Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Gwaihir

No Country For Old Men

Recommended Posts

Hva faen !!! (mener jeg har sett en annen tråd for denne "filmen" her inne. men finner den ikke med search.)

For en vanvittig dritt film . !! er det mulig liksom.

Sitter å ser på en film i 1:30 og heier på Helten mot allle odd, så plutselig så dauer han.. Mens kamerateamet er et annet sted.. ha ha ... for en jævla røre film.. Grunnen til at jeg blei så irritert er vel at jeg syns den var jævlig kul i en og en halv time, for så å sitte der helt perpleks og ikke fatte en drit den siste halvtimen, Det blei jo bare rør ! kan noen forklare det til meg ?

Han jævla fyren drepte heile gjengen,og sheriffen pensjonerer seg.. hva faen har det med en og en halv time med nervepirrende action å gjøre ?

Blant de beste filmene jeg har sett syns jeg, ble helt oppslukt i filmen. Digget karakterene, herlige omgivelser og rett og slett god gammel Coen film. Dritbra.

Syns filmen var bra, men skjønte heller ikke med en gang hvorfor "helten" plutselig dør uten at dette er med i filmen.

Så "Into the Wild" nå, likte den, men den er veldig indie og kanskje for spesielt interesserte.

Vel, dette er ikke en hollywod-film á la "über helt vinner mot alle odds".

I mine øyne var Chigurh helten i filmen. Jeg heide ihvertfall på han, ikke Mr. "oi,jeg fant en masse peng".

Lyddempa hagle ftw

Så "Into the Wild" nå, likte den, men den er veldig indie og kanskje for spesielt interesserte.

LOL!

NCFOM er selvsagt awesome

Blant de beste filmene jeg har sett syns jeg, ble helt oppslukt i filmen. Digget karakterene, herlige omgivelser og rett og slett god gammel Coen film. Dritbra.

så denne i London ikke lenge etter den hadde premiere der og jeg må si meg veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig enig med avean! jeg fikk et helt sært forhold til karakterene i denne filmen, som jeg ikke har opplevd før. DIGG stemning!

ja ja folkens fint at dere likte filmen... men kan noen forklare meg filmen !!! hva det var som skjedde den sisten halvtimen.

En Coen-film lar seg sjelden enkelt "forklare", da de som regel aldri gjør ting etter standard hollywood-oppskrift. Og hvorfor skal slutten forklares? En av hovedpersonene døde, verre var det ikke. Og filmen var knallbra, all oppmerksomhet rundt den er absolutt fortjent.

Måten filmen slutta på minner meg egentlig om slutten i monty phytons holy grail. Like "teit" liksom bare at dette var ikke en komedie så det er ingenting å le av.

I mine øyne var Chigurh helten i filmen. Jeg heide-> ? ihvertfall på han, ikke Mr. "oi,jeg fant en masse peng".

Lyddempa hagle ftw

Å holde med en Psykopatisk morder framfor en som tydligvis hadde en samvittighet(les vann) og følelser for sin familie sier vel litt om deg ?

Forøvrig så var hagla rimelig kul ja :)

Måten filmen slutta på minner meg egentlig om slutten i monty phytons holy grail. Like "teit" liksom bare at dette var ikke en komedie så det er ingenting å le av.

I mine øyne var Chigurh helten i filmen. Jeg heide-> ? ihvertfall på han, ikke Mr. "oi,jeg fant en masse peng".

Lyddempa hagle ftw

Å holde med en Psykopatisk morder framfor en som tydligvis hadde en samvittighet(les vann) og følelser for sin familie sier vel litt om deg ?

Forøvrig så var hagla rimelig kul ja :)

Uenig. hagla hørtes ut som den ko ut fra en star trek original fra syttitallet.

Jeg heier alltid på teh bad guys i filmer. Good guys er som regel dølle fjotter, med mindre det er snakk om anti-heroes. Fact of the movies :)

Jeg synes ogsaa filmen var inni granskauen oppskrytt, men ifoelge folk saa 'skjoente' jeg den tydeligvis ikke, saa jeg boer vel holde meg til Scary Movie, Bring it On og Pearl Harbor

har møtt flere som ble så misfornøyd da de ikke fikk vite hva som skjedde med Anton Chigurh. Kan ikke folk heller være litt kreative? istedet for å måtte hele tiden få alt i fanget. syns det var strålende måten de avsluttet filmen med at man ikke helt vet hvor Anton Chigurh ender opp.

Genial film! Så vanskelig er det vell ikke ?! Fikk nesten gåsehud der når han satt alene i hotele. Javier Bardem spelte jævlig bra.

Strålende film, flott stemning med utrolig bra karakterer.

Gwaihir, sleng på transformers eller noe og ta deg en bolle.

Øy ikke sleng dritt om Transformersen. så den igjen på dvd her om dagen.. like kul andre gang :)

19 svar og ca 300 klikks på tråden.. men ikke en person som greier å forklare meg hva som skjedde den siste halvtimen i filmen.

Det tar jeg som et tegn på at ingen skjønte en dritt ????

Seriøst ,jeg skrev denne posten for å prøve å få litt klarhet i hva "budskapet" egentlig var i denne "filmen" Eneste svaret jeg har fått hittil er at den var liksom "så bra at det går ikke an å forklare" hva er det for et hippi-svar ?

Fet film på en måte... Men veldig rar. Ble sittende og klø meg litt i hodet etter den var ferdig.

Men noen dårlig film var det absolutt ikke.

alt skal ha et budskap....

Filmen var et utsnitt i tid hvor en spesiell hendelse fant sted. That's it.

Vil du absolutt ha et budskap, vel her er et: "IKKE TA PENGER FRA ET DOPSALG GONE WRONG§!!!"

happy now?

Filmen var litt sær, og er kanskje ikke alle som forsto den helt. Men jeg syns den var et herlig avbrekk fra de "vanlige" filmene :lol: Var ingen "god" slutt her :)