The Jackal 0 Report post Posted March 22, 2008 Hei Jeg installerte BF2:Special Forces i dag. Når jeg skulle inn på spillet for første gang, kommer denne meldingen opp med en gang: Noen som vet hva som skjer her? Skulle gjerne spilt dette spillet her... Takk for alle svar! Share this post Link to post Share on other sites
SaitekQ 0 Report post Posted March 22, 2008 Hmm.. Prøv å reinstalere... Mest sannsynlig en fil som ikke er blitt med Share this post Link to post Share on other sites
The Jackal 0 Report post Posted March 22, 2008 Takk for tipset, men jeg reinstallerte nettopp, og det funket ikke! Akkurat samme drittet! Share this post Link to post Share on other sites
HøttenTøtt 0 Report post Posted March 22, 2008 Takk for tipset, men jeg reinstallerte nettopp, og det funket ikke! Akkurat samme drittet! Har du skjekka om vista blokker programmet? Share this post Link to post Share on other sites
The Jackal 0 Report post Posted March 22, 2008 Ja, installerte det på XP for ca 4 måneder siden. Da kom akkurat den samme meldingen opp... Share this post Link to post Share on other sites