Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Leno

Tippeligaen 2008 prediction

Recommended Posts

Read "Prediction". Kan godt sette Glimt og Tromsø på toppen for den saks skyld. Hvorfor ikke dumpe Brann, LSK og Viking i samme slengen? Er ikke en tabell jeg ville ha satt penger på for den saks skyld.

Read "Prediction".

E DU SERIØS NO? Lær deg betydningen og ikke bare den helvetes oversettelsen av prediction!

Dersom det DER er begrunnelsen din så har du pinade satt opp et fornuftig oppsett. Større idioti finner eg ikke noe sted, samme som eg skal gå inn på en random Koreansk liga og tippe neste års resultat. For det er tydeligvis det du har gjort. Tippet på samme måte som i lotto, jævla postcount.

Lurer nå litt på hvordan du kan si at "Forsvaret er det store problemet" for Vålerenga, da vi har landslagshøyrebacken, tre gode stoppere og helt ok dekning ellers på backplass.

Lurer nå litt på hvordan du kan si at "Forsvaret er det store problemet" for Vålerenga, da vi har landslagshøyrebacken, tre gode stoppere og helt ok dekning ellers på backplass.

Jarl André Storbæk er rett og slett dårlig! at han er landslagsbeck sier så utrolig mye mere om landslaget (host*hareide*host), enn det det gjør om hans nivå..

Kjetil Wæhler er for gammel.

Allan Jepsen har sine kamper, men faller ofte igjennom.

André Muri var god i Stabæk, og helt ok i 2005. per dags dato er han ikke like god imo...

Gleder meg utrolig til å se VIF falle igjennom i år.. når den norske spilleren jeg desidert hater mest, blir kaptein på det laget i norge jeg desidert hater mest, blir det godt å se at ting ikke fungerer! den beste spilleren på VIF idag er Mohammed Abdellaoue fra Skeid. han gjorde underværker på Voldsløkka, men på en annen side: det gjorde jo Daniel Fredheim Holm også....

RBK, Viking, Brann eller LSK vinner i år.. uheldigvis... setter en liten knapp på RBK. Lyn ender på 5-6

Jarl André Storbæk er rett og slett dårlig! at han er landslagsbeck sier så utrolig mye mere om landslaget (host*hareide*host), enn det det gjør om hans nivå..

Kjetil Wæhler er for gammel.

Allan Jepsen har sine kamper, men faller ofte igjennom.

André Muri var god i Stabæk, og helt ok i 2005. per dags dato er han ikke like god imo...

Gleder meg utrolig til å se VIF falle igjennom i år.. når den norske spilleren jeg desidert hater mest, blir kaptein på det laget i norge jeg desidert hater mest, blir det godt å se at ting ikke fungerer! den beste spilleren på VIF idag er Mohammed Abdellaoue fra Skeid. han gjorde underværker på Voldsløkka, men på en annen side: det gjorde jo Daniel Fredheim Holm også....

RBK, Viking, Brann eller LSK vinner i år.. uheldigvis... setter en liten knapp på RBK. Lyn ender på 5-6

My point exactly :)

Egentlig ikke , snakk om at brann lever på et par spillere.

FFK har 1-2 som er bra, resten er ikke mye å skryte av.

digga meg at TIL plasserte LSK litt ned på jorda.. tror vi kan forvente TIL høyere en det mange har forventet. sykt vanskelige å slå hjemme. og de fanger veldig fort 3 poengere om de spiller slik de spilte i kveld. de hadde fortjent 3 poeng i kveld imo,

Angrer smålig på at jeg gadd å drasse meg ned på stadion for å se kampen idag, lenge siden jeg har sett brann så dø som de var helt til det var gått 75 min(med unntak)

Men det var fortsatt ikke uflaks at FFK ikke vant.

Edit: Hva er gjennomsnitts høyden på fredrikstad? 1.30m?

Mitt søskenbarn som forøvrig er moldesupporter har denne lista.....

1. Viking

2. Brann

3.Rosenborg

4. Stabæk

5. Lillestøm

6.Vålerenga

7. Fredrikstad

8.Tromsø

9. MOLDE

10. Lyn

11. Strømsgodset

12.Ålesund

13. Bødø/Glimt

14. Hamkam

La den inn her så jeg har den til sesongen er over :)

Men att Aalesund havner under Godset og Molde har jeg særs liten tro på!

Mitt søskenbarn som forøvrig er moldesupporter har denne lista.....

1. Viking

2. Brann

3.Rosenborg

4. Stabæk

5. Lillestøm

6.Vålerenga

7. Fredrikstad

8.Tromsø

9. MOLDE

10. Lyn

11. Strømsgodset

12.Ålesund

13. Bødø/Glimt

14. Hamkam

La den inn her så jeg har den til sesongen er over :)

Men att Aalesund havner under Godset og Molde har jeg særs liten tro på!

Hvorfor har du da plassert dem under Molde og Strømsgodset når du har sers liten tro på det?

Og det er ikke til å legge skjul på at AAFK rævkjørte Brann noe så jævlig i går.

Glimt hadde lite å stille opp med i Oslo idag. Lyn gjør en helt ok kamt, fullt fortjent 3 poeng.

Flott å se at Stabeck rævkjører LSK..... "with no vaseline".

sær runde i går, at Brann 2 slår Vålerenga hjemme var ikke så usannsynlig, men hamkam overrasket

jeg fikk heller ikke noen "WOOOOW" opplevelse da jeg så kampresultatet fra Alfheim, men det er fortsatt utrolig tilfredstillende!

jeg tror TIL blir utrolig vanskelig å slå i år, og serlig hjemme...

TIL har et godt lag i år, men er særs redd at de blir litt vel cocky etter disse to serierundene. Så klar forskjell fra Lillestrømkampen allerede, var mye dårligere fotball som ble spilt i går, og da snakker jeg ikke om det lille Penga klarte å utrette. Komisk kamp egentlig, med tanke på alt ståheiet rundt straffen. Lo godt når jeg så "Lille-Lars" sin uttalse om den situasjonen..

God jobb av Enga da de kjørte over Lillestrøm. I tillegg var ble de kanskje fradømt to straffer, så var absolutt ikke ufortjent :duske:

TIL er vel det laget som kan skryte på seg å være elsket av flest tippeligasupportere. Jeg som bergenser (og de fleste av mine venner) elsker TIL ønsker de sølv i både serien og cupen (etter SKB seff). Vet ikke helt hvordan det er ellers, men tror ikke det er så mye ondt blod mot Brann 2 ( :duske: ) ute på distriktene heller

FFK blandt top 5 har jeg troa på. RBK tror jeg flobber bigtime i år. Lillestrøm tror jeg karrer seg opp rett over midten men ikke før Nordlie får sparken.

Rykker ned håper jeg på tro og ære at Hamkam gjør, hater det laget som pesten. Mareritt å stå på briskeby (når har de pusset opp, blitt kanskje bedre men nedrykk er der de hører hjemme) Enga tror jeg vil gjøre det bra, 3 plass kanskje. Brann klarer ikke gjenta fjordårets gull ihverfall.

Vansklig og si hvem som vinner

1.Viking

2.Vålerenga

3.Brann

4.Stabæk

5.Fredrikstad

6.Rosenborg

7.Lillestrøm

8.Tromsø

9.Lyn

10.Godset

11.Molde