Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Hauger

Kommende filmer jeg skal se

Recommended Posts

ser fram til Inception mot sommern, siste fra Christopher Nolan (memento, prestige, dark knight)

http://www.youtube.com/watch?v=HilwtqaN4Gs

inception trailern ger en ett intryck av att filmen suger.. o:

den ger en ett intryck av att ingen verkar kunna prata, och den verkar heller inte särskilt spännande överhuvudtaget. :<

Din forståelse av trailern gir meg ett inntrykk at du suger.

Det e en "teaser trailer" og slike trailere skal aldri avsløre for mye. Bare the hint om at det blir enda en mindfuck ifra Nolan =)

(om du har sett the prestige og memento da, så forstår du ennu bettre)

kunne ikke vært mere enig! gleder meg!

Saa Ninja Assassin i dag. Syltynt plot, men jaelig bra effekter, action, og masse blod :grr:. Var faktisk saa bra aa se paa at jeg gir den en 5'er.

Boondock saints 2 har ogsaa blitt sluppet ut, men har hoert fra andre som har sett den at den absolutt ikke er en ferdig oppfoelger ;(. Faar se om jeg gidder karre meg paa kino og se den

Avatar får god kritikk på ign iallefall. Manglet ikke mye på 10/10, bare litt for mye "dødtid" ol :grr:

Gleder meg!!!

Hallo! 2 timers effektorgasme i 3D signert James Cameron kan da umulig slå feil?! Ser den søndag regner jeg med... Utekstet, for tekst er for analfabeter og idioter!

skal vistnok bruke tegneserien Oldboy er basert på, så blir ikke en remake av filmen direkte.

Men nå vet jeg ikke hvordan det der er gjort først og fremst da, men det var iallefall det det stod :grr:

Å si at de brukte Mangaen som grunnlag for filmen, var vel en fin måte å unngå å kalle det en remake på.

Men det har uansett vært en del rykter om at dette prosjektet er lagt død nå.

håper nye robin hood blir så mørk og dyster som den ser ut som. eneste måten den kan bli bra. heltefilm anno 2010 sucks. Håper Ridley leverer. Han gjorde det svært bra på American Gangster spør du meg, men body of lies var ikke fullt så bra.

Ingen glemmer jo Blade Runner og Gladiator, men igjen så glemmer ingen kingdome of heaven som var for-fer-de-lig

Kingdom of Heaven (directors cut) er en bra film. Kinoversjonen derimot, suger balle. Så det så.

Men.... AVATAR!

Gleder meg som en unge til denne filmen.

syns også kingdom of heaven directors cut va jævlig bra gjennomført. aldri sett maken til detaljer. fikk skikkelig assassins creed sug etterpå ^^

Da var Paranormal Activity sett... Hmm salen hylte nå, men jeg skvatt vel en gang. Da han var i stuen og tv'en skrudde seg på oppe.

Var vel det eneste.

Ellers tja, gode effekter og skuespill, men fengte ikke meg noe spesielt.

4/6