Hauger

Kommende filmer jeg skal se

Recommended Posts

så den i dag jeg og! Heath Ledger gjorde filmen, alltid likt han som skuespiller til tross for at filmene ikke har appelert meg mest.

Spent på ny film, melkingen må fortsette? men i hvilken rettning? Cat Woman(halle berry = for dumt), Pingvinen (åh nei skummel kortvokst fyr), Iceman (arnold kor?)

Eneste jeg ser som kan by på noe fett er Ridler, muligens en mørk sadistisk poison ivy.

om de bringer inn Robin eller bat girl så kan det lett bli døden for de nye "mørke" filmene imo.

bale har allerede sagt hadet om Nolan så mye som prøver å introdusere Robin. Ryktene går om at en evt 3 vil inneholde mere av Harvey Dent,

i mine øyne døde han da vitterlig? i boken lever han fortsatt.

samme med Joker. og ridler er vel bare et annet navn på jokern? eller mer eller mindre isåfal.

Vi så aldri at Two Face døde nei. Og Jokeren ble jo fanget, igjen.

The Riddler er, om jeg husker riktig, bare en loca fyr som er fette sjalu på Batman. Og setter derfor ut for å ødelegge.

Eneste jeg ser som kan by på noe fett er Ridler, muligens en mørk sadistisk poison ivy.

ivy er det verste som har skjedd batman. tilogmed bane var bedre som skurk enn henne.

jim tilbake som en mørkere og mer sadistisk riddler hadde vært fett.

og ridler er vel bare et annet navn på jokern? eller mer eller mindre isåfal.

to vidt forskjellige skurker.

Edited by voltaire

Never Back Down: Clicky 9/10

Anbefalt: *plystre* Never.Back.Down.720p.Bluray.x264-SEPTiC *plystre*

Nei den der var skikkelig dårlig syns jeg, er enig med omtalen at det var mer for MTV generasjonen som tror MMA er det beste.

Så Dark Knight igår og kan ikke si noe annet en wow! Er lenge siden jeg har kost meg så mye på kino. Rå film med god action og humor. Måtte bare le noen ganger pågrunn av awesomeness! The Joker var skikkelig uberegnelig noe som gjorde det hele mye mer spennende.

Så Hancock også for noen dager siden, syns den var morsom den også men hadde aldri trodd at filmen skulle snu slik... ;)

The Riddler er, om jeg husker riktig, bare en loca fyr som er fette sjalu på Batman. Og setter derfor ut for å ødelegge.

^2

^2

Dent hadde jo begravelse?! han må jo være død. fra å ligge livløs ved siden av batman, for så å ha begravelse, det er klart nok i mine øyne.

^2

Dent hadde jo begravelse?! han må jo være død. fra å ligge livløs ved siden av batman, for så å ha begravelse, det er klart nok i mine øyne.

jeg trur også han er død, men i verste fall kan jo begravelsen være part of the lie om Gothams white knight.

synes den var kul jeg, men den tok en litt uventa twist. Det gjorde filmen dårligere men orginal i det minste:)

Likte siste delen av Hancock best, digget konseptet med at de var engler og at de ble svake når de var sammen. Dødskult opplegg.

Slutten var vel det som trakk opp filmen mest for min del egentlig, mens starten var bare masse humor.

Så den nye X-files filmen i går, den suge ballehår! Har så si ingenting, imo, med X-files å gjøre. Den første filmen var så sykt mye bedre.

Eneste som var skummelt med filmen var åpnings melodien på starten av filmen, og på slutten av filmen.

0/10.

Heath Ledger gjorde en syk prestasjon som Jokern, digget han.

Skal også se Hellboy 2 ;)

Hulk hintet jo om en oppfølger som innebærer Iron man vs. Hulk, det kan jo bli rått? tongue.png

Heath Ledger gjorde en syk prestasjon som Jokern, digget han.

Skal også se Hellboy 2 ;)

Hulk hintet jo om en oppfølger som innebærer Iron man vs. Hulk, det kan jo bli rått? tongue.png

Ikke Iron vs Hulk. De skal jobbe sammen på lag. "I'm putting a team together"

justice team! WTFPWN nei vent? er det i supermann? med green arrow og sånn? hmm

Avengers?! Hvor blir det av Captein America filmen, skal godt gjøres at det blir bra ass. faen og jalla han er. Den hadde gjort seg best som tegnefilm med Stan Smith i hovedrollen.

plz tell me you're kidding Viva, de lager vel ikke en oppfølger til den drittfilmen?