Sign in to follow this  
stroyern

CoD4 spm

Recommended Posts

Jeg har noen spørsmål hvordan cod4 spilles på pro-nivå.

hvordan map spilles osv?

også lurte jeg på om noen hadde link til noen av de beste fragmoviene. type check6 eller dignitas eller noe,.

sånn at jeg ser hvor høyt lista ligger ca.

ikke sikker på om jeg har tenkt begynne, men hadde vært moro å se hvordan ståa er.

Spilt en del public, og er veldig interessert i å se hvordan man gjør noe klanmatch ut av det, siden det virker litt knotete til tider-

og alt hva av perks og DRIT! man må skru av for at det skal gå. håper for guds skyld ikke klankamper har heli osv?

takk

mp_crash

mp_strike

mp_citystreets(District)

mp_vacant

mp_backlot

mp_crossfire

(mp_pipeline?)

http://www.tek-9.org/?p=cinema&id=146 , finnes flere gode fragmovier der.

I klankamper bruker man PAM, den fjerner endel public ting, som f.eks. heli osv.

Perksene som blir brukt er Stopping Power og Bandolier.

Jeg har noen spørsmål hvordan cod4 spilles på pro-nivå.

hvordan map spilles osv?

også lurte jeg på om noen hadde link til noen av de beste fragmoviene. type check6 eller dignitas eller noe,.

sånn at jeg ser hvor høyt lista ligger ca.

ikke sikker på om jeg har tenkt begynne, men hadde vært moro å se hvordan ståa er.

Spilt en del public, og er veldig interessert i å se hvordan man gjør noe klanmatch ut av det, siden det virker litt knotete til tider-

og alt hva av perks og DRIT! man må skru av for at det skal gå. håper for guds skyld ikke klankamper har heli osv?

takk

For meg høres det ut som om du ikke har spilt en eneste klan kamp. (med tanke på om du spør om det er heli i kamper^^) Nei heli spilles ikke i kamper.

Maps som spillest oftest er vel.

Crash

Vacant

Strike

Baklot

De andre spilles ikke så ofte etter min erfaring.

Perks: extra ammo perk (De spilte uten på starten haha alle gikk tom for ammo midt i runden:p sto igjen med pistol.) extra dmg perk. Deep in noob er av.)

Dignitas har egentlig skuffet i cod4, ventet på de syke kampene, men ble jo egd :/

Hvis du skal se på skills go fanatic. De er noen sykinger på lan har jeg hørt :(

Har spilt mot stevy med mix, mer overlegen fyr skal du leite lenge etter... Ble ganske overrasket når vi hadde god sjanse mot de.

I Norge er ikke nivået så høyt enda, eneste som skiller seg ut er vel fswitch.

Edited by t0.digit

gg, du klarte faktisk å unnlate å nevne district og crossfire :(

Topicstarter; forklar hva du mener med at det virker "knotete" ? Du skyter folka på andre laget og planter bomba liksom..

gg, du klarte faktisk å unnlate å nevne district og crossfire :(

Ops ja glemte cross tongue.png i knows det var en jeg glemte. Men district spilles ikke så ofte. (om du ikke spiller mot reddot her0s da)

Joda, district spilles på høyt nivå også. Det er et skamkult map som er veldig balansert og bra. Det er ikke slik at 1side nødvendigvis har den største fordelen da det er så mange forskjellige måter å tolke mappet på.

District er tac nade map delux, har du de riktige nada tar du ut over halvparten av OpFor laget løp av de første 20 sekunda. Likewise mot Marines.

Sign in to follow this