Hauger

Kommende filmer jeg skal se

Recommended Posts

Andmeldern mente at dette var desidert den beste rollen til Colin Farrell, og det sier vel litt mtp CV hans.

edit: ser filmen nå.. kul åpning:

Farrell: After I killed him, I dropped the gun in the Thames, washed the residue off me hands in the bathroom of a Burger King, and walked home to await instructions. Shortly thereafter the instructions came through - "Get the fuck out of London, you dumb fucks. Get to Bruges." I didn't even know where Bruges was...............

[pause]

It's in Belgium.

Så akkurat The Happening. Den var skikkelig skummel! Syns iaf jeg, er redd enda.
Synes du den var bra? Har lyst å se den, men har hørt så mye blandet kritikk om den (ikke at jeg bryr meg så mye om det men..), er i tillegg jævlig lettskremt ;)
Uten å røpe for mye, kan jeg si at det var jævlig skummelt å ikke vite helt sikkert hva som skjedde. Og se folk ta sitt eget liv på "den måten" var ganske creepy.

Folk satt og lo høyt og tydelig i salen min. Verste drittfilmen som har blitt hypet opp noensinne. Eneste som var skummelt var første del ut av slutten. Karakterene i filmen var totalt uinteressante spør du meg, krysset fingrene for at marky mark skulle dø en skamfull død som involverte ballonger og cd'er

max paine så feit ut! digger wahlberg!

skal se hancock på kino i kveld. gleder meg mestest:)

(nei det skal jeg ikke en kompis nooba med datoen ;) )

dark knight skal ses så fort den kommer også!

Personlig så digger jeg dette film året! Men er en del godbiter jeg enda venter på. Synes det er kult at alle filmene ikke kommer samtidig, men spredt fint utover hele året - alltid noe å se fram til ;)

Og Pirates 2 er et must å se, ivertfall de som er over 18 år (Ikke at de under skal gå glipp av dette :yahoo:).

Edit; leste at belladonna skal spille i den filmen, det blir kvalmt.. hater det vesenet!

Pirates var faktisk en porr-film jeg klarte å se fra start til slutt uten å faktisk whippe ut stakan. Men det var en anstrengelse til tider....Man vet man ser god porr når baggy-buksa plutselig føles som en trang 80-talls bukse ;)

Ingen som gleder seg til Star Wars: The Clone Wars? ' />

[url=Animasjon virker kanskje lame, men HEY så lenge john williams lager starwars musikk og jeg får påfyll av story mellom ep 2 og 3 er jeg mer enn fornøyd ;)

Skal se Batman på Kino i kveld!

Gjett om jeg gleder meg! ;)

Hancock sugde balle. Dårlig manus, dårlige skuespillerprestasjoner, tragisk storyline og elendige punchlines. Så den på kino igår, var glad det var dama som spanderte den kvelden, for makan til dårlig hollywood underholdning har jeg ikke sett på mange år.

Batman blir garantert dritbra, Christian Bale er den beste batman siden serien! ;)

Skal se Dark Knight på Fredag eller Søndag. Gleder meg jeg og smile.png

ikke ofte voksne mannfolk får mareritt, men jeg skal love deg at Heath Ledgers "Joker" sitter brent fast i hodet mitt. så Batman TDKR som nattkino idag og det var litt av en opplevelse. er litt usikker på om jeg ELSKET filmen slik alle aviser o.l. gjør, men en ting er sikkert: Heath Ledger som Joker var en sjuk faen.

why the sad face?

Så the dark knight på fredag. FY faen er det eneste jeg kan si. Heath ledger er så genial og forferdelig at det kryper ned etter ryggen i spenning hver gang han dukker opp. Denne filmen MÅ jeg se minst en gang til på kino!!!

Dk var genial! Denne nye serien med Batman filmer slår ganske enkelt de andre lang vekk og ned i gokk. Gleder meg til neste.