Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Hauger

Kommende filmer jeg skal se

Recommended Posts

Du slår meg forresten som en av de som disser norsk film kun fordi det er norskt. Det er noe som hører fortiden til, er jo produsert masse bra norsk film i det siste.

Hører folk sier det, men har enda til gode å se noe norskprodusert som er mer enn midt på treet.

Da har du enten sær smak, eller så har du ikke sett de gode filmene.

"Død snø" er jo er fantastisk bra splatter-komedie.

"En ganske snill mann" er tvers gjennom bra med tanke på både manus, regi og skuespillerprestasjoner. Drama.

"De usynlige" ble vel årets film for meg i 2008. Drama.

"Max Manus" er like bra som en amerikansk krigsfilm, og leverer det en krigsfilm skal levere.

"Den brysomme mannen" er en film som krever mye av publikum og tvinger deg til å tenke. Surrealistisk, dramakomedie.

Så har man så klart filmer av den typen lavbudsjett:

"Svidd neger"

"Mongoland"

"Kill buljo"

Den siste er jeg ikke så stor fan av selv, men den er litt som Austin Powers-filmene. Ikke så morsom å se på, men morsom å snakke om i ettertid.

Jeg syns ikke det er samme standarden jeg heller. Den eneste som har klart å lage normale filmer er Harald Zwart med One Night At McCools og Karate Kid.

Max Manus klarte jeg ikke å ta seriøst, jeg syns norske skuespillere har det med å være "teatralsk". Det blir falskt.

Du ser det samme går igjen i alle norske serier, de overdriver skuespillet.

Jeg har ihvertfall ikke sær smak :) Men jeg klarer bare ikke norsk humor generelt (unntaket er Slå på Ring)

Ugh ugh. Satt meg ned å så en random film nettopp og fikk meg en overraskelse. Kick Ass , eller nærmere bestemt Hit Girl er faktisk sjokkerende underholdende.

Tatt av kvinnen er forresten en norsk film som er over middels og hvor de ikke spiller så veldig teatralsk.

kick ass har faktisk overraskende høy underholdningsfaktor.. og nå skal jeg slenge ut en liten bombe:

jeg ble tvunget til å se en romantisk komedie i går, og jeg likte den faktisk! Man kommer ikke utenom at Meryl Streep er en ekstremt solid skuespiller. Jeg slår herved et slag for Its Complicated :)

haha, den er jeg enig i. Greeei nok underholdning på en treig kveld, men ikkeno mer enn terningkast 3.

Gleder meg til å se the expend.

eg au! gleder meg masse til den faktisk!

så den derre the losers her om dagen, ålreit underholdning! minte litt om en bf badcomapny film:P

The Losers var fet film, men gleder meg til å få sett The Expendables. Problemet er tho all hypen om filmen, hører bare lovord. Redd for at jeg får for høye forhåpninger, men har hørt den har mye til felles med gode, gamle Cobra (bl.a.) så satser på det blir bra

Var nettopp og så The Expendables.

FYYYY FAAAAEEEEEEEN!!!! :)

Anbefales sterkt. Action over hele fjøla, og en rolleliste man kan få en halvfeit av.

Faen så mange gylne øyeblikk det var i den filmen. Sly og Arnie-scenen var så lulz, Dolphern med "WARNING SHOT!" og Terry Crews med Auto-hagla.

Faen så artig film :)

CGI-gore trakk ned litt tho

AA-12 er faktisk hakket fetere enn M3. The Expendables var rett og slett knallfet, med god historie og dype karakterer.

AA-12 er faktisk hakket fetere enn M3. The Expendables var rett og slett knallfet, med god historie og dype karakterer.

:) Akkurat det jeg likte med filmen også! tongue.png

Gleder meg skikkelig til og få se denne
!!!

Denne også: Mortal Kombat Rebirth :);)

Rebirth er vel bare en regissør som har mekka en lang trailer i håp om at noen vil mekke filmen hans. men trailern ser konge ut, får satse på at den kommer!

Uwe Boll med holocaustfilm.

Særdeles spennende.

Usmaklig etter min mening. Det finnes filmer som viste grufullhetene rundt dette mye bedre uten å måtte ty til sjokk-effekten. Schindlers Liste f eks.

Samt at Uwe Boll har en tendens til å gjøre alt han tar i til stinkende bajs :)

Gleder meg skikkelig til og få se denne
!!!

Denne også: Mortal Kombat Rebirth ;):tafse:

Rebirth er vel bare en regissør som har mekka en lang trailer i håp om at noen vil mekke filmen hans. men trailern ser konge ut, får satse på at den kommer!

Ahh, kjipt! Hadde troen på en skikkelig Mortal Kombat film nå jeg. :)

Glemte forresten og nevne Scott Pilgrim vs. The World Digger denne traileren. ^^