Sign in to follow this  
Nommis

Don't Hurt Me

Recommended Posts

jepp en liten test film :( den er på 150Mb 4 Min lang i alt.

Lagt på en dag, så dere for vel ikke så veldi lyst til å se den da. men synes den er bra jeg :dry:

men jeg vil si at det er 70% redigere å 30% frag. jeg har ikke så veldi bra frags enda. men håper jeg klare å få noen til den neste filmen..

håper dere liker det, visst ikke kan vel dere si hva som kan forbedres :(

http://files.filefront.com/Dont+Hurt+Mewmv...;/fileinfo.html

plx last den ned..

okay

Editing: 3/10

grei filstørrelse

for mørk, finn andre måter å få fram fargene. Lek også med lys, blur osv til å få en god look på det hele. Men ikke for mye, man må kunne se fragsa. Masse innstillinger man kan leke med.

musikkvalget ok

likte det at du fikk syncet det, selvom det ble for mye av og til. Viktig å ikke kjøre helt overkill på syncingen selvom det av og til er veldig fristende.

Samme med vanlige effekter, ikke overkill, blir bare irriterende da.

Introen likte jeg ikke, prøv å få det mer til å blande seg sammen, det var liksom veldig tydelig at den røyk greia var et lag på toppen av selve filmen, ergo så veldig tutorialish.

Teksten, enten skaff en bedre font og bruk effekter på den hvis den skal være frampå og tydelig som i introen eller bland den mer med filmen, og når du bruker tallene til å telle fragsa så burde den ligge mer skjult i hjørnet og ikke så svær.

bruk cl_avidemo når du skal lage neste filmen, tar lenger tid men er verdt det når du skal lage en skikkelig film og ikke bare en test

fjern kompasset og andre unødvendige ting som bare er i veien

Hvis du skal zoome så langt inn så bruk fov=80. Det man ser er liksom for lite, man ser det veldig tydelig når du løper.

outroen skal du ha for da, klassiker :(

frags: 1/10

Helt vanlige og uinteressante frags. Men bra de er fra kamp og ikke public som mange andre bruker.

oppsummering: 2/10. Fortsett å leke med effekter i tester etc men det enkleste er ofte det beste. Frags er trossalt det viktigste, og en film uten skikkelige frags vil uansett editing være kjedelig :dry: Bruk også mer tid :( lykke til videre

my 2 cents, håper d hjelper litt. keep it up

okay

Editing: 3/10

grei filstørrelse

for mørk, finn andre måter å få fram fargene. Lek også med lys, blur osv til å få en god look på det hele. Men ikke for mye, man må kunne se fragsa. Masse innstillinger man kan leke med.

musikkvalget ok

likte det at du fikk syncet det, selvom det ble for mye av og til. Viktig å ikke kjøre helt overkill på syncingen selvom det av og til er veldig fristende.

Samme med vanlige effekter, ikke overkill, blir bare irriterende da.

Introen likte jeg ikke, prøv å få det mer til å blande seg sammen, det var liksom veldig tydelig at den røyk greia var et lag på toppen av selve filmen, ergo så veldig tutorialish.

Teksten, enten skaff en bedre font og bruk effekter på den hvis den skal være frampå og tydelig som i introen eller bland den mer med filmen, og når du bruker tallene til å telle fragsa så burde den ligge mer skjult i hjørnet og ikke så svær.

bruk cl_avidemo når du skal lage neste filmen, tar lenger tid men er verdt det når du skal lage en skikkelig film og ikke bare en test

fjern kompasset og andre unødvendige ting som bare er i veien

Hvis du skal zoome så langt inn så bruk fov=80. Det man ser er liksom for lite, man ser det veldig tydelig når du løper.

outroen skal du ha for da, klassiker :(

frags: 1/10

Helt vanlige og uinteressante frags. Men bra de er fra kamp og ikke public som mange andre bruker.

oppsummering: 2/10. Fortsett å leke med effekter i tester etc men det enkleste er ofte det beste. Frags er trossalt det viktigste, og en film uten skikkelige frags vil uansett editing være kjedelig :dry: Bruk også mer tid :( lykke til videre

my 2 cents, håper d hjelper litt. keep it up

takker mye for hint og hjelp, var dette jeg ville ha, slik jeg vet hvordan jeg skal lage filmen =)

jeg vet godt at fragsa ikke vare gode :dry:. men vil ikke bruke de beste på den lille der ^^,

Sign in to follow this