Leno 0 Report post Posted March 26, 2008 Read "Prediction". Kan godt sette Glimt og Tromsø på toppen for den saks skyld. Hvorfor ikke dumpe Brann, LSK og Viking i samme slengen? Er ikke en tabell jeg ville ha satt penger på for den saks skyld. Quote Share this post Link to post Share on other sites
brn 0 Report post Posted March 26, 2008 Read "Prediction". E DU SERIØS NO? Lær deg betydningen og ikke bare den helvetes oversettelsen av prediction! Dersom det DER er begrunnelsen din så har du pinade satt opp et fornuftig oppsett. Større idioti finner eg ikke noe sted, samme som eg skal gå inn på en random Koreansk liga og tippe neste års resultat. For det er tydeligvis det du har gjort. Tippet på samme måte som i lotto, jævla postcount. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martyrium 0 Report post Posted March 27, 2008 Lurer nå litt på hvordan du kan si at "Forsvaret er det store problemet" for Vålerenga, da vi har landslagshøyrebacken, tre gode stoppere og helt ok dekning ellers på backplass. Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted March 27, 2008 Lurer nå litt på hvordan du kan si at "Forsvaret er det store problemet" for Vålerenga, da vi har landslagshøyrebacken, tre gode stoppere og helt ok dekning ellers på backplass. Jarl André Storbæk er rett og slett dårlig! at han er landslagsbeck sier så utrolig mye mere om landslaget (host*hareide*host), enn det det gjør om hans nivå.. Kjetil Wæhler er for gammel. Allan Jepsen har sine kamper, men faller ofte igjennom. André Muri var god i Stabæk, og helt ok i 2005. per dags dato er han ikke like god imo... Gleder meg utrolig til å se VIF falle igjennom i år.. når den norske spilleren jeg desidert hater mest, blir kaptein på det laget i norge jeg desidert hater mest, blir det godt å se at ting ikke fungerer! den beste spilleren på VIF idag er Mohammed Abdellaoue fra Skeid. han gjorde underværker på Voldsløkka, men på en annen side: det gjorde jo Daniel Fredheim Holm også.... RBK, Viking, Brann eller LSK vinner i år.. uheldigvis... setter en liten knapp på RBK. Lyn ender på 5-6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Herminator 67 Report post Posted March 29, 2008 Lurer nå litt på hvordan du kan si at "Forsvaret er det store problemet" for Vålerenga, da vi har landslagshøyrebacken, tre gode stoppere og helt ok dekning ellers på backplass. Jarl André Storbæk er rett og slett dårlig! at han er landslagsbeck sier så utrolig mye mere om landslaget (host*hareide*host), enn det det gjør om hans nivå.. Kjetil Wæhler er for gammel. Allan Jepsen har sine kamper, men faller ofte igjennom. André Muri var god i Stabæk, og helt ok i 2005. per dags dato er han ikke like god imo... Gleder meg utrolig til å se VIF falle igjennom i år.. når den norske spilleren jeg desidert hater mest, blir kaptein på det laget i norge jeg desidert hater mest, blir det godt å se at ting ikke fungerer! den beste spilleren på VIF idag er Mohammed Abdellaoue fra Skeid. han gjorde underværker på Voldsløkka, men på en annen side: det gjorde jo Daniel Fredheim Holm også.... RBK, Viking, Brann eller LSK vinner i år.. uheldigvis... setter en liten knapp på RBK. Lyn ender på 5-6 My point exactly Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robin// 9 Report post Posted March 30, 2008 Da har brann vist nok en gang at de lever på Helstad... Er så uflaks at vi/Fredrikstad taper i dag=( Quote Share this post Link to post Share on other sites
AllFather 1 Report post Posted March 30, 2008 Egentlig ikke , snakk om at brann lever på et par spillere. FFK har 1-2 som er bra, resten er ikke mye å skryte av. Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted March 30, 2008 digga meg at TIL plasserte LSK litt ned på jorda.. tror vi kan forvente TIL høyere en det mange har forventet. sykt vanskelige å slå hjemme. og de fanger veldig fort 3 poengere om de spiller slik de spilte i kveld. de hadde fortjent 3 poeng i kveld imo, Quote Share this post Link to post Share on other sites
yea 0 Report post Posted March 30, 2008 Angrer smålig på at jeg gadd å drasse meg ned på stadion for å se kampen idag, lenge siden jeg har sett brann så dø som de var helt til det var gått 75 min(med unntak) Men det var fortsatt ikke uflaks at FFK ikke vant. Edit: Hva er gjennomsnitts høyden på fredrikstad? 1.30m? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Herminator 67 Report post Posted April 3, 2008 Mitt søskenbarn som forøvrig er moldesupporter har denne lista..... 1. Viking 2. Brann 3.Rosenborg 4. Stabæk 5. Lillestøm 6.Vålerenga 7. Fredrikstad 8.Tromsø 9. MOLDE 10. Lyn 11. Strømsgodset 12.Ålesund 13. Bødø/Glimt 14. Hamkam La den inn her så jeg har den til sesongen er over Men att Aalesund havner under Godset og Molde har jeg særs liten tro på! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ludvig 0 Report post Posted April 6, 2008 Mitt søskenbarn som forøvrig er moldesupporter har denne lista.....1. Viking 2. Brann 3.Rosenborg 4. Stabæk 5. Lillestøm 6.Vålerenga 7. Fredrikstad 8.Tromsø 9. MOLDE 10. Lyn 11. Strømsgodset 12.Ålesund 13. Bødø/Glimt 14. Hamkam La den inn her så jeg har den til sesongen er over Men att Aalesund havner under Godset og Molde har jeg særs liten tro på! Hvorfor har du da plassert dem under Molde og Strømsgodset når du har sers liten tro på det? Og det er ikke til å legge skjul på at AAFK rævkjørte Brann noe så jævlig i går. Quote Share this post Link to post Share on other sites
EEYZAURUZ 0 Report post Posted April 6, 2008 Mitt søskenbarn som forøvrig er moldesupporter har denne lista..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ludvig 0 Report post Posted April 6, 2008 My bad. Las litt raskt der. Min feil. Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted April 6, 2008 Glimt hadde lite å stille opp med i Oslo idag. Lyn gjør en helt ok kamt, fullt fortjent 3 poeng. Flott å se at Stabeck rævkjører LSK..... "with no vaseline". Quote Share this post Link to post Share on other sites
bamsefar 0 Report post Posted April 6, 2008 Hva forventet du, vi snakker Glimt tross alt! Penga ble knøst på Alfheim fort i dag, ach herlich! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sondrety 0 Report post Posted April 7, 2008 sær runde i går, at Brann 2 slår Vålerenga hjemme var ikke så usannsynlig, men hamkam overrasket Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted April 7, 2008 sær runde i går, at Brann 2 slår Vålerenga hjemme var ikke så usannsynlig, men hamkam overrasket jeg fikk heller ikke noen "WOOOOW" opplevelse da jeg så kampresultatet fra Alfheim, men det er fortsatt utrolig tilfredstillende! jeg tror TIL blir utrolig vanskelig å slå i år, og serlig hjemme... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bamsefar 0 Report post Posted April 7, 2008 TIL har et godt lag i år, men er særs redd at de blir litt vel cocky etter disse to serierundene. Så klar forskjell fra Lillestrømkampen allerede, var mye dårligere fotball som ble spilt i går, og da snakker jeg ikke om det lille Penga klarte å utrette. Komisk kamp egentlig, med tanke på alt ståheiet rundt straffen. Lo godt når jeg så "Lille-Lars" sin uttalse om den situasjonen.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martyrium 0 Report post Posted April 14, 2008 God jobb av Enga da de kjørte over Lillestrøm. I tillegg var ble de kanskje fradømt to straffer, så var absolutt ikke ufortjent Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sondrety 0 Report post Posted April 14, 2008 TIL er vel det laget som kan skryte på seg å være elsket av flest tippeligasupportere. Jeg som bergenser (og de fleste av mine venner) elsker TIL ønsker de sølv i både serien og cupen (etter SKB seff). Vet ikke helt hvordan det er ellers, men tror ikke det er så mye ondt blod mot Brann 2 ( ) ute på distriktene heller Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maakenebb? (L) 0 Report post Posted April 15, 2008 Faen skjer med at alle tipper godset på 14. plass a? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Leno 0 Report post Posted April 16, 2008 helt syk utvikling i starten av TL i år Quote Share this post Link to post Share on other sites
Infection 0 Report post Posted April 26, 2008 Tromsø har gjort en god start i år da, mens Lillestrøm...^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted April 27, 2008 FFK blandt top 5 har jeg troa på. RBK tror jeg flobber bigtime i år. Lillestrøm tror jeg karrer seg opp rett over midten men ikke før Nordlie får sparken. Rykker ned håper jeg på tro og ære at Hamkam gjør, hater det laget som pesten. Mareritt å stå på briskeby (når har de pusset opp, blitt kanskje bedre men nedrykk er der de hører hjemme) Enga tror jeg vil gjøre det bra, 3 plass kanskje. Brann klarer ikke gjenta fjordårets gull ihverfall. Vansklig og si hvem som vinner 1.Viking 2.Vålerenga 3.Brann 4.Stabæk 5.Fredrikstad 6.Rosenborg 7.Lillestrøm 8.Tromsø 9.Lyn 10.Godset 11.Molde 12.Ålesund 13. Bodø/Glimt 14. Hamkam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sondrety 0 Report post Posted April 27, 2008 Tromsø på 8.plass var litt pessimistisk tror jeg. Tromsø kommer til å gjøre det bra i år Quote Share this post Link to post Share on other sites