Sign in to follow this  
Snadderloff

COD4 map pack

Recommended Posts

til pc da???

fant denna på GGL.com

>Today it was announced that a Call of Duty 4 ?variety map pack? will arrive on April 3.

>Currently only announced for Xbox 360, the map pack will cost you 800 Microsoft Points ($10) and includes four new maps: Creek, Broadcast, Chinatown and Killhouse.

>Creek will feature a bombed out village as an arena. Broadcast has gamers fight though an enemy communications building with combat occurring in tight corridors and open parking lots. Chinatown will have players >fighting in a dimly lit downtown arena. Kill house takes players to a training warehouse.

Ser ut som vi stakkars pc brukere må smøre oss med tålmodighet igjen.....

Har sett videoer fra de nye mappene og de ser forferdelig bra ut. Samtlige.

Synd at de kommer til 360 med det første da. Har lest at de inntil videre hadde ingen planer om å slippe de til pc. Håper selv at de kommer til Pc, men skal ikke håpe for mye.

Såvidt jeg har lest, skal map-packen komme til PC og. Men de har ikke helt klart å bestemme seg for om det skal være en gratis "patch" eller add-on med en symbolsk pris. Med litt flaks klarer de å dekke utviklingskostnadene ved å suge kroner ut av konsollfolket, så får vi ordentlige gamere de nye kartene gratis om ikke så lenge.

Forøvrig har jeg hørt rykter om at Chinatown kartet er en remake av Carentan fra CoD2. Hvilket i mine øyne er aldeles glimrende smile.png

Med litt flaks klarer de å dekke utviklingskostnadene ved å suge kroner ut av konsollfolket, så får vi ordentlige gamere de nye kartene gratis om ikke så lenge.

Forøvrig har jeg hørt rykter om at Chinatown kartet er en remake av Carentan fra CoD2. Hvilket i mine øyne er aldeles glimrende smile.png

"ordentlige gamere" - lol

Chinatown er en remake av Carentan. Det har vært kjent lenge.

Gleder meg til å laste ned kartene. Håper at de passer bra til Hardcore S&D

De er ute nå :duske: Edit: Til xbox that is og koster 800 Ms points.

Sign in to follow this