tidligere skrevet artikler hvor de beskriver den slik som du.

høydepunkter i et større intervju med regisøren :)

Some highlights:

•They shot the short film over two days on two RED cameras

•Started in early April and it took 2 months to do the post production. Most people donated their time. The short was made for $7,500

•Knew if he was going to get a chance at a genre picture, he’d have to show he could do it on his own. This is a calling card for a chance at making the next Mortal Kombat feature film and it’s his vision for how he’d do it.

•No one at any studio knew he was doing the short

•Oren Uziel wrote the short. He’s currently listed on IMDb to write the next Mortal Kombat movie at Warner Bros.

•Says he wants to make a movie that balances the real world with the mysticism and the special powers. Compares it to the way Harry Potter exists in two worlds. As in there are two universes that coexist with each other.

•Confirms “fatalities” are definitely in his movie. He wants to put them in the tournament in an “organic way”

•Definitely would use “get over here” (the classic line from the game)

•Michael Jai White plays Jax Briggs in the short and he’d definitely be a part of the feature.

•Says Scorpion is the bad guy and will stay a bad guy

•They only had 4 hours to shoot the big fight scene

litt mer ontopic!

synes expendables ble litt mye. og vanskelig og ta stallone seriøst når han har løfta øyenbryna 1m opp i panna.

Tenkte jeg skulle se Resedent Evil i 3D idag.

DIGGER forgjengerene.

Beste post apokalyptisk filmene jeg har sett :)

RE filmene er fortsatt favoritt :)

Denne var knall bra. Eneste som trakk ned på det hele er den forbanna 3D greiene. Ikke var det spesielt bra, og for det andre så gjorde det vondt i øynene. Dvs du måtte på en måte anstrenge deg mere. Så for min del så kunne vi vert uten.

Så 3D er NO GO !

Machete.

En orgie i gladvold, litt sex, mere vold, noe humor, mere vold og enda mere vold.

Jeg storkoste meg gjennom hele filmen :)

Noen som har sett get him to the greek? Jonah Hill og Russel Brand funker ' />

digga den! svak femmer!

[quote name=DIGGER forgjengerene.

Beste post apokalyptisk filmene jeg har sett :)

synes afterlife var bra og masse kule 3dizzle effekter, men synes slutten var for lett.

Hehe slutten bygger opp til 5 biggrin.png

Gleder meg til og se hvordan det hele vil avslutte. Vil umbrella folkene joine de snille i kampen mot zombiene?

http://www.vg.no/film/artikkel.php?artid=10033209

ekstremt morsomt konsept, har trua!

Haha SATAN så rått !!!!!! :)

Andre filmer jeg skal se er den "nisse" filmen fra nord sverige

http://rushprint.no/2010/9/prisvinnende-ni...ror-fra-malselv

Ellers skal jeg se en film som heter Monsters. Har verkelig trua på den ja !

Og så nå på fredag skal jeg se Nokasfilmen

www.nokasfilmen.no

Ellers skal jeg se en film som heter Monsters. Har verkelig trua på den ja !

Likte den veldig godt, men ikke forvent deg mye monstere og skrekk. Budsjett på 15K dollars.